  • 101. Data: 2014-09-23 15:48:23
    Temat: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-13 15:20, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Czyli płacisz wiecej bo nie chcesz chodzic "na pasku"?
    > Wszystko zalezy od kwot, ile wydajesz rocznie na usługi.
    > Nie znam ofert na karte - yc moze rzeczywiscie jest tak, ze wykupujac
    > pakiet smsm stacisz dostep do innych usług. dla mnie oferty na karte +
    > cytanie i szukanie takich haczyków to strata czsu biorąc pod uwage za
    > 35zl/m-c mozna miec wszystko za free.

    Różnie z tym bywa. W jednym miesiącu na górce w drugim na dołku. I gdyby
    była możliwość to peawnie robiłbym jakieś manewry, jednak taryfa którą
    mam już nie jest dostępna, tzn jest dostępna tylko dla tych co ja mają,
    po zmianie na inną nie ma już możliwości na nią powrócić.

    No jasne, najlepszy by był abonament, jeżeli chodzi o finanse. Jednak
    tylko taki by mnie zainteresował w którym można opłacić należność za
    cały okres umowy z góry i w którym można odejść po skończeniu umowy bez
    jej wypowiadania.

> [...]
    > wyrazu z ą czy ę nie zmienia od rauz diametralnie liczby znaków i sms.
    > - fanfary dla Trybuna - rzeczywiscie po przekroczeniu liczby sms =3
    > wyskakuje informacja o konwersji do mmsa.
    > Zwracam honor.
    >
    > Co prawda nie wiem czy to dobrze, skoro np. mozna miec pakiety darmowych
    > smsów a mmsy ma sie płatne. Osobiscie nie jest to dla mnie problem ale przy
    > niesprzyjających okolicznosciach taka funkcja moze wcale nie byc dobra.
    > A pobiezne sprawdzenie ustawien nie dało efektu w postaci znalezienia
    > przełącznika do wyłączenia takiego zachowania

    Naprawdę miło mieć do czynienia z kimś kto potrafi sie przyznać do
    błędu. Gdybyś tak jeszcze te inne, sporne, a błędne kwestie był zdolny
    przewartościować to już by było naprawdę dobrze...

    W niektórych programach do SMSowania jest opcja wyłączenia konwersji
    SMSów na MMSy. O ile mnie pamięć nie myli był to m.in program GoSMS.

  • 102. Data: 2014-09-23 15:49:08
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-13 15:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Jednak jest ok - po prostu miałem ustawionewysyłanie w alfabecie GSM -
    > przez co tel automatycznie obcinał pl - literki.
    > Po ustawieniu na zestaw znaków UNICODE lub Automatyczny zliczanie działa
    > ok.

    Jednak nie wszystkie telefony mają opcję ustawiania kodowania.

  • 103. Data: 2014-09-23 15:56:26
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-13 15:20, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > A gdybyś coś sprzedawał i produkty nie wracały by do ciebie "na reklamacje"
    > to jakie wnioski byś wyciągnął?

    Akurat w swoim czasie trochę trudniłem się handlem (prowadziłem sklep
    muzyczny), nigdy nie robiłem nikomu wstrętów przy reklamowaniu przez
    nich zakupionego towaru. Ale co ma handel wspólnego z omawianym
    zagadnieniem? U kogo mam zareklamować choćby ten obecnie panujący w
    kraju antyludzki ustrój?

  • 104. Data: 2014-09-23 16:09:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

> [...]
    > nich zakupionego towaru. Ale co ma handel wspólnego z omawianym
    > zagadnieniem? U kogo mam zareklamować choćby ten obecnie panujący w

    zawsze możesz wyjechać do wspaniałej Korei Północnej

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 105. Data: 2014-09-23 18:59:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Jednak nie wszystkie telefony mają opcję ustawiania kodowania.

    Obecnie mam do czynienia z dwoma na androidzie i oba maja.
    Pytanie czy jeśli nei maja to to jest ograniczenie androida czy z jakiegos
    powodu obciął to producent telefonu.
    No chyba ze masz na mysli cos innego niz android?

  • 106. Data: 2014-09-23 18:59:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

> [...]
    > którą mam już nie jest dostępna, tzn jest dostępna tylko dla tych co
    > ja mają, po zmianie na inną nie ma już możliwości na nią powrócić.

    Rozumiem.
    Sam widzisz, ze ograniczenia i ogranicenia nie wazne czy weźmiesz abo czy
    karte.

