  • 21. Data: 2019-12-07 17:13:53
    Temat: Re: ADB, Kingoroot, Vysor iiznp... (iiznp -- i im zupełnie niepodobne)
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-07 o 11:17, Trybun pisze:
    > A było mi Bestie sprzedać, pewnie do dzisiaj by się cieszyła pełnia
    > życia.. A co do Asusa i odcisków palców na ekranie, doradzam jakąś folię
    > na ekran.

    Ekran nożna umyć szmatką, ew, szmatką zwilżoną spirytusem. Do telefonów
    są dodawane specjalne szmatki i na sucho ekran sie ładnie wyczyści. Ja
    co jakis czas przecieram jeszcze cały telefon spirytusem ratyfikowanym
    Polmosu.

    --
    animka

  • 22. Data: 2019-12-07 17:41:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 7.12.2019 o 17:13, Animka pisze:

    > Ja co jakis czas
    > przecieram jeszcze cały telefon spirytusem ratyfikowanym Polmosu.

    Rektyfikowanym, słonko.

  • 23. Data: 2019-12-07 18:14:15
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-07 o 17:41, collie pisze:

    > Rektyfikowanym, słonko.

    :-)

    --
    animka

  • 24. Data: 2019-12-08 02:55:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5deb7c34$0$536$6...@n...neostrada.pl

    > Po gwarancji

    O ustawienia VoIPa spytałem, gdy Asus był na gwarancji.

    > to oni faktycznie mogą tylko takie rzeczy doradzać. Nie sądzisz chyba że ktoś z tej
    firmy będzie korespondencyjnie próbował
    > naprawiać w bardziej zaawansowany sposób telefon na który skończyła się gwarancja..
    i sam serwis firmowy to
    > nie jakieś tworzenie cudów, programowo robią tylko reset do ustawień fabrycznych,
    ew wgrywają nowego Androida.

    Można było mi wskazać dobre źródło ADB i wskazać przydatne
    mi ko_mendy...

    > Czyli wychodzisz z założenia że można sprzedawać bat ukręcony z g*na i nie brać
    żadnej odpowiedzialności za jego jakość?

    Piszesz dużo (skoro starłeś), ale patrząc się na klawiaturę
    podczas pisania? ;)

    U ciebie starły się tak, że aż przetarły na wylot (wystrzeliły
    sprężyny) a u innych ludzi jest OK? -- wątpię... Raczej (choć
    nie widziałem -- możesz pokazać fotki) rzeczywiście miałeś
    kosmetyczny problem...

    U mnie w F-S klawisze starły się niektóre tak, że wyglądają,
    jakby zostały nadtopione, ale do głowy mi nie przywędrowywuje
    uznawanie tego stanu za usterkowy...

    > W świetle tego co pisałeś wcześniej potrzebujesz panowania nad telefonem.

    Zamierzałem zwolnić nieco ,,pamięci wewnętrznej'' -- przynajmniej
    na początek. Gdyby to nie pomoglo (i rzeczywiście potrzebowałbym
    roota) musiałbym nauczyć się sporo... Wówczas raczej ;) nie
    potrzebowałbym pomocy tak powierzchownej...

    > Być może problem leży po stronie zasilania.

    Otwiera się pole do popisu dla Animki? -- Animka właśnie odpowiada...

    > W jakimś dziwnym kontekście rozpatrujesz to nadanie sobie praw administratora nad
    telefonem. Zupełnie jak prawicowcy względem
    > prawa do aborcji - danie komuś szansy na wybór przedstawiają jako przymus do
    czegoś. Tak samo nie pojmuję dlaczego upierasz się
    > aby potencjalne naprawy softu wykonywać za pomocą wiersza poleceń.

    Co ma root do 'wiersza poleceń'?

    > A było mi Bestie sprzedać, pewnie do dzisiaj by się cieszyła pełnia życia..

    Możesz nadal kupić. ;) Bardzo chętnie sprzedam to guano.

    > A co do Asusa i odcisków palców na ekranie, doradzam jakąś folię na ekran.

    Jest folia -- folia z odcisków palców. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 25. Data: 2019-12-08 02:56:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" qsgj4t$486$...@n...icm.edu.pl

> [...]
    specjalne szmatki i na sucho ekran sie ładnie
    > wyczyści. Ja co jakis czas przecieram jeszcze cały
    > telefon spirytusem ratyfikowanym Polmosu.

