  • 1. Data: 2010-07-28 09:26:35
    Temat: Rozrząd do wymiany?
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Z okolic rozrządu wydobywa się dźwięk jakby klekot starego wiatraka. Po
    dociśnięciu osłony do rozrządu ten dźwięk zanika. Czy to wina osłony czy
    pasek lub rolka do wymiany? Mondeo MK1.

  • 2. Data: 2010-07-28 10:32:20
    Temat: Re: Rozrząd do wymiany?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Piotrek pisze:
    > Z okolic rozrządu wydobywa się dźwięk jakby klekot starego wiatraka. Po
    > dociśnięciu osłony do rozrządu ten dźwięk zanika. Czy to wina osłony czy
    > pasek lub rolka do wymiany? Mondeo MK1.

    Jeżeli to faktycznie pasek rozrządu, to ja bym tego silnika bał się
    uruchamiać, bo to może oznaczać że już rozwarstwiony i częściowo porwany
    pasek gdzieś się tam rozbija po osłonie.
    Być może nie pasek rozrządu, a jakiś inny pasek (który tylko czeka żeby
    się wkręcić w kółka rozrządu)

    A może to tylko niedokręcona osłona?

    Ja bym dla pewności _zaholował_ samochód do warsztatu i tam dokładnie to
    obejrzał - no bo klekotanie może pochodzić z różnych innych miejsc.

  • 3. Data: 2010-07-28 10:37:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    Piotrek wrote:

    > Z okolic rozrządu wydobywa się dźwięk jakby klekot starego wiatraka. Po
    > dociśnięciu osłony do rozrządu ten dźwięk zanika. Czy to wina osłony czy
    > pasek lub rolka do wymiany? Mondeo MK1.

    Pewnie osłona rezonuje.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-07-28 12:45:56
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    > Pewnie osłona rezonuje.

    Jak ją trzymam też słychać dopiero jak docisnę do rozrządu przestaje.

  • 5. Data: 2010-07-28 12:59:06
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-07-28 12:45, Piotrek wrote:

    > Jak ją trzymam też słychać dopiero jak docisnę do rozrządu przestaje.

    To ja zdejmij i posluchaj

  • 6. Data: 2010-07-28 13:35:56
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-28 09:26, Piotrek wrote:
    > Z okolic rozrządu wydobywa się dźwięk jakby klekot starego wiatraka. Po
    > dociśnięciu osłony do rozrządu ten dźwięk zanika. Czy to wina osłony czy
    > pasek lub rolka do wymiany? Mondeo MK1.

    nie odpalaj silnika bo szkoda zaworów :) zdejmij najpierw tą osłonę i
    zobacz czy Ci się pasek nie rowarstwił i nie wali...

  • 7. Data: 2010-07-28 14:12:35
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Pasek idzie podejrzeć jak odciągniesz trochę osłonę - jest ok.

  • 8. Data: 2010-07-28 14:34:37
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-28 14:12, Piotrek wrote:
    > Pasek idzie podejrzeć jak odciągniesz trochę osłonę - jest ok.

    to zdejmij osłonę całkowicie i odpal i zobacz co wali.

  • 9. Data: 2010-07-28 15:12:10
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Tak to słychać.