  • 11. Data: 2018-10-13 14:51:08
    Temat: Re: Ach te ceny, nowy samochód
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-13 o 13:49, Marcin N pisze:

    > Tak to jest, jak się wszystkich wrzuciło do ignora. Potem nie wiadomo,
    > kto komu odpowiada. I jeszcze pretensje...

    To taki sam typ tępoty, jak barany zmieniające kierunek jazdy bez
    kierunkowskazów - "Przecież ja wiem, gdzie chcę skręcić! Co innym do
    tego? Wszystkich mam w dudzie".
    On też wie, komu i na jaką wypowiedź odpisuje. A wszystkich pozostałych
    ma w dudzie.
    Jest kilku takich. Jedni z przyrodzonej tępoty (jak kogutek), inni (jak
    losspistolss, czy ń - znany wcześniej jako 666) z powodu chamstwa i
    olewania rozmówców majką w dudzie netykietę. Z tego powodu ja też mam
    ich w dudzie, jak zapewne każdy, kto ma choć odrobinę szacunku dla
    samego siebie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 12. Data: 2018-10-13 18:35:21
    Od: l...@g...com

    Akarm, jesteś szczególnym przypadkiem "hama"

  • 13. Data: 2018-10-13 22:17:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-13 o 18:35, l...@g...com pisze:

    > Akarm, jesteś szczególnym przypadkiem "hama"

    To że sam jesteś zwykłym a nie szczególnym jakoś cię pociesza?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2018-10-14 10:15:37
    Od: l...@g...com

    Mówię o języku używanym przez Akarma wobec innych, pełnym wyzwisk i zwyklego
    plugastwa. Jednocześnie ten człowiek uczy innych polszczyzny. Co do mnie, jestem dość
    świeżym uczestnikiem grup dyskusyjnych, korzystam z google groups na androidzie i nie
    mogę tu znaleźć opcji cytowania i.t.p. Jeśli to chamstwo to przepraszam uczestników.

  • 15. Data: 2018-10-14 10:21:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-10-2018 o 10:15, l...@g...com pisze:
    >Jeśli to chamstwo to przepraszam uczestników.

    Brak cytatów jest takowym również....

  • 16. Data: 2018-10-14 13:40:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-14 o 10:21, Cavallino pisze:

    > Brak cytatów jest takowym również....

    Udawanie że nie potrafi się znaleźć narzędzi umożliwiających
    poprawne cytowanie też. Ale wielu chamów na grupach tłumaczy się
    używanym oprogramowaniem.