    Po chwili używania (nawet czystymi palcami) jest znów brudny!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 26. Data: 2019-12-08 02:58:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ANTI junta EUdSSR" qsh16k$7io$...@f...eternal-september.org

    > A kogo/co on zatwierdza?

    Umowę dotyczącą powszechnego chlania!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 27. Data: 2019-12-08 10:29:18
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 07.12.2019 o 17:13, Animka pisze:

> [...]
    > telefonów są dodawane specjalne szmatki i na sucho ekran sie ładnie
    > wyczyści. Ja co jakis czas przecieram jeszcze cały telefon spirytusem

    Problem pewnie w tym że trudno go utrzymać w estetycznym wyglądzie, a
    nie w skuteczności jednorazowej polerki.

  • 28. Data: 2019-12-08 10:30:43
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5deb7c34$0$536$6...@n...neostrada.pl

    > O ustawienia VoIPa spytałem, gdy Asus był na gwarancji.

    Jeżeli jest to funkcja fabryczna to powinni odpowiedzieć. Ale pewnie to
    tylko doinstalowana APKa to już mają rozgrzeszenie.

    > Można było mi wskazać dobre źródło ADB i wskazać przydatne
    > mi ko_mendy...

    Przecie nawet serwisant możne ich zwyczajnie nie znać, a co dopiero
    panienka na infolinii.. Nie znam zwyczajów, ale nie sądzę aby w serwisie
    zabawili się w jakąś partyzantkę typu naprawa uszkodzonego pliku.

> [...]
    >
    > U mnie w F-S klawisze starły się niektóre tak, że wyglądają,
    > jakby zostały nadtopione, ale do głowy mi nie przywędrowywuje

    Wcale nie, laptop (Window$ 7) ze względu na to że chodził jak mucha w
    smole prawie wcale nie był używany. Zresztą gdyby przez te pół roku był
    katowany na okrągło to pewnie nie miałbym pretensji o to że klawiatura
    jest zrobiona z jakichś wybrakowanych materiałów. I ciekawostka - po
    przejściu na 10kę ten laptop ruszył z kopyta i użytkowany jest cały
    czas, taki stan trwa już parę lat a klawiatura jak nowa..

> [...]
    > roota) musiałbym nauczyć się sporo... Wówczas raczej ;) nie
    > potrzebowałbym pomocy tak powierzchownej...

    I z prawami admina trzeba by się mocno napocić aby zwolnić miejsce w
    pamięci wewnętrznej. Przynajmniej ja nie znalazłem sposobu gdy to w
    Acerze wywaliłem całą górę fabrycznie zainstalowanych programów,
    praktycznie nic to nie dało - telefon nadal informuje o braku miejsca w
    pamięci.

    Co do nauki, to akurat konsola wymaga nauki, programy do rotowania z
    reguły mają graficzne menadżery do przeprowadzania zmian.

    > Otwiera się pole do popisu dla Animki? -- Animka właśnie odpowiada...

    Nie wiem, wiem tylko że odrzucanie czyichś rad samemu nie znając
    odpowiedzi jest niezbyt rozważne.

    > Co ma root do 'wiersza poleceń'?

    Tobie zdaje się chodzi o wprowadzenie zmian w telefonie których nie
    można wykonać w sposób tradycyjny. I w związku z tym moje pytanie - po
    co się upierasz aby robić to spod konsoli?

    > Możesz nadal kupić. ;) Bardzo chętnie sprzedam to guano.

    Teraz to akurat nowy telefon już mi nie jest potrzebny.

  • 29. Data: 2019-12-08 14:47:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-08 o 10:29, Trybun pisze:

    > Problem pewnie w tym że trudno go utrzymać w estetycznym wyglądzie, a
    > nie w skuteczności jednorazowej polerki.

    Myj ręce. Nie dawaj swojego telefonu do innych łap.

    --
    animka

  • 30. Data: 2019-12-08 17:09:44
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.12.2019 o 14:47, Animka pisze:

    > Myj ręce. Nie dawaj swojego telefonu do innych łap.

    Dawaj, ale bezpiecznie.

    https://zapodaj.net/23e8dfc18f23d.jpg.html