  • 1. Data: 2010-07-28 08:24:19
    Temat: AUDI vs VW
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Witam.

    Jakoś wcześniej miałem raczej jeża do tych marek, jednak co wybrać:

    Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

    czy

    Golf GTI 2.0 TSI

  • 2. Data: 2010-07-28 08:44:26
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

    Jak dla żony.
    Nie wiem dlaczego, ale mnie A3 wydaje sie takie jakies gejowskie ;)

    > Golf GTI 2.0 TSI

    Jesli dla Ciebie :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 3. Data: 2010-07-28 08:46:36
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    ja jestem gojką i mam GTI

    jk

  • 4. Data: 2010-07-28 09:47:05
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    megrims wrote:
    > Witam.
    >
    > Jakoś wcześniej miałem raczej jeża do tych marek, jednak co wybrać:
    >
    > Audi A3 Audi A3 Sportback 2.0 TFSI
    >
    > czy
    >
    > Golf GTI 2.0 TSI

    Zdecydowanie Audi. Wprawdzie oba te auta nie mają wiele do zaoferowania, ale
    audi nie jest przynajmniej tak nudny stylistycznie jak Golf. No i ten koszmarny
    znaczek VW ... brrr ...

    PS. Może zainteresuj się czymś oryginalniejszym? Np cytryną C3/C4?

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 5. Data: 2010-07-28 09:49:15
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-07-28 09:47, Katanka pisze:

> [...]
    > ten koszmarny znaczek VW ... brrr ...
    >
    > PS. Może zainteresuj się czymś oryginalniejszym? Np cytryną C3/C4?

    to ty nie wiesz że cytryna to "francuski grat". Tylko VW/audi/(ostatnio skoda;) się
    liczy
    jak chcesz zaszpanować ;)

    Są rejony polski że poza traktorami nie ma innych aut niż golf w promieniu paru km :)

  • 6. Data: 2010-07-28 09:51:28
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    Katanka pisze:

    > Zdecydowanie Audi. Wprawdzie oba te auta nie mają wiele do zaoferowania,

    Sa dosc szybkie - to wlasnie maja do zaoferowania.

    > ale audi nie jest przynajmniej tak nudny stylistycznie jak Golf. No i
    > ten koszmarny znaczek VW ... brrr ...
    >
    > PS. Może zainteresuj się czymś oryginalniejszym? Np cytryną C3/C4?

    Blagam Cie...

    m.

  • 7. Data: 2010-07-28 09:54:28
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Marek Giżyński wrote:

    > Blagam Cie...

    Ok, o gustach się nie dyskutuje, w takim razie z tych dwóch to zdecydowanie Audi
    jest mniej nudne stylistycznie moim zdaniem, więc jeśli tylko te dwa, to Audi :)

  • 8. Data: 2010-07-28 09:57:05
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    komar wrote:

    > to ty nie wiesz że cytryna to "francuski grat".

    Jak masz pecha to i VW się będzie sypał, a jak masz farta to i Fordem pojeździsz
    kilka lat bez usterki ;) IMO nie warto na to zwracac tak wielkiej uwagi.

  • 9. Data: 2010-07-28 10:03:00
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-07-28 09:49, komar pisze:

    > to ty nie wiesz że cytryna to "francuski grat". Tylko VW/audi/(ostatnio
    > skoda;) się liczy jak chcesz zaszpanować ;)
    >
    > Są rejony polski że poza traktorami nie ma innych aut niż golf w
    > promieniu paru km :)

    :-D to prawda. Ja tam lubie Golfy. Chociaż zaczęły być jakościowo tak
    samo badziewiaste jak i wszystkie pozotsale samochody.

    GB

  • 10. Data: 2010-07-28 10:06:23
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 09:54, Katanka pisze:

    > Ok, o gustach się nie dyskutuje, w takim razie z tych dwóch to
    > zdecydowanie Audi jest mniej nudne stylistycznie moim zdaniem, więc
    > jeśli tylko te dwa, to Audi :)

    Nudne to są Twoje wypowiedzi.

    Tak nawiasem, jak można w jednym akapicie zaprzeczyć samemu sobie.
    Najpierw piszesz, że o gustach się nie dyskutuje a potem ziejesz swoimi
    pseudo stylistycznymi przemyśleniami.

    Przejechałbyś się kiedyś którymś z tych dwóch to byś poznał co znaczy
    słowo samochód:)

    A.