> [...]
    > tylko taki by mnie zainteresował w którym można opłacić należność za
    > cały okres umowy z góry i w którym można odejść po skończeniu umowy

    Czekaj, czekaj - opłacic z góry to ci raczej nikt nie zabroni.
    Ale jak bys chciał odejsc po skonczeniu umowy?
    Miałaby sę sama skonczyć? Na jakiej zasadzie?

    > Naprawdę miło mieć do czynienia z kimś kto potrafi sie przyznać do
    > błędu. Gdybyś tak jeszcze te inne, sporne, a błędne kwestie był zdolny
    > przewartościować to już by było naprawdę dobrze...

    Trybunie, jak widzisz, wystarczy tylko pogadac merytorycznie.
    Ale nie zapedzaj się. Nie jest prawdziwa implikacja, ze skoro raz miałes
    racje to masz ją zawsze.

    > W niektórych programach do SMSowania jest opcja wyłączenia konwersji
    > SMSów na MMSy. O ile mnie pamięć nie myli był to m.in program GoSMS.

    Rozumiem. Pewnie bym szukał, gdyby mi to w czyms przeszkadzało.
    A ze nie ma to dla mnei znaczenia to uzywam standardowego programu do sms.

  • 107. Data: 2014-09-23 19:29:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Czekaj, czekaj - opłacic z góry to ci raczej nikt nie zabroni.

    Jeśli umowa nie obejmuje to zwrócą bo by musieli odsetki zapłacić.

    > Ale jak bys chciał odejsc po skonczeniu umowy?
    > Miałaby sę sama skonczyć? Na jakiej zasadzie?

    Umowa zawarta na czas określony kończy się z upływem czasu na który została
    zawarta.

  • 108. Data: 2014-09-24 08:59:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Jeśli umowa nie obejmuje to zwrócą bo by musieli odsetki zapłacić.

    Powaznie?
    Sami z siebie? Bez ustalenia ze mna?
    To moze ustawic dyspozycje przelewu i juz.

    > Umowa zawarta na czas określony kończy się z upływem czasu na który
    > została zawarta.

    I co? Wyłączją numer? To ja tak nie chce...
    Ale przeciez nic nie stoi na przeszkodzie...
    Podpisjesz umowe i od razu składasz wypowiedzenie z dniem jej zakonczenia.

  • 109. Data: 2014-09-24 19:40:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Powaznie?
    > Sami z siebie? Bez ustalenia ze mna?

    Jeśli "ustaliliście" w umowie to nad czym mieliby się zastanawiać.

    > To moze ustawic dyspozycje przelewu i juz.

    Ale on chce zapłacić raz.

    > I co? Wyłączją numer? To ja tak nie chce...

    A Trybun chce.

    > Ale przeciez nic nie stoi na przeszkodzie...
    > Podpisjesz umowe i od razu składasz wypowiedzenie z dniem jej zakonczenia.

    A Trybun chce bez wypowiedzenia. Oni tytułują umowę "umowa na czas
    określony" co powinno przesądzać o tym, że jest na czas określony, czyli że
    nie wymaga wypowiedzenia by np nie przeszła w umowę na czas nieokreślony po
    wyższej cenie.

  • 110. Data: 2014-09-24 19:59:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Jeśli "ustaliliście" w umowie to nad czym mieliby się zastanawiać.

    Nigdy nie widziałem umowy w ktorej takie rozliczanie byłoby ujęte.
    Raczej jest zapis ze w takiej sytuacji wszelkie ksiegowania nalezy robic w
    ustaleniu z uzytkownikiem.

    > Ale on chce zapłacić raz.

    Ja rozumiem.
    Ale czasami warto znaleźc inne proste rozwiazanie danego problemu niz
    narzekać sie ze inne nie działa. Całego swiata nie naprawisz.

> [...]
    > określony" co powinno przesądzać o tym, że jest na czas określony,
    > czyli że nie wymaga wypowiedzenia by np nie przeszła w umowę na czas

    Umowa i jej charakter zaleza przede wszystkim od tego co w tej umowie jest
    napisane a nie od jej tytułu.
    Ale jeżeli ktos podpisujac umowe koniecznosc złozenia wypowiedzenia uzna za
    zbyt duza niedogodnosc to uznam ze to raczej szukanie dziury w całym niz
    rzeczywisty problem.