  • 91. Data: 2014-09-11 10:59:52
    Temat: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Nie wprowadzaj w błąd skoro o sprawie wiesz tylko tyle co wyczytałeś
    > gdzieś w necie. Bo mój telefon już po 3 SMSach, czyli 210 znakach już
    > konwertuje wiadomość na MMS.

    Podałem to co znalazłem w necie.
    I to w odpowiedzi na Twoje "mój konwertuje".
    Teraz podajesz dokładniej - fajnie.
    Skoro Twoj robi inaczej to podaj prosze jaki to telefon - moze w manualu
    jest cos na temat takiego niestandardowego zachowania?

    Ps. Rozumiem ze po 210 znakach w sms z polskimi znakami?

  • 92. Data: 2014-09-13 12:08:18
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-11 10:59, Budzik pisze:

    > Ale tu masz klarowna sytuacje - +-10zł i nielimitowane smsy.
    > Wiec cos za cos jest dość jasne.

    No, ale czy warto, na pewno przyniesie to stratę rocznego doładowania
    konta. I innych rzeczy z które mi odpowiadają. Gdybym chciał ściśle
    chodzić na pasku operatorów to przecie wybrałbym abonament a nie prepaida.

    > Pisałem w innym poście.
    > Ale juz ustaliliśmy ze Twoj telefon robi inaczej.

    A twój jak robi? Wypróbowałeś chociaż, czy tylko powtarzasz za kimś jego
    mądrości?

  • 93. Data: 2014-09-13 12:10:27
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-11 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Szklanka jest w połowie pełna.
    > Szklanka jest w połowie pusta.
    > Oba zdania moga być prawdziwe.
    >
    > O konstruktywności krytyki to juz nawet nie wspomnę.
    Idiotyzm porównywalny z często cytowanym przez bezmózgowców "nie można
    być trochę w ciąży"..

    Nie ma krytyki to znaczy że jest dobrze, a jak wszyscy (no prawie
    wszyscy) wiedzą dobrze nie jest.

  • 94. Data: 2014-09-13 12:10:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-11 09:48, masti pisze:

    > pochwal się jaki to telefon

    O właśnie, mimo całego szacunku pozwolę sobie przemilczeć nazwę, aby nie
    być posądzonym o chwalenie się. Jednak dodam że mam kilka telefonów i
    tablet, na każdym z nich SMSowanie wygląda podobnie.

  • 95. Data: 2014-09-13 12:11:36
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > jest cos na temat takiego niestandardowego zachowania?
    >
    > Ps. Rozumiem ze po 210 znakach w sms z polskimi znakami?

    Jak w odpowiedzi dla pana masti, nie podam nazwy aby nie zostać
    posądzonym o chwalipięctwo, czy kryptoreklamę.

    Tak, w innym języku nie piszę. Raz tylko zdarzyła mi się konwersja z
    kolegą z ZEA w której zmuszony byłem używać słownika bez polskich
    liter... Stanowczo za wysoki koszt takiego SMSa..

  • 96. Data: 2014-09-13 15:20:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

> [...]
    > konta. I innych rzeczy z które mi odpowiadają. Gdybym chciał ściśle
    > chodzić na pasku operatorów to przecie wybrałbym abonament a nie

    Czyli płacisz wiecej bo nie chcesz chodzic "na pasku"?
    Wszystko zalezy od kwot, ile wydajesz rocznie na usługi.
    Nie znam ofert na karte - yc moze rzeczywiscie jest tak, ze wykupujac
    pakiet smsm stacisz dostep do innych usług. dla mnie oferty na karte +
    cytanie i szukanie takich haczyków to strata czsu biorąc pod uwage za
    35zl/m-c mozna miec wszystko za free.

    > A twój jak robi? Wypróbowałeś chociaż, czy tylko powtarzasz za kimś
    > jego mądrości?

    Och Trybunie, zmotywowałes mnie, chociaz totalnie nie mam takich potrzeb.
    Ale sprawdziłem:
    - w androidzie 2.3 na samsungu galaxy plus jest automatyczne zliczanie
    smsmów - pokazuje sie po wpisaniu ponad 160znaków.
    - ale chyba źle rozpoznaje ilosc znaków po wpisaniu pl-literek bo wpisanie
    wyrazu z ą czy ę nie zmienia od rauz diametralnie liczby znaków i sms.
    - fanfary dla Trybuna - rzeczywiscie po przekroczeniu liczby sms =3
    wyskakuje informacja o konwersji do mmsa.
    Zwracam honor.

    Co prawda nie wiem czy to dobrze, skoro np. mozna miec pakiety darmowych
    smsów a mmsy ma sie płatne. Osobiscie nie jest to dla mnie problem ale przy
    niesprzyjających okolicznosciach taka funkcja moze wcale nie byc dobra.
    A pobiezne sprawdzenie ustawien nie dało efektu w postaci znalezienia
    przełącznika do wyłączenia takiego zachowania.

  • 97. Data: 2014-09-13 15:20:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Nie ma krytyki to znaczy że jest dobrze, a jak wszyscy (no prawie
    > wszyscy) wiedzą dobrze nie jest.

    A gdybyś coś sprzedawał i produkty nie wracały by do ciebie "na reklamacje"
    to jakie wnioski byś wyciągnął?

  • 98. Data: 2014-09-13 15:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > - ale chyba źle rozpoznaje ilosc znaków po wpisaniu pl-literek bo
    > wpisanie wyrazu z ą czy ę nie zmienia od rauz diametralnie liczby
    > znaków i sms.

    Jednak jest ok - po prostu miałem ustawionewysyłanie w alfabecie GSM -
    przez co tel automatycznie obcinał pl - literki.
    Po ustawieniu na zestaw znaków UNICODE lub Automatyczny zliczanie działa
    ok.

  • 99. Data: 2014-09-13 15:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Jak w odpowiedzi dla pana masti, nie podam nazwy aby nie zostać
    > posądzonym o chwalipięctwo,

    nieźle...

    > czy kryptoreklamę.

    megalomania?

    > Tak, w innym języku nie piszę. Raz tylko zdarzyła mi się konwersja z
    > kolegą z ZEA w której zmuszony byłem używać słownika bez polskich
    > liter... Stanowczo za wysoki koszt takiego SMSa..

    Ok, co ciekawe przy okazji testów opisanych w innym poscie okazało się, ze
    mój telefon zmienia pl literki na takie bez ogonków. Nie pamietam zebym to
    kiedys ustawiał - czyzby było ustawione domyslnie?

  • 100. Data: 2014-09-22 23:31:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Nawet sie nie dziwię. Bez urazy, ale naprawdę w wielu kwestiach
    > (stanowczo za wielu) sprawiasz wrażenie kogoś kto wczoraj przybył z
    > marsa na ziemię.

    Aha.
    No to napisze inaczej - to co napisałes to nieprawda.
    Wysyłam czesto znacznie wieksze smsy niz 160 znaków i nigdy same nie
    przekształcają się w mmsy.
    Po prostu są dzielone i wysyłane w kilku wiadomosciach sms zamiast w
    jednej.