  • 11. Data: 2018-10-19 06:00:24
    Temat: Re: Akumulator sam się rozładowuje ..
    Od: mara <m...@f...pl>

    > Co to znaczy "naladowalem do konca bylo 12,77"?

    tzn ze naladowany do pełna

  • 12. Data: 2018-10-19 06:44:04
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2018-10-18 o 23:28, m...@g...com pisze:

    > sorry- ale moze najtrudniejsze rozwiazanie ? -
    >
    > Z bezpłatnej pomocy w ramach pakietu Exide Assistance można korzystać już od
    pierwszych chwil używania nowego akumulatora Exide Premium lub Centra Futura. W
    przypadku awarii akumulatora, niezależnie od miejsca i czasu, wystarczy jeden
    telefon, by pomoc przyjechała w każdy zakątek Polski. Jeżeli serwisant stwierdzi, że
    akumulator jest uszkodzony lub rozładowany, kierowca otrzyma odpowiednią pomoc. W
    przypadku Exide Assistance pomoc ta świadczona jest przez jedną z najlepszych firm
    serwisu pomocy drogowej - Starter. W razie awarii wystarczy mieć przy sobie kartę
    gwarancyjną akumulatora i zadzwonić pod numer 61 831 98 87 (dla telefonów komórkowych
    i stacjonarnych) lub 801 101 250 (tylko dla tel. stacjonarnych) i czekać na przyjazd
    serwisanta, który bezpłatnie udzieli stosowanej pomocy".

    > czytanie , ze zrozumieniem -trudna sztuka............................

    ale jeżeli okaze sie ze to cosz samochodem koszty sa po twojej stronie ...

  • 13. Data: 2018-10-19 07:32:03
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 19.10.2018 o 05:59, mara pisze:
    > ok 10 km przejechał przez te pare dni
    > na wlaczonym silniku ma ok 14, jak wlacze swiatla klime itd to spada do
    > ok 13,8

    Napięcia są normalne. Jak masz "wszystko" powyłączane, to samochód i tak
    pobiera prąd. Nie wiem, jak AUdi, ale mój bierze kilkanaście miliamperów.
    Policzmy więc 15 mA x 24 godziny = 0,36 Ah
    0,36 Ah x 30 dni = 10,8 Ah na miesiąc
    Jak doliczyć samorozładowanie, to spokojnie po 3 miesiącach akumulator
    ma prawo być pusty.
    Jacek

  • 14. Data: 2018-10-19 08:49:27
    Od: karol <k...@g...com>

    Własnie zobaczyłem ze lampka w schowku nie gasnie, jest jakis osobny
    bezpiecznik od tego ? Jak to naprawic ? audi b7

  • 15. Data: 2018-10-19 08:53:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2018 08:49:33 UTC+2 użytkownik karol napisał:
    > Własnie zobaczyłem ze lampka w schowku nie gasnie,

    To tak jak w lodówce

  • 16. Data: 2018-10-19 09:29:49
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2018-10-19 o 08:53, Kris pisze:

    > To tak jak w lodówce

    ale czy taka mała lampeczka rozładowywała tak akumulator ,.,, ?

  • 17. Data: 2018-10-19 09:44:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "karol" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-10-19 o 08:53, Kris pisze:

    >ale czy taka mała lampeczka rozładowywała tak akumulator ,.,, ?

    Lampka w schowku moze miec 2W. czyli jakies 0.2A.
    Ale razy 24h daje 5Ah dziennie.

    I po tygodniu akumulator juz polowicznie wyladowany ...

    J.

  • 18. Data: 2018-10-19 11:45:23
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2018-10-19 o 09:44, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Lampka w schowku moze miec 2W. czyli jakies 0.2A.
    > Ale razy 24h daje 5Ah dziennie.
    >
    > I po tygodniu akumulator juz polowicznie wyladowany ...

    no lampka ma 5w ...

  • 19. Data: 2018-10-19 13:37:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do pelna to znaczy jak? Zagotowales elektrolit?

  • 20. Data: 2018-10-19 14:35:28
    Od: karol <k...@g...com>

    > Do pelna to znaczy jak? Zagotowales elektrolit?

    mam prostownik automatyczny, taki mały i az się wyłączy :)