  • 41. Data: 2017-10-28 15:30:39
    Temat: Re: AVD przykład kolejny...
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.>

    W dniu 28.10.2017 o 15:13, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc.pl.> napisał w
    > wiadomości news:59f44348$0$5161$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ach, nie to miałem na myśli, chodziło mi o konkretne wskazanie, z czego
    > jest.

    > Hmm... Nie mam ściągawki z rozmiarem cząsteczek,

    To Ci zupełnie niepotrzebne, wystarczy liczba Avogadro.

    [...]
    > Ja bym może "łyknął", ale w narodzie nie przejdzie,

    Nie uwzględniłeś, ile kobieta jest w stanie zrobić dla swojej urody. Ta
    terapia ma spore wzięcie. Pomimo kosztu w okolicy 10kPLN.

    P.P.

  • 42. Data: 2017-10-28 18:21:43
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Nie uwzględniłeś, ile kobieta jest w stanie zrobić dla swojej urody. Ta

    No, nie uwzględniłem, ale nie do końca. Trafi się kilka desperatek, to wezmą
    choćby pieskupę na klatę. Żeby tylko bidule wiedziały parę faktów o miedzie
    spadziowym... i o miodzie w ogóle... a wiem, że niektóre się miodem
    smarują... Nie rozpiszę się, bo niektórzy moga jeść obiad...
    Chodzi mi o zbytnią łatwowierność i niekiedy bezmyślność. A potem wychodzą
    cyce jak donice, a nagle potrafią się zrobić naleśniki, czy inne plaskacze,
    jesli coś pójdzie nie tak. No i sprawa tej Szwedki w Gdańsku...

    > terapia ma spore wzięcie. Pomimo kosztu w okolicy 10kPLN.

    Hmmm... Nie wiem czemu, ale w tym momencie przed oczami stanął mi obrazek
    firmy, oferującej na pseudodarmowych spotkaniach i prezentacjach, np.
    garnki, w normalnym sklepie komplet pewnie coś kole tauzena, a na
    prezentacji już tak z piątala pewnie policzą...
    Bo skoro jest popyt, to podaż chyba się wytworzy automatycznie? Pół biedy,
    że może i drogo, gorzej, czy usługa będzie wystarczającej jakości... Na
    Discovery (ale i w programach TVN), pomijając już poziom tej stacji, jest
    mnóstwo obrazów, gdzie kobiety zgłaszają się do lekarzy "ostatniej szansy",
    "popsute" przez łonabi chirurgów., o ile to przeżyją.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 43. Data: 2017-10-29 00:17:16
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-10-28 o 02:32, HF5BS pisze:
    > A na walkmaniarzy, za czasów jeszcze kaseciaków, nierzadko pomagał mi
    > mój sprzęcik - radio ręczne, dyskretnie wciskało się nośną, kilku
    > "słuchaczy" szybko się zniecierpliwiło :)

    Nośna zakłócała działanie magnetofonu? Myślałem, że co najwyżej radia.

  • 44. Data: 2017-10-29 01:25:01
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości

    > Nośna zakłócała działanie magnetofonu? Myślałem, że co najwyżej radia.

    Takie gówienka-pierdzidełka, co to jakaś daleka chińszczyzna, bez problemu
    na niektórych urządzonkach np. dostawało się na regulator obrotów, zmieniało
    punkt pracy, a co za tym - wiadomo. Jak jeszcze na te cienkie wzmacniaczyki,
    z maksymalnie oszczędzonym prądem spoczynkowym to powłaziło, to nawet raz
    usłyszałem, jak takiemu walkmaniarzowi coś nagle pierdzieć ze słuchawek
    zaczęło... A wszystko na stopniach nie ekranowanych przed niczym mocniejszym
    od tła.
    Radio wiadomo, heterodyna, mieszacz, zatyka się, przeciąga (nieraz zdarzyło
    mi się usłyszeć w autobusie, jak nagle przeciagała heterodyna w radiu, które
    miał nastawione kierowca), miesza się to i owo z tamtym i owamtym, itd
    mieszanki z mieszankami, moduluje, odejmuje, dodaje, nieraz mimo bardzo
    mocnego sygnału, przekaz zaszumiony do nieczytelności... Podobnie
    grajki-pierdziawki łonabi autobusowych słuchaczy muzyki.
    Jako ciekawostkę zapodam, że same "ręczniaki" potrafią być na tyle
    nieodporne na sygnał z identycznego radia kolegi stojącego kilka metrów
    obok, że się jakby wyłączają. Wracają, gdy kolega puści PTT. (w moim
    przypadku identyczne nie było, ale i tak, to sygnał, a nie identyczność
    radia, powoduje to zjawisko, ja naciskałem, kolegi radio głupiało).
    Także niektóre telewizory potrafią i monitory CRT, "śmiesznie" sie
    zachowywać, jak się blisko niego naciśnie nadawanie. Docierały do mnie
    informacje, że potrafi to zawieszać komputery, ale nie było mi dane tak
    zrobić osobiście. Reagowały natomiast starsze aparaty telefoniczne -
    automaty, zawierające elektronikę, choć nie była to jakaś osobliwa reakcja.