    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Jawi <g...@p...fm>
    Subject: Alfa SLT-57
    Date: Mon, 10 Jul 2017 12:29:11 +0200

    Witam,
    Moj syn wypatrzył sobie aparat Sony Alfa SLT57.
    Kit z torbą, i obiektywem kitowym i dodatkowo jakiś obiektyw 75-300.
    Chyba 3 letni.
    Aparat mało używany, sprawdzone. Zadbany, właściciel nam znany, to nie
    ogłoszenie z prasy czy internetu.
    Zastanawiam się czy kupić go za 1150pln, czy lepiej szukać czegoś nowego?
    Nacisku na lustrzankę nie ma, zastanawiam się czy to okazja czy już nie.
    Potrzeby - no cóż, rozmiar i waga nie są krytyczne, używał do tej pory
    małego kompaktu, teraz chciałby coś lepszego.
    Czegoś czym mógłby się bardziej "pobawić". Chciałby spróbować też
    astrofotografii, ale to nie jest kryterium, bo jest na etapie szukania
    do tego też z sprzętu, na razie korzystał ze sprzętu nie swojego. Nie
    wiadomo czym się to poszukiwanie skończy i też kiedy.

    pozdrawiam