  • 1. Data: 2017-09-19 08:25:42
    Temat: Akcja SMOG
    Od: p...@g...com

    http://www.gs24.pl/polska-i-swiat/a/kopcace-diesle-n
    a-celowniku-policji-mandaty-i-zatrzymane-dowody-reje
    stracyjne,12493467/

  • 2. Data: 2017-09-19 10:21:49
    Temat: Re: Akcja SMOG
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-19 o 08:25, p...@g...com pisze:

    > http://www.gs24.pl/polska-i-swiat/a/kopcace-diesle-n
    a-celowniku-policji-mandaty-i-zatrzymane-dowody-reje
    stracyjne,12493467/

    Strata czasu. Pożyteczni idioci krzyczą o trujących i kopcących
    dizlach a przy kontroli wychodzi że raptem półtora procenta.
    Do tego zabrakło informacji ile z tych niespełniających normy
    to były auta osobowe.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-09-19 11:05:15
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 19.09.2017 o 10:21, RadoslawF pisze:

> [...]
    > dizlach a przy kontroli wychodzi że raptem półtora procenta.
    > Do tego zabrakło informacji ile z tych niespełniających normy

    prawie to sam chciałem napisać. mniej niż 2% wyłapali. nie wiem czy
    celowo tak zaniżyli czy ja mam pecha widzieć o wiele wiele więcej aut
    zombie.

    ToMasz

  • 4. Data: 2017-09-19 11:40:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 19 Sep 2017 10:21:49 +0200, RadoslawF

> [...]
    > dizlach a przy kontroli wychodzi że raptem półtora procenta.
    > Do tego zabrakło informacji ile z tych niespełniających normy

    Istotnie strata czasu. Po pierwsze auta podpadają pod różne normy. Stare
    auto może sobie kopcić i nic mu nie zrobią. Po drugie taki test stacjonarny
    to o kant dupy potłuc, bo większość zaczyna dymić na potęgę dopiero przy
    obciążeniu. No ale pożyteczni idioci nadal będą twierdzić że wszystko jest
    w porzadku -- tylko jakoś gołym okiem widać i nosem czuć, że nie jest.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2017-09-19 12:12:55
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 11:05:16 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > mniej niż 2% wyłapali. nie wiem czy
    > celowo tak zaniżyli czy ja mam pecha widzieć o wiele wiele więcej aut
    > zombie.

    A to nie jest czasem tak, że dizlok kopci raczej tylko pod obciążeniem?
    Badania przeprowadza się na postoju, na jałowym - więc niewiele wykażą.
    Mniejsza z tym, ważne że cokolwiek z tym robią, bo teraz spacer chodnikiem
    przy drodze nie należy do przyjemnych. Większość aut, to śmierdzące dizloki
    rozsiewające raka płuc na lewo i prawo :-/

    --
    Pozdro.
    Jimiasty

  • 6. Data: 2017-09-19 12:19:02
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-19 o 11:40, Myjk pisze:
> [...]
    > obciążeniu. No ale pożyteczni idioci nadal będą twierdzić że wszystko jest
    > w porzadku -- tylko jakoś gołym okiem widać i nosem czuć, że nie jest.

    Wymyśl coś lepszego. Marudzić każdy gupi potrafi.

  • 7. Data: 2017-09-19 12:24:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-19 o 08:25, p...@g...com pisze:
    > http://www.gs24.pl/polska-i-swiat/a/kopcace-diesle-n
    a-celowniku-policji-mandaty-i-zatrzymane-dowody-reje
    stracyjne,12493467/

    Nareszcie.
    Jak paru trucicieli dostanie mandaty / straci dowody, to paru innych
    będzie miało motywację, żeby naprawić swoje trujące trupy.

  • 8. Data: 2017-09-19 12:41:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 12:25:03 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Nareszcie.
    > Jak paru trucicieli dostanie mandaty / straci dowody, to paru innych
    > będzie miało motywację, żeby naprawić swoje trujące trupy.
    Taa
    A taki właściciel nowego cayene w dieslu to wg Ciebie truje czy nie truje?
    No i diesle niedługo powinny stanieć w związku z ostatnimi oszustwami w Niemczech
    wiec warto pewnie się wstrzymać z wymiana auta.

  • 9. Data: 2017-09-19 20:18:45
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 19 Sep 2017 10:21:49 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >dizlach a przy kontroli wychodzi że raptem półtora procenta.
    >Do tego zabrakło informacji ile z tych niespełniających normy

    Zabrakło też informacji ile z tych 14 auto to diesle.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 10. Data: 2017-09-19 21:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jimiasty j...@g...com ...

    > bo teraz spacer chodnikiem
    > przy drodze nie należy do przyjemnych. Większość aut, to śmierdzące
    > dizloki rozsiewające raka płuc na lewo i prawo :-/

    Nie przesadzajmy - kopcą w sposób nieprzyjemny tylko niektore.
    A na spacer chodzi sie do lasu :)

    --
    Pozdrawia... Budzik