  • 21. Data: 2018-01-02 15:46:28
    Temat: Re: AlphaZero
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 2 Jan 2018 08:46:45 +0100, "AK" <n...@n...net> wrote:
    > Poki co widze tylko dwoch chamow

    Śmieszny jesteś. Zero rzeczowej dyskusji z twojej strony. Używasz
    mnóstwa słów powszechnie uważanych za obelżywe. Szydzisz z innych że
    są że wsi, że są komunistami a przynajmniej z Rosji czy innej
    Ukrainy. Ot, mały zakompleksiony troll produkujący mowę nienawiści.

  • 22. Data: 2018-01-02 16:35:01
    Temat: [OT] Re: AlphaZero
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał:

    > Śmieszny jesteś. Zero rzeczowej dyskusji z twojej strony.

    Rzeczowa dyskusja z twoimi obrazliwymi slowami w mym kierunku ?
    Da sie z czym takim dyskutowac?

    > Używasz mnóstwa słów powszechnie uważanych za obelżywe.

    Zawsze tak rozmawiam z chamami i tchorzami co nie maja krzty odwagi.
    Ty sie do nich zaliczasz niewatpliwie.

    > Szydzisz z innych że są że wsi,

    Sam jestem ze wsi (uczylem sie w I i II klasie przy lampie naftowej) wiec
    _nigdy i nigdzie_ nie kpilem z ludzi ze wsi.
    Mozg ci sie przegrzal i pochrzanily ci sie watki i osoby.
    To twoj kumpel w "kulturze" (s)fir to robil , a ty mu wtorowales.

    > że są komunistami a przynajmniej z Rosji czy innej Ukrainy.

    To prawda. Jestem antykomunista wlasciwie od urodzenia.
    Brzydze sie wszelkimi objawami nie tylko komunizmu ale i
    powszechnego dzis lewactwa.
    Brzydze sie tez ludzmi wyznajacymi takie "wartosci".

    > Ot, mały zakompleksiony troll produkujący mowę nienawiści.

    O wszytsko mnie mozna posadzac, ale na pawno nie o kompleksy :)))

    Nie projektuj swoich fobii/problemow na innych zalosny czlowieczku -
    "luminarzu" polskiej nauki.

    AK

  • 23. Data: 2018-01-02 20:35:55
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 2 Jan 2018 16:35:01 +0100, "AK" <n...@n...net> wrote:
    > Zawsze tak rozmawiam z chamami i tchorzami co nie maja krzty odwagi.

    To często musisz być, w realu, po mordzie prany. Ale ja tam nie
    wnikam co kto lubi.

    > _nigdy i nigdzie_ nie kpilem z ludzi ze wsi.

    Chamem od zawsze nazywało się chłopa. Używając słowa "cham" obrażasz
    ludzi ze wsi. Mogłeś o tym nie wiedzieć, ale teraz już wiesz.

    > To prawda. Jestem antykomunista wlasciwie od urodzenia.

    Nie jesteś antykomunistą. Jesteś zwyczajnie nikim.

  • 24. Data: 2018-01-03 16:22:28
    Temat: Re: [OT] Re: AlphaZero
    Od: "AK" <n...@n...net>

    > To często musisz być, w realu, po mordzie prany. Ale ja tam nie wnikam co kto lubi.

    Spotkajmy sie, to przekonasz sie jak to jest w realu :).
    Tyle, ze (jak zwykle) zwyczajnie stchorzysz.
    Mocny jestes jeno w gebie i to wylacznie anonimowo.
    Ot tys yto taki kolejny esenetowy dupek - mimo ze z z nienajgorszej Uczelni .
    No czekam na ten obiecany pozew szanowny "naukawcze" :)

    > Chamem od zawsze nazywało się chłopa. Używając słowa "cham" obrażasz ludzi ze wsi.
    Mogłeś o tym
    > nie wiedzieć, ale teraz już wiesz.

    ...ot zatrzymales sie mentalnie w Sredniowieczu.

    > Nie jesteś antykomunistą. Jesteś zwyczajnie nikim.

    PS: Nie udaj bulteriera usenetowy ratlerku :)

    AK

  • 25. Data: 2018-01-03 16:59:59
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 3 stycznia 2018 16:22:34 UTC+1 użytkownik AK napisał:

> [...]
    >
    > ...ot zatrzymales sie mentalnie w Sredniowieczu.

