  • 1. Data: 2010-07-28 07:38:52
    Temat: Katowice > Lomza i powrotnie
    Od: <p...@w...pl>

    Jaka trasa pojechac?
    Wyjazd w piątek około 11:00-12:00 do Łomży
    Powrót późnym wieczorem

    O ile co do powrotu nie mam wątpliwości że przez Warszawe o tyle mam dylemat
    którędy do Łomży.

    Wracając z tamtych rejonów za dnia zawsze jechałem:
    Ostrow Mazowiecka > Lochow > Minsk Mazowicki > Gora Kalwaria > Grojec >
    Biala Rawska > rawa Mazowiecka
    Jest to dobra trasa na ominiecie Warszawy ale .... w przeciwnym kierunku
    zawsze byly tam korki!

    Teraz mam jechać w tym przeciwnym kierunku i zastanawiam się jaką drogę
    wybrać.
    Poradzcie.

    5318 (20100727) __________

  • 2. Data: 2010-07-28 10:04:26
    Temat: Re: Katowice > Lomza i powrotnie
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    Normalnie nawet w dzień przez Mińsk, za TIR-ami jest około 10min. szybciej niż
    przez pustą Warszawę w nocy. To już sprawdziłem kilkakrotnie. Ostatnio wczoraj
    ;-) ale...
    Jadąc po 15:00 z południa na północ trafisz na korki, na rondach w Górze
    Kalwarii, przy przecięciu z trasa na Puławy i w Kołbielu bo Warszawa wraca z
    pracy i masz permanentny sznurek aut z lewej. Ja zawsze jadę w druga stronę więc
    nie ma problemu. Ale np. wczoraj było pusto od strony Grójca. Około 16:00 ja
    miałem po 5 min. oczekiwania na każdym rondzie a z tamtej strony zupełnie nic.
    Myślę więc, że możesz próbować. Podejrzewam, że tylko w okolicach weekendów
    (wyjazdy i powroty wczasowe) może być z tamtej strony problem.
    W Warszawie i tak utkniesz na amen.
    Kilka razy próbowałem objechać od północy, ale wychodziło nawet przy pustych
    drogach, pół godziny dłużej niż przez pustą stolicę.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/