  • 11. Data: 2016-05-30 18:40:47
    Temat: Re: Akcesoria w W-wie - gdzie?
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 30.05.2016 o 18:26, Czarek pisze:

    > Tu są większe zdjęcia:
    > https://www.net-s.pl/index.php?id=3&c=954&g=550325&n
    =ESPERANZA-UCHWYT-SAMOCHODOWY-DO-TELEFONOW-EMH103&w=

    > https://www.net-s.pl/obrazki_n/g550000/Telefony_Tele
    fony_i_smartphoney__Akcesoria_Akcesoria_ESPERANZA_EM
    H103_5901299908761_550325_1.jpg

    > - weź też pod uwagę nazwę "Crocodile" i wszystko stanie się jasne ;-)
    >
    > PS. wygoda użytkowania tego czego według mnie jest "dyskusyjna"

    A dla mnie to genialny wynalazek. Telefon trzyma pewnie :-)

    --
    ALEX MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 12. Data: 2016-05-30 18:57:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    MH103_5901299908761_550325_1.jpg
    >PS. wygoda użytkowania tego czego według mnie jest "dyskusyjna"

    Telefon trzyma (*), pasuje do wielu modeli, przyciskow nie zaslania,
    ustawic sie daje dowolnie - czego chciec wiecej ?
    Aa, zeby sie dalo jedna reka wsadzic w czasie jazdy :-)

    (*) - w samochodzie, na rowerze nie recze. Widzialem jakis z dwoma
    szczekami - pewnie trzyma znacznie lepiej - ale w samochodzie radzi
    sobie i ten pojedynczy.

    J.

  • 13. Data: 2016-06-01 05:35:21
    Od: "Cezary" <...@...pl>

    > Widzialem jakis z dwoma
    > szczekami - pewnie trzyma znacznie lepiej - ale w samochodzie radzi sobie
    > i ten pojedynczy.
    Z dwoma szczękami to znaczy góra-dół i po bokach równocześnie?

    Pozdrawiam
    Czarek

  • 14. Data: 2016-06-01 10:36:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezary" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Z dwoma szczękami to znaczy góra-dół i po bokach równocześnie?

    Nie, dwie obok siebie.
    Chyba nawet rozstaw staly.

    Cos takiego
    http://allegro.pl/uniwersalny-uchwyt-samochodowy-tel
    efon-gps-i5895631862.html

    Ale tu juz przyciski boczne narazone.

    J.

  • 15. Data: 2016-06-01 12:53:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 May 2016 10:16:47 +0200, w <574bf6f3$0$692$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mnie sie takie cos sprawdza
    > http://www.ceneo.pl/37841666
    >
    > Ma jedna wade - telefon trzeba wsadzic przed jazda, bo jedna reka to
    > sie niemal nie da.

    Mam to. Straszne gówno. Ten "przylepiec" dobrze trzymał jak był nowy (do deski
    rozdzielczej). Gdy zaczął się odlepiać, to już nic nie pomagało.

    6zł można dać i ani grosza więcej.

    ---
    Avast.

  • 16. Data: 2016-06-01 12:54:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 May 2016 18:40:47 +0200, w <574c6d12$0$686$65785112@news.neostrada.pl>,
    ALEX MR <k...@s...us> napisał(-a):

    > A dla mnie to genialny wynalazek. Telefon trzyma pewnie :-)

    Aż ci któregoś dnia spadnie i się potłucze.
    Ja na szczęście dorobiłem się tylko rys.

    ---
    Avast.

  • 17. Data: 2016-06-01 14:37:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...

    >Mam to. Straszne gówno. Ten "przylepiec" dobrze trzymał jak był nowy
    >(do deski
    >rozdzielczej). Gdy zaczął się odlepiać, to już nic nie pomagało.

    Na szybie trzyma w miare dobrze ... ale jak pisalem - slonca nie
    wytrzymal.
    Sa tez wersje bez kleju na przyssawce.

    >6zł można dać i ani grosza więcej.

    Mowisz, ze inne uchwyty maja na przyssawce lepszy klej i chropowatej
    deski sie lepiej trzymaja ?

    J.

  • 18. Data: 2016-06-01 17:13:11
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01.06.2016 o 12:54, r...@k...pl pisze:

    > Ja na szczęście dorobiłem się tylko rys.
    >

    > ---
    antywirusowe Avast.

    I spamu w podpisie ;-)

    --
    Czarek

  • 19. Data: 2016-06-01 18:12:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 czerwca 2016 10:36:08 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    .

    > Cos takiego
    > http://allegro.pl/uniwersalny-uchwyt-samochodowy-tel
    efon-gps-i5895631862.html
    Kurcze jak to u nas ok. 1dolca kosztuje to za ile Żołty Brat to z fabryki sprzedał?

  • 20. Data: 2016-06-01 18:38:48
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 1.06.2016 o 12:54, r...@k...pl pisze:

    > Aż ci któregoś dnia spadnie i się potłucze.

    Przez 5 lat żaden mi nie spadł. Może nie wiedział że powinien?
    ATSD o co miałby się potłuc? Gumowe dywaniki? Fotele?