    > PS: Nie udaj bulteriera usenetowy ratlerku :)

    wiesniakow sie omija a nie umawia z nimi na dresiarskie ustawki... kolega jako
    wiesnicko dresiarski kretyn (wstyc byc dresem w podeszlym wieku ale niestaty i to sie
    zdarza) ma oczywiscie
    swoje wizje wiesniackich ustawek ale nikt normalny na to nie pojdzie poza parknieciem
    siechem i stwierdzeniem 'co za wsiun'

  • 26. Data: 2018-01-03 17:06:39
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 3 stycznia 2018 17:00:01 UTC+1 użytkownik fir napisał:

> [...]
    > swoje wizje wiesniackich ustawek ale nikt normalny na to nie pojdzie poza
    parknieciem siechem i stwierdzeniem 'co za wsiun'

    moge dodac ze jak troche spojrzalem na to co tu jest wypisywane to nie raz mnie te
    erupcje
    wsiunstwa troche zaskoczyly - co jest troche
    smieszne, jak to przasna wiejskosc.. z tym ze na dluzsza mete glupota jest mecząca i
    przygnebiająca, tak ze nie widzialbym kolegi kariery nawet jako grupowego
    kabareciarza
    w typie wiejskim, mimo ze ewidentnie kolega
    sie do niej pali bo pewnie w realu nikt nie chce sluchac tgo wiesniaczenia (czemu sie
    nie dziwie) i trzeba na grupie powiesniaczyc...
    problem jest jednak oczywiscie taki ze wiesniactwem kolega zabija normalnosc i watki
    troche wyzszego poziomu

  • 27. Data: 2018-01-03 18:47:20
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Jan 2018 08:06:39 -0800 (PST), fir <p...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > (czemu sie nie dziwie) i trzeba na grupie powiesniaczyc...
    > problem jest jednak oczywiscie taki ze wiesniactwem kolega zabija

    Fir, masz 100% racji.

    Tu się dyskutuje o standardach, o nowych językach, o postępie w
    algorytmice czy choćby o tym co teraz warto robić jako programista.

    A nota bene byłoby o czym.

  • 28. Data: 2018-01-03 21:06:21
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 3 stycznia 2018 18:47:52 UTC+1 użytkownik slawek napisał:
> [...]
    >
    > Tu się dyskutuje o standardach, o nowych językach, o postępie w
    > algorytmice czy choćby o tym co teraz warto robić jako programista.

    oczywiscie ze byloby, nieststy zgraja wiesniakow
    raczej skutecznie to uniemozliwia bo zamiast pogadac o czyms z minimalnym sensem
    trzenba tracic czas na opedzanie sie od ekstremalnie debilnych uwag albo jakichs
    czerwonopyskicj wiesniakow prubujacych sie ustawic na solo ;c

    nieststy z kolega tez nie jest tak dobrze bo kolega tez potrafi dosyc czesto
    przywalic taka glupote (np te stale mantry o przestazalosci winapi) ze nic tylko
    zostaje walic glowa w
    sciane

    no i tak to jest, ja jak mowiem nie mam zamiaru tu pisac bo wiesniactwo jest zbyt
    duze, coz moge rzec, sraty w sumie nie ma bo internet jest szeroki - moze zajrze za
    pare miesiecy ;c

  • 29. Data: 2018-01-03 21:41:19
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Wednesday, January 3, 2018 at 9:06:22 PM UTC+1, fir wrote:

> [...]
    trzenba tracic czas na opedzanie sie od ekstremalnie debilnych uwag albo jakichs
    czerwonopyskicj wiesniakow prubujacych sie ustawic na solo ;c

    Ja zrozumiałem tak, że On chce się umówić na rozmowę na spacerze, albo
    przy szachach, o programowaniu :)

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2018-01-03 23:28:16
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 3 stycznia 2018 21:41:21 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

> [...]
    czerwonopyskicj wiesniakow prubujacych sie ustawic na solo ;c

    > Ja zrozumiałem tak, że On chce się umówić na rozmowę na spacerze, albo

    juz kiedys mowilem na czym polega problem w prostym schemacie

    przekaz wiedzy :

    od madzrejszych (bardziej doswiadczonych) ---> do glupszych (tj lamerskich)

    DOBRZE [tak grupa dyskusyjne ogolnie powinna dzialac przy ogolnym pozytku dla
    wszystkich]

    od glupszych ---> do madrzejszych

    ZLE !!![tutaj nie tyle nastepuje przekaz wiedzy co typowe wyskakiwanie z ryjem, ..
    tak grupy dyskusyjne nie powinny dzialac ale nieststy duzo tego jest ;c

    ja jestem tym zmeczony nie che mi sie juz w tym uczestniczyc.. kiedy jak bylem
    wiekszym newbem to jeszcze szlo sie wiecej nauczyc znoszac rozne wyskakiwania z ryjem
    bo to sie jakos kompensowalo... dzis sie jakby mniej kompensuje..

    pogadac ciagle by sie dalo ale czy warto sie meczyc dla zasady ? gotow jestem
    odpuscic ;c
    ale pomysle jeszcze, ciagle jest mala szansa ze
    cos tu sie poprawi a kiedys lubilem to miejsce i wydzwignac je ku troche wyzszemu
    poziomowi duskusyjnemu to bylby potencjalnie dobry uczynek,