  • 11. Data: 2010-09-29 12:43:18
    Temat: Re: Alfa 145 1.6
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 29 Sep 2010 11:48:58 +0200, Karolek <d...@o...pl>
    wrote:

    > A tam, czsami wystarczy zestaw naprawczy za 12zl :>

    Magiczna podkładka? Efekt jest ten sam. Been there, done that.

    r.
    _____________

  • 12. Data: 2010-09-29 12:59:56
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-09-29 12:43, Robert Rędziak pisze:

    > Magiczna podkładka? Efekt jest ten sam. Been there, done that.

    Odrazu magiczna... teflonowa podkladka i sprezyna.
    Jak wariat nie byl jeszcze mocno dorzniety to zazwyczaj dziala dobrze.

    --
    Karolek

  • 13. Data: 2010-09-29 13:55:26
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 29 Sep 2010 12:59:56 +0200, Karolek <d...@o...pl>
    wrote:

    > Odrazu magiczna... teflonowa podkladka i sprezyna.
    > Jak wariat nie byl jeszcze mocno dorzniety to zazwyczaj dziala dobrze.

    ASO w Łodzi wrzuciło nam takową. Pomogła tyle, co umarłemu
    kadzidło -- po jakimś czasie znów zaczął hałasować.

    r.
    _____________

  • 14. Data: 2010-09-29 14:18:51
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-09-29 13:55, Robert Rędziak pisze:

    > ASO w Łodzi wrzuciło nam takową. Pomogła tyle, co umarłemu
    > kadzidło -- po jakimś czasie znów zaczął hałasować.

    Duzo zalezy od zuzycia wariatora.
    Ja mam w sumie 3 czy 4 stare wariaty i jeden mial minimalny luz i do
    tego sie ten zestaw nadawal... reszta juz dosc mocno wytrzepana byla i
    tam nawet nie warto bylo probowac wymiany tej podkladki i sprezyny.

    --
    Karolek

  • 15. Data: 2010-09-29 19:51:08
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-09-29 11:39, J.F. pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To ta gdzie wariator trzeba zmieniac czesciej niz pasek ?

    Eggghmmm... co to jest ten wariator? (powaznie, nie mam pojecia)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 16. Data: 2010-09-29 19:55:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Eggghmmm... co to jest ten wariator? (powaznie, nie mam pojecia)

    Inaczej fazator - urządzenie do zmiany faz rozrządu.
    W Punto HGT element eksploatacyjny - rozwalał się każdego roku.
    Na szczęście zaczął na gwarancji, więc serwis miał coroczną robotę za friko.

  • 17. Data: 2010-10-01 06:47:57
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-09-29 19:51, MarcinJM pisze:

    > Eggghmmm... co to jest ten wariator? (powaznie, nie mam pojecia)

    Takie cos jak VANOS czy VTEC.

    --
    Karolek

  • 18. Data: 2010-10-01 07:36:34
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-01 06:47, Karolek pisze:

    > Takie cos jak VANOS czy VTEC.

    Brzmi kosztownie... szczegolnie, ze to AR

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 19. Data: 2010-10-01 13:21:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Sep 2010 11:48:58 +0200, w <i7v25p$bsj$1@news.mm.pl>, Karolek
    <d...@o...pl> napisał(-a):

    > A tam, czsami wystarczy zestaw naprawczy za 12zl :>

    To się zakłada, gdy chcesz częściej zmieniać paski :>

  • 20. Data: 2010-10-01 13:22:39

    Fri, 01 Oct 2010 07:36:34 +0200, w <i83s13$cib$1@news.onet.pl>, MarcinJM
    <m...@i...pl> napisał(-a):

    > Brzmi kosztownie... szczegolnie, ze to AR

    Nie jest źle.
    300zł -- taka extra dopłata do wymiany rozrządu.