  • 11. Data: 2009-03-02 20:28:02
    Temat: Re: ATL & GCC/DEV-CPP
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > ... czy oni tam nie mieli jakis chorych obiekcji w tym swoim M$? W koncu
    linkujesz
    > z ICH bibliotekami;-) Z powazaniem
    > Adam Przybyla

    wersja Express niby zabrania wszystkiego... poza uzytkiem prywatnym :| tak
    niby pisza....

  • 12. Data: 2009-03-02 21:29:53
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl>

    Rafal(sxat) pisze:
    > linkujesz
    >
    > wersja Express niby zabrania wszystkiego... poza uzytkiem prywatnym :| tak
    > niby pisza....

    Wydawało mi się, że kiedyś dość dokładnie przestudiowałem akurat tą licencję i nie
    pamiętam abym doszedł do zbliżonego wniosku. Czy mógłbyś podeprzeć jakimś cytatem
    Twoją
    opinię ?

    Pozdrawiam, M.H.

  • 13. Data: 2009-03-02 22:05:36
    Od: Tomasz Rękawek <n...@m...pl>

    Rafal(sxat) pisze:
    > wersja Express niby zabrania wszystkiego... poza uzytkiem prywatnym :| tak
    > niby pisza....

    Ciekawe.

    > 7. Can I use Express Editions for commercial use?
    >
    > Yes, there are no licensing restrictions for applications built using
    > Visual Studio Express Editions.

    Za: http://www.microsoft.com/express/support/faq/

    Pozdrawiam.

    --
    Tomasz Rekawek
    strona: newton.net.pl

  • 14. Data: 2009-03-02 23:40:19
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Za: http://www.microsoft.com/express/support/faq/

    faktt :)

    mam jeszcze takie pytanie
    http://www.codeproject.com/KB/wtl/WTLExpress.aspx

    pisze ze musze zainstalac Platform SDK, ale link prowadzi do strony Express
    gdzie nic nie ma, musze miec wersje dla VC+ Express 2005 bo tylko ten mi na
    w2k pojdzie..

    i ktory mam sciagnac? bo zassalem jakas wersje Windows 2003 Server ale to
    nie bylo to ;| co wbic w google...

    Rf