  • 11. Data: 2017-01-09 08:36:32
    Temat: Re: Akumulator Varta
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 08.01.2017 o 19:35, J.F. pisze:

    > Precyzja zadziwiajaca ... ale to w jednym samochodzie, czy kilku
    > roznych ?
    > Ladowanie prawidlowe ?
    Napisałem o trzeciej Varcie w trzecim aucie. Tym razem Fiat z silnikiem
    1,9 jtd
    Jacek

  • 12. Data: 2017-01-09 08:36:49
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 08.01.2017 o 20:41, Poldek pisze:

    > Oryginał, czy podróbka?
    No chyba oryginał. Kupiony w dużym serwisie z kompletem papierów.

    Jacek

  • 13. Data: 2017-01-09 11:09:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Dosyłają kurierem?

    -----

  • 14. Data: 2017-01-09 13:15:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Napisałem o trzeciej Varcie w trzecim aucie. Tym razem Fiat z
    >silnikiem 1,9 jtd

    A propos - jak padl ?

    Bo ja widywalem dziwnie duza opornosc na styku klema-bolec w aucie.
    Zaroweczki jeszcze swieca, ale rozrusznik ani drgnie.

    Widywalem to w maluchach ... i ostatnio w punto.

    J.

  • 15. Data: 2017-01-09 14:51:45
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 09.01.2017 o 13:15, J.F. pisze:

    > A propos - jak padl ?
    Padł podobnie, jak jego poprzednicy. Stracił pojemność.
    Po naładowaniu do pełna aż do objawów gazowania pojemność zmierzona przy
    obciążeniu 5 A wynosi całe 4 Ah (miał mieć 60). Wystarcza do zapalenia
    auta w garażu, ale jak stoi na zewnątrz, to już nie.
    Jacek

  • 16. Data: 2017-01-09 15:40:08
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-09 o 11:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dosyłają kurierem?

    Tak przywozi kurier w specjalnym opakowaniu ADR, wyjmujesz z niego
    nowy, wkładasz stary i nara.

    Lewis

  • 17. Data: 2017-01-09 17:28:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >przy obciążeniu 5 A wynosi całe 4 Ah (miał mieć 60). Wystarcza do
    >zapalenia auta w garażu, ale jak stoi na zewnątrz, to już nie.

    Ostatnie akumulatory to mi padly na zwarcie celi.

    Przyczyna co prawda pewnie ta sama - opad masy.

    J.

  • 18. Data: 2017-01-09 19:06:51
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A kurier dodatkowo ile?
    Może skorzystam, ostatnio parę razy brałem najtańsze Centry (90-100 Ah) pod marką
    bodajże Budget czy jakoś tak z Makro Cash, dobre na dwie zimy, niestety trzeciej zimy
    już nie dawały rady z samego rana (po pierwszym porannym zapaleniu paliły przez cały
    dzień), gdyby nie mrozy byłyby OK.

    -----

  • 19. Data: 2017-01-09 19:53:16
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-09 o 19:06, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    już nie dawały rady z samego rana (po pierwszym porannym zapaleniu paliły przez cały

    20zł, mniej więcej tyle ile kosztuje wyjazd do marketu, czas na szukanie
    wolnego miejsca, zakup i powrót.

    Lewis

  • 20. Data: 2017-01-09 22:26:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    >20zł, mniej więcej tyle ile kosztuje wyjazd do marketu, czas na
    >szukanie wolnego miejsca, zakup i powrót.

    Ta apropos - w Tesco wybor niewielki a ceny wydaja mi sie drogie.
    O ile mnie pamiec nie myli to Varta 55Ah jakies 350zl ...

    Cos tanszego tez jest, ale noname.

    J.