  • 1. Data: 2009-03-01 11:47:49
    Temat: ATL & GCC/DEV-CPP
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    Witam

    znacie moze jakis przystepny przyklad mozliwy do skompilowania w GCC jak
    zrobic toolbara do IE?

    Rf

  • 2. Data: 2009-03-01 17:59:44
    Temat: Re: ATL & GCC/DEV-CPP
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Rafal(sxat) pisze:
    > Witam
    >

    > znacie moze jakis przystepny przyklad mozliwy do skompilowania w GCC jak
    > zrobic toolbara do IE?

    A na pewno się skompiluje?
    Hint: MSVC++ Express jest za darmo.

  • 3. Data: 2009-03-01 21:58:37
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > A na pewno się skompiluje?
    > Hint: MSVC++ Express jest za darmo.

    dziekuje, chyba to bedzie dobre wyjscie...

    pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2009-03-01 22:28:15
    Od: Adam Przybyla <a...@g...pl>

    Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    > A na pewno się skompiluje?
    > Hint: MSVC++ Express jest za darmo.
    ... a na pewno nie beda go potem scigac jak zrobi z tego komercje?;-)
    Nie kazdy lubi sie tylko bawic;-) Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 5. Data: 2009-03-01 22:58:56
    Od: Tomasz Rękawek <n...@m...pl>

    Adam Przybyla pisze:
    > ... a na pewno nie beda go potem scigac jak zrobi z tego komercje?;-)

    Na pewno.

    > Nie kazdy lubi sie tylko bawic;-) Z powazaniem

    Pozdrawiam.

    --
    Tomasz Rekawek
    strona: newton.net.pl

  • 6. Data: 2009-03-01 23:39:03
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > A na pewno się skompiluje?
    > Hint: MSVC++ Express jest za darmo.

    nic nie wyjdzie, brakuje w nim nawet podstawowej obslugi MFC afxwin.h itp...
    :|

    wiec ponowie pytanie moze sie da to zrealizowac w GCC MINGW :)

    Rf

  • 7. Data: 2009-03-02 08:03:30
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Rafal(sxat) pisze:

    > nic nie wyjdzie, brakuje w nim nawet podstawowej obslugi MFC afxwin.h itp...
    > :|
    >
    > wiec ponowie pytanie moze sie da to zrealizowac w GCC MINGW :)

    MFC w ogóle nie ma inaczej jak w komercyjnych MSVC. Co więcej, wydaje mi
    się (zasłyszane, prawdopodobne, ale nie sprawdzałem) że ze względu na
    jakieś tricki, może nie być do skompilowania poza firmowym środowiskiem
    (np. w GCC).

    Wyczuwam chaos w twoich pytaniach, najpierw pytasz o ATL (który ze swoim
    braciszkiem WTL) chodzi (za malutkimi wyjątkami, patrz punkt pierwszy)
    pod Expressem bo go używam; potem narzekasz na brak MFC (chociaż
    częściowo zależna od ATL, to jednak inna biblioteka).

    ATL(90% które jest za free)+całe WTL się ściąga (na przyjaznej
    licencji), MS to zopesursował na sf.net; a z pewnością wystarczy do
    tego, o co pytasz. Do WTL już jest spore wsparcie i w necie dużo
    znajdziesz. Kwerenda WTL+GCC jest też warta poguglania...

  • 8. Data: 2009-03-02 08:56:31
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

> [...]
    > tego, o co pytasz. Do WTL już jest spore wsparcie i w necie dużo
    > znajdziesz. Kwerenda WTL+GCC jest też warta poguglania...

    dziekuje, poprostu probuje zlozyc jakies srodowisko ktory toolbara IE
    potrafi zmontowac... na codeproject znalazlem instrukcje instalacji WTL
    http://www.codeproject.com/KB/wtl/WTLExpress.aspx?fi
    d=255873&df=90&mpp=25&noise=3&sort=Position&view=Qui
    ck&select=1344327&fr=58
    na Expressie, + platforma SDK wlasnie sciagam to moze sie uda skompilowac
    jakis dostepny projekt toolbara pod IE ;)

    pozdrawiam
    Rf

  • 9. Data: 2009-03-02 08:57:35
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    bedzie za freeko i na GPLu wiec nie ma komercji - choc nie wiem co sie uwaza
    za komercje w umowach ms

  • 10. Data: 2009-03-02 19:37:49
    Od: Adam Przybyla <a...@g...pl>

    "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto> wrote:

    > bedzie za freeko i na GPLu wiec nie ma komercji - choc nie wiem co sie uwaza
    > za komercje w umowach ms
    ... czy oni tam nie mieli jakis chorych obiekcji w tym swoim M$? W koncu linkujesz
    z ICH bibliotekami;-) Z powazaniem
    Adam Przybyla