  • 1. Data: 2014-08-25 11:51:38
    Temat: ADNS6090 wsad poszukiwany
    Od: krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Hej ludziska,

    poszukuję pilnie wsadu (SROM content) do ww cipa (gamer mouse sensor).
    Na stronie Avago już go nie ma, a nam gdzieś "się podział", znaczy go
    nie ma. Jakby ktoś doś wiedział, albo go ma, to proszę o info

    Waldek

  • 2. Data: 2014-08-25 12:23:07
    Temat: Re: ADNS6090 wsad poszukiwany
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldek napisał:

    > poszukuję pilnie wsadu (SROM content) do ww cipa

    Różne rzeczy ludzie gubią, ale żeby komuś zginął wsad
    do wyżej wymienionej, tej no, myszki...

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2014-08-25 14:07:16
    Od: krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 25.08.2014 um 12:23 schrieb Jarosław Sokołowski:

    > Różne rzeczy ludzie gubią, ale żeby komuś zginął wsad
    > do wyżej wymienionej, tej no, myszki...

    Mamz gołe chipy, bez myszki. Nie jest toto też podłączone do
    jakiegokolwiek "normalnego" komputera. Czyli myszką toto nie jest. Wsad
    może jest i w driverze, ale musiałbym go jego jakoś z niego wyciągnąć, a
    nie wiem jak. Dlatego pytam, czy ktoś ma toto luzem.

    Waldek

  • 4. Data: 2014-08-25 15:52:19
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-25 11:51, krzok pisze:

    > poszukuję pilnie wsadu (SROM content) do ww cipa (gamer mouse sensor).
    > Na stronie Avago już go nie ma, a nam gdzieś "się podział", znaczy go
    > nie ma. Jakby ktoś doś wiedział, albo go ma, to proszę o info

    Nie znam się na tym, ale może się nada?
    http://forum.arduino.cc/index.php/topic,68531.0.html

    --
    rry

  • 5. Data: 2014-08-25 16:07:35
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

> [...]
    > Na stronie Avago już go nie ma, a nam gdzieś "się podział", znaczy go
    > nie ma. Jakby ktoś doś wiedział, albo go ma, to proszę o info

    pzdr
    mk

  • 6. Data: 2014-08-25 16:09:53
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2014-08-25 14:07, krzok pisze:
    > Dlatego pytam, czy ktoś ma toto luzem.

    No i wyszło, że ja mam to luzem... ;-(

    pzdr
    mk

  • 7. Data: 2014-08-25 16:32:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    mk napisało:

    > No i wyszło, że ja mam to luzem... ;-(

    Bez jaj!(?)

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2014-08-26 16:36:31
    Od: krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 25.08.2014 um 16:07 schrieb mk:

    > http://forum.arduino.cc/index.php/topic,68531.0.html

    Dzięki wszystkim. Ściągnąłem sobie z sieci, jutro będziemy próbować.

    Waldek

  • 9. Data: 2014-08-28 19:33:36
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    > Bez jaj!(?)

    Luzem (zwykle), ale w komplecie!

    pzdr
    mk

  • 10. Data: 2014-08-28 19:39:37
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2014-08-26 16:36, krzok pisze:

    > Dzięki wszystkim. Ściągnąłem sobie z sieci, jutro będziemy próbować.
    >
    > Waldek

    Jakiś czas temu interesowałem się tym układzikiem, ale nie doszedłem do
    prób praktycznych. Czy zdradzisz jakie rozdzielczości tym układzikiem
    osiągasz, jaką bezwzględną dokładność, jakie poziomy dryfów?
    No i czy znasz alternatywny produkowalny układzik, który zastosowałbyś
    dzisiaj.

    pzdr
    mk