  • 31. Data: 2018-11-05 14:58:46
    Temat: Re: Alternatywa dla ESP8266/ESP32? Moduł EMW3165.
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Atlantis <m...@w...pl> napisał(a):
    > Czyli coś takiego?
    > xtensa-lx106-elf-objcopy --rename-section .irom0.text=extent
    > --rename-section .literal=.irom0.literal libpp.a
    > Treści po "literal" nie zmieniać?

    literal też można przywrócić. To po prostu zmiana nazwy.

    > Rozumiem, że mowa o bezpośredniej ingerencji w kod lwip? Bo z tego co
    > widzę, to ta biblioteka standardowo jest dostępna w SDK w formie
    > prekompilowanej, jako plik liblwip.a.

    Trzeba by poszukać SDK z lwip w postaci źródłowej, np. Open SDK. Oficjalne
    chyba też w końcu wydano ze źródłami. A może po prostu pomoże nowsza wesja
    SDK.

    > Niestety sntp jest jedną z najbardziej podstawowych bibliotek w tym
    > projekcie. Trochę dziwne, że problem pojawia się teraz. W końcu lwip to
    > chyba standardowy składnik projektów tworzonych na ESP8266, a z sntp
    > korzystałem do tej pory bardzo często i nigdy nic takiego się nie
    > działo...

    Też mnie to zdziwiło, nie spodziewałem się takiego konfliktu.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 32. Data: 2018-11-07 22:18:22
    Od: Cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 28/10/2018 07:26, Atlantis wrote:
    > Szukam jakiejś alternatywy dla programowalnych modułów WiFi od
    > Espressif. Microchip produkował kiedyś moduły WiFi na SPI, które można
    > było podpiąć do mikrokontrolera. Niestety w chwili obecnej nie ma ich w
    > polskich sklepach.

    Moze cos na RTL8710

    Podobno ma być wspierany przez Mbed. Jeśli tak to będzie killer...

    c.