  • 1. Data: 2009-03-01 11:59:14
    Temat: wtyczka do GG
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    Witam

    czy jest gdzeis dostepne SDK dotyczace pisania wtyczek do GG?

    dla tlena nie ma problemow z dokumentacja, zas google milczy o sdk dla gg

    pozdrawiam
    Raf

  • 2. Data: 2009-03-01 22:01:16
    Temat: Re: wtyczka do GG
    Od: "mx" <m...@n...to>

    kiedys bylo nieoficjalne SDK zwane PowerGG
    ale chyba kolesiowi padl dysk i projekt upadl
    o oficjalnym nic nie wiem
    wiec do najnowszej wersji gg nie ma zadnego SDK
    Jest natomiast alternatywny klient gg (a nawet wiecej niz jeden) pod linuxa,
    (z kodem zrodlowym) - wiec klona gg napisac sie da (dodajac potrzebna ci
    funkcjonalnosc)

  • 3. Data: 2009-03-01 23:37:13
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > (z kodem zrodlowym) - wiec klona gg napisac sie da (dodajac potrzebna ci
    > funkcjonalnosc)
    chcialem raczej rozbudowac o pewna funkcjonalnosc biezacego klienta... niz
    prowadzic wlasna linie...

    ostatnio sie zastanawialem nad podmienieniem biblioteki archive.dll ale nie
    wiem czy to wyjdzie :| nie jest to proste - chyba ze mi sie tylko wydaje...

    ogolnie to chce przechwycic tresc korespondencji i poddac je zapisu do bazy
    danych...

    Rf

  • 4. Data: 2009-03-02 08:13:14
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    mx pisze:
> [...]
    > linuxa,
    > (z kodem zrodlowym) - wiec klona gg napisac sie da (dodajac potrzebna ci

    na windows jest opensursowa Miranda cała na pluginach. Wydaje mi sie że
    pod historie w bazach SQL też było coś (poza oficjalnym pakietem)

  • 5. Data: 2009-03-02 09:32:09
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    Rafal(sxat) wrote:
> [...]
    > wiem czy to wyjdzie :| nie jest to proste - chyba ze mi sie tylko wydaje...

    archive.dll to wersje 7.x. Obecnie oficjalną jest już Nowe Gadu-Gadu
    (8.0). Tam akurat archiwum jest w bazie sqlite'owej.

    > ogolnie to chce przechwycic tresc korespondencji i poddac je zapisu do bazy
    > danych...

    Pytanie - co by to nowego wniosło do funkcjonalności? Może wystarczy
    pogrzebać w bazie?

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 6. Data: 2009-03-02 10:07:41
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > (8.0). Tam akurat archiwum jest w bazie sqlite'owej.

    poszlo na priva...

    Rf