  • 1. Data: 2014-08-25 04:37:11
    Temat: Testowanie zasilaczy...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy możecie zarekomendować jakieś urządzenie do testowania
    małych (do 3A, do 12V) zasilaczy impulsowych?
    Coś co zada zmienne obciążenie, potrafi zadać skokowe i go
    powtórzyć , przyzwoicie i automatycznie zmierzyć prąd
    ograniczenia zwarciowego czy też czas reakcji na impuls itp, itd?

    Wiecie, taka skrzynka na biurko w labie, coś z RS232/USB aby
    pod jakiś skrypt testowy podłączyć do tego kompa...

  • 2. Data: 2014-08-25 08:25:20
    Temat: Re: Testowanie zasilaczy...
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 25.08.2014 o 04:37, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Wiecie, taka skrzynka na biurko w labie, coś z RS232/USB aby
    > pod jakiś skrypt testowy podłączyć do tego kompa...

    Obciążenie?
    Np. takie tanie:

    http://www.biall.com.pl/item,ARRAY_3711A_obciazenie_
    elektroniczne_300W_DC_USB_progr_,104666.html

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 3. Data: 2014-08-25 19:34:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michał Smolnik" <m...@g...com> wrote in message

    > Obciążenie?
    > Np. takie tanie:
    >
    > http://www.biall.com.pl/item,ARRAY_3711A_obciazenie_
    elektroniczne_300W_DC_USB_progr_,104666.html

    No coś w tym stylu.... Używałeś tego osobiście?

  • 4. Data: 2014-08-25 22:40:30
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 25.08.2014 o 19:34, Pszemol pisze:
    > "Michał Smolnik" <m...@g...com> wrote in message

    elektroniczne_300W_DC_USB_progr_,104666.html

    > No coś w tym stylu.... Używałeś tego osobiście?

    Nie, ale przymierzałem się.
    To była za mała moc dla mnie. Potrzebowałem około 1kW i w końcu sam
    sobie zrobiłem - analogowe.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał