  • 31. Data: 2018-01-03 23:54:12
    Temat: Re: [OT] Re: AlphaZero
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 3 stycznia 2018 23:28:18 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> [...]
    sensem trzenba tracic czas na opedzanie sie od ekstremalnie debilnych uwag albo
    jakichs czerwonopyskicj wiesniakow prubujacych sie ustawic na solo ;c

    > juz kiedys mowilem na czym polega problem w prostym schemacie
    >
    > przekaz wiedzy :
    >
    > od madzrejszych (bardziej doswiadczonych) ---> do glupszych (tj lamerskich)
    >
    > DOBRZE [tak grupa dyskusyjne ogolnie powinna dzialac przy ogolnym pozytku dla
    wszystkich]

    > od glupszych ---> do madrzejszych
    >
    > ZLE !!![tutaj nie tyle nastepuje przekaz wiedzy co typowe wyskakiwanie z ryjem, ..
    tak grupy dyskusyjne nie powinny dzialac ale nieststy duzo tego jest ;c

    > ja jestem tym zmeczony nie che mi sie juz w tym uczestniczyc.. kiedy jak bylem
    wiekszym newbem to jeszcze szlo sie wiecej nauczyc znoszac rozne wyskakiwania z ryjem
    bo to sie jakos kompensowalo... dzis sie jakby mniej kompensuje..

    moge dodac gwoli scislosci (jakby pro forma)
    ze sprawa tutaj moze jest scisle rzecz biorąc
    bardziej skomplikowana i tak dalej (bo faktem jest ze jesli sie nad czyms glebiej
    zastanowic to pojawiaja sie glebsze mozliwosci itd itd, tak ze moja wizja tych spraw
    tutaj opisan ajest pewnycm przyblizeniem.. (a ja osobiscie zawsze lubilem postrzegac
    sprawy bardziej scisle itd] i oczywiscie mozliwych podejsc do sprawy jest wecej, byc
    moze nawe moje podejscie jest troche
    logicznie bledne czy niepoprawne (?) itd ale nie mam chyab sily o tym pisac,(troche
    logicznego0 oldschoolu (i scislego pisania co i jak) zawsze dobre, ale chyba jednak
    nie dzis ;c) (co sie odwlecze to nie uciecze mniejmy nadzieje ;c )

    [that is a problem i know.. problemem tutaj jest czy czlowiek ktory odklada glebsze
    przemyslenie spraw na pozniej. faktyczni ejdnak nie robi sobie krzywdy... ale
    zrezygnowanie z tego odkladania i naprawde momentalne ich przemyslenie tak boli.. jak
    bardzo to boli... niby nie boli a chyab boli skoro tak bardzo ludzie to odkladają...
    chyba sam jednak odloze te temat pozieszając sie przynajmniej tym ze nie musze
    przemysliwac spraw do konca wystarczy ze przemysle je trce i przynajmniej nie odloze
    ich w calosci a to juz'mam wrazenie jest chociaz coś]]
    (sorki za fizlozoficzna uwage niz gruszki ni z pietruszki, znikam)

    > pogadac ciagle by sie dalo ale czy warto sie meczyc dla zasady ? gotow jestem
    odpuscic ;c
    > ale pomysle jeszcze, ciagle jest mala szansa ze
    > cos tu sie poprawi a kiedys lubilem to miejsce i wydzwignac je ku troche wyzszemu
    poziomowi duskusyjnemu to bylby potencjalnie dobry uczynek,

  • 32. Data: 2018-01-04 06:31:23
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Jan 2018 12:06:21 -0800 (PST), fir <p...@g...com>
    wrote:
    > o przywalic taka glupote (np te stale mantry o przestazalosci
    winapi) ze ni=
    > c tylko zostaje walic glowa w
    > sciane

    1. To MS uważa Winapi za obsolete.
    2. Poza gettem MS te Winapi nikomu nie jest potrzebne.
    3. Fakt że znam 200 WM_ na pamięć.
    4. Nijak to nie zmienia faktu: MS nie chce Winapi.
    5. Faktem jest że MS nie chce niczego co nie wiąże z Windows 10.
    6. Gdybym był CEO MS to polityka MS byłaby inna, ale nie jestem.

    Dlatego winapi jest dead. Kropka.

  • 33. Data: 2018-01-04 09:16:43
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Wednesday, January 3, 2018 at 11:28:18 PM UTC+1, fir wrote:
    > DOBRZE [tak grupa dyskusyjne ogolnie powinna dzialac przy ogolnym pozytku dla
    > [...]
    > ZLE !!![tutaj nie tyle nastepuje przekaz wiedzy co typowe wyskakiwanie z ryjem,

    Ale świat nie jest czaro-biały, nie ma dobrze-źle. Grupa umiera. Jeśli pada
    post pomiędzy dobrze a źle, to grupie dobrze służy.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2018-01-04 12:46:18
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 stycznia 2018 06:31:26 UTC+1 użytkownik slawek napisał:
> [...]
    > 5. Faktem jest że MS nie chce niczego co nie wiąże z Windows 10.
    > 6. Gdybym był CEO MS to polityka MS byłaby inna, ale nie jestem.

    wszystkie te punkty wyzej (moze poza tymi 'osobistymi' ) są fałszywe i nieststy
    podpadaja pod wciskanie kitu ludziom

    ad 1 - okropna bzdura

    mikrosoft nie uwaza winapi za obsolete - winapi to jadro systemu i mz tworzy na nim
    wszystkie windowsy ... winapi to swoja drogą to co najlepiej ms-owi wyszlo i chyba
    zdaja sobie z tego sprawe

    ad 2 - tragiczna bzdura

    winapi jest potrzebne wszystkim dobrym programistom ktorzy chcą pisac elkkie zgrabne
    apki na windowsa

    ad 4 - tragiczna bzdura

    gdyby ms nie chcial winapi to mogl probowac je wywalic wiele lat temu, nie wywalil go
    nawet przy przechodzeniu z 32 na 64 bit

    ad 5 - idiotyczne wnioskowanie
    ms moze chciec promowac win10 ale winapi wiaze sie z win 10 bo to jadro win 10

    wlasnie od czytania takich bzdur czlowiek
    slabnie i kolega troche powinien nad sobą
    popracowac a nie wciskac glupoty ludziom
    (odstraszjac madrzejszych od tej grupy bo ludzie slusznie nie bardzo chcą siedziec na
    forach na ktorych zauwazaja miejsce ma oszolomstwo )

    rynek moze sie zmienic i wszystko moze odejsc w przeszlosc ale poki co winapi ma sie
    tak samo
    dbrze i stabilnie jak i inne platformy a
    wlasciwie lepiej niz wiele z nich (mz poziom
    'stabilnosci' winapi jest raczej duzy niz maly wiekszy niz mniejszy i jest jego
    zaletą a nie
    wadą wlasnie dlatego ze jest wysoki) (moge zaryzykowac twierdzenia ze za 20 lat
    ciagle bedzie w uzyciu, choc to oczywiscie niesie
    pewien element zgadywania itp)

  • 35. Data: 2018-01-04 13:39:03
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 stycznia 2018 12:46:20 UTC+1 użytkownik fir napisał:

> [...]
    > wadą wlasnie dlatego ze jest wysoki) (moge zaryzykowac twierdzenia ze za 20 lat
    ciagle bedzie w uzyciu, choc to oczywiscie niesie

    moge dodac (bo mialem o tym nawet chyba wspomniec z 2 czy 3 tygodnie temu gdy pisalem
    o xp ale zapomnielem) ze mnie nie tyle 'boli' (jelsi uzyt tego slowa) 'przstarzanie
    winapi' (bo to raczej nie grozi) co 'przestarzanie xp' (bo to juz troche ma miejsce a
    sie do xp ladnie przyzwyczailem)

    jesli mikrosoft przegnie tutaj pale to moze (przynajmniej mam taka nadzieje) sam
    sobie zaszkodzic bo nie jest to przyjemne dla niektorych ludzi i nie jest to tez do
    konca etyczne... inne firmy co prawda odwalaja jeszcze wiekszą kiche np sklep google
    play ktory przestal wogole dzialac na fonach ze starym androidem - takie podejscie
    powoduje ze stabilny soft ktory moglby sluztyc lata staje sie przestażalym okresowo
    dzialajacym szmelcem (kazy nawet ten najnowszy) tylko po to by napedzac sprzedaż

    to sa bardzo nieetyczne praktyki w technice i ma trzeba sie jasno podpisac pod pewna
    teza/odezwą m czy jak to nazwac: "stare ma dzialac!"

  • 36. Data: 2018-01-04 15:01:15
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 4 Jan 2018 03:46:18 -0800 (PST), fir wrote:

> [...]

    wszystkie windowsy ... winapi to swoja drogą to co najlepiej ms-owi wyszlo i chyba

    Może wyjmij głowę ze średniowiecza? To, że używasz XP nie oznacza, że czas
    stanął w miejscu. To była oprawda dekadę temu.
    Po WinAPI nastało WinRT, a teraz jest rozszerzone do UWP:

    https://docs.microsoft.com/en-us/uwp/

    WinAPI leży i już lekko śmierdzi.

    > ad 2 - tragiczna bzdura
    >
    > winapi jest potrzebne wszystkim dobrym programistom ktorzy chcą pisac elkkie
    zgrabne apki na windowsa

    Tu akurat popisałeś się nieumiejętnością czytania ze zrozumieniem, w sumie
    nic nowego. Programista aplikacji na Windows to nadal ...getto Windows.

    > ad 4 - tragiczna bzdura
    >
    > gdyby ms nie chcial winapi to mogl probowac je wywalic wiele lat temu, nie wywalil
    go nawet przy przechodzeniu z 32 na 64 bit

    Nie może, bo odciąłby się od tony softu, to wybór biznesowy a nie
    projektowy. Wsteczna zgodność, słyszałeś o tym?

    > ad 5 - idiotyczne wnioskowanie
    > ms moze chciec promowac win10 ale winapi wiaze sie z win 10 bo to jadro win 10

    Jeden z elementów, a nie jądro.

    https://www.youtube.com/watch?v=MCFjbXa2lao

    > (odstraszjac madrzejszyc [ble, ble, ble, ble] zgadywania itp)

    Miałeś już iść w cholerę, idź zatem.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 37. Data: 2018-01-04 15:34:20
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 stycznia 2018 15:01:16 UTC+1 użytkownik Roman Tyczka napisał:

> [...]
    >
    > Nie może, bo odciąłby się od tony softu, to wybór biznesowy a nie
    > projektowy. Wsteczna zgodność, słyszałeś o tym?

    wlasnie takie buractwo jak kolega niszczy ta grupe wlasnie w taki sposób

    bezwstydny baran zbyt glupi by zrozumiec ze xp jest
    w pewnych sytuacjach lepszy w wielu powodów - i nieststy nie wstydzacy sie
    upubliczniec tej glupoty i powiekszajac panujace tu wsiunstwo i cepelie

    (wymienie ze dwa -
    1) testujac programy na xp (dziesiata notabene stoi obok od chyba dwu lat ale pokrywa
    sie kurzem) mam gwarancje ze bedzie dzialac dobrze na calej lini sprzetów w dól (co
    jest w praktyce bardzo przydatne i przyjemne)

    2) dzis xp ma oldschoolowy (thus alternatywny) feel ktory ja zawsze lubilem, zawsze
    uzywajac teoretycznie pare lat nawet przestarzalego softu (ktory mozna dodac na ogol
    dziala wyraznie szybciej niz nowy)

    3) system jest prostszy nie ma poinstalowanych wielu komponentow i dla kogos kto chce
    sie dobrze
    wgryzc w internalsy systemu jest latwioejszy do
    glebszego ogarniecia (co tez jest istotne i pomocne)

    to powyzej to nie sa punkty czysto teoretyczne, jako ze mam oba umiem naocznie
    porownac ktory sie do czego bardziej nadaje (dziesiatka jest lepsza
    w nazwalbym DTP ale nie wiem czy przez to ze ma poprawiane silniki do renderowania
    stronek czy poprostu dletego ze mam na niej lepszy monitor ;c
    chyba jednak cos w niej poprawili) i dla mnie xp to rakieta uzytecznosci w stosunku
    do 10, do ktorej sam z siebie nic nie mam bo wydaje sie tez ok)

    [ps odpowiadam tylko by zilustrowac z jakimi baranami trzeba tu 'pseudorozmawiac' bo
    normalnie nie tracilbym czasu niech baran zostanie niedouczony jesli wyskakuje z
    tepym ryjem ]

  • 38. Data: 2018-01-04 16:58:07
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Thursday, January 4, 2018 at 3:34:22 PM UTC+1, fir wrote:

> [...]
    bo normalnie nie tracilbym czasu niech baran zostanie niedouczony jesli wyskakuje z

    Nie ma tam jakiejś gwarancji kompatybilności?

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2018-01-04 19:12:41
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "fir" <p...@g...com> napisał:

    > wiesniakow sie omija a nie umawia z nimi na dresiarskie ustawki...

    Jeszcze tu jestes palancie ?

    AK

  • 40. Data: 2018-01-04 19:14:36
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:

    > Ja zrozumiałem tak, że On chce się umówić na rozmowę na spacerze, albo
    > przy szachach, o programowaniu :)

    Ooo tak. Na spacerze tak :)

    AK