  • 1. Data: 2009-06-08 16:38:57
    Temat: ASUS P5KC dźwięk HD
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Instalowałem na kompie syna system i podłączyłem go do swoich głośników
    przez S/PDIF. Ja mam jakąś tanią płytę GigaByte ze zwykłą kartą zintegrowaną
    i dźwięk jest bezszelestnie perfekcyjny natomiast ten HD na ASUS-ie to
    szumofon jakiś.

    Chciałem się zapytać czy to normalne, że w czasie, gdy nie ma dźwieku
    słychać ruchy myszką i inne efekty wizualne w głośnikach na, co chciałem
    jeszcze raz podkreślić, łączu cyfrowym 96kHz - 24b?

    PC

  • 2. Data: 2009-06-08 21:20:17
    Temat: Re: ASUS P5KC dźwięk HD
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 8 Jun 2009 18:38:57 +0200, PC napisał(a):

> [...]
    > słychać ruchy myszką i inne efekty wizualne w głośnikach na, co chciałem
    > jeszcze raz podkreślić, łączu cyfrowym 96kHz - 24b?

    Nie to nie normalne. Chyba, że masz przez cały czas aktywne (i nie
    wyciszone) wejście mikrofonowe albo inne analogowe. I to jest zazwyczaj
    przyczyna takich problemów.

  • 3. Data: 2009-06-09 13:24:59
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Wyłączyłem i chyba pomogło :-)