  • 21. Data: 2014-01-11 23:19:43
    Temat: Re: Akumulator w samochodzie
    Od: "Lolko" <h...@b...pl>

    news:las41s$nq$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Przejście przez zero nie ma tu żadnego znaczenia.

    Ale on używa skali Fahrenheita, czyli temperatura jest około - 18 stC.

  • 22. Data: 2014-01-17 16:05:50
    Temat: Re: Akumlator w samochodzie
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-01-11 14:16, cef pisze:

    > a problem tkwi w stacyjce. Jak się przekręca powolutku,
    > to wszystko działa i odpala, a jak się przekręca kluczyk energicznie,
    > to się robi zwarcie. (nissan micra)

    Miałem to samo 2 lata temu, i też w nissanie, możliwe że podobna stacyjka.
    Nie było to zwarcie, tylko wręcz przeciwnie, rozwarcie. Pociągnięcie energiczne
    kluczykiem
    do samego końca dawało taki sam efekt jak wyłączenie stacyjki (wszystko gaśnie).

    Po rozkręceniu i podszlifowaniu styków w nierozbieralnej i nieserwisowalnej stacyjce,
    działa do dziś.