  • 1. Data: 2009-06-08 17:16:41
    Temat: WD blue
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy dyski WD z serii blue na PATA są odpowiednikiem wersji greeen dla SATA
    pod względem szybkości i zmniejszonego poboru mocy?

  • 2. Data: 2009-06-08 17:17:13
    Temat: Re: WD blue
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    ogólnie mam standardowe pytanie - jak mocno się grzeją - chcę go umieścić w
    kieszeni...

  • 3. Data: 2009-06-08 18:53:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > czy dyski WD z serii blue na PATA są odpowiednikiem wersji greeen dla SATA
    > pod względem szybkości i zmniejszonego poboru mocy?

    Z tego co piszą na stronach WD to nie bardzo... Blue w wersji PATA to
    chyba przechrzczona linia XL ;)

    j.