    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Akumulator w Passacie wymienić...
    Date: Tue, 23 May 2017 16:20:38 -0000 (UTC)

    Ktoś umie mi doradzić jak się fachowo akumulator wymienia w Passacie 2004?

    Zastanawiałem się właśnie czemu pas z plastiku pod wycieraczkami jest w
    moim aucie taki popękany w okolicy środka... dziś próbowałem wyjąć padnięty
    aku i włożyć tam nowy i już się nie dziwię...

    Czy VW oczekuje że do wymiany aku trzeba zdjąć ramiona obu wycieraczek i
    zdjąć podszycie, tą rynienkę aby zrobić dostęp?

    Przy okazji zauważyłem drugie pęknięcie tego plastiku od strony pasażera,
    było kiedyś klejone, ale oczywiście klej puścił, dokładnie nad filtrem
    pyłkowym/kabiny co powoduje że cały deszcz z tej rynienki wlewa się do
    wlotu nawiewu i jest rozpylany w kabinie przez dmuchawę :-)))

    Plastik "nowy" niepopękany już mam ze szrotu :-) ale chciałbym się nauczyć
    aku wymieniać fachowo aby go nie złamać sobie tak jak "fachowiec" przede
    mną złamał...