  • 11. Data: 2018-05-22 17:36:48
    Temat: Re: Android - ładowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:b4e9a2ae-d934-443b-8969-84685b6296d5@go
    oglegroups.com...
    >--Telefon przy wlaczeniu bierze duzo pradu, jesli wiecej niz
    >ladowarka dostarcza, to brakujacy idzie z baterii, a w tym celu
    >bateria musi byc choc ciut naladowana.

    >to jest tylko przy starszych telefonach i kiepskich ladowarkach,
    >poczawszy od fast charge (S7) telefon jest natychmiast gotowy do
    >dzialania chyba ze bateria trup

    Lepsze ladowarki byly juz wczesniej.
    Ale trzeba je miec i uzywac :-)

    >no i pytanie czemu czekac do ostatniego momentu i dopiero wtedy
    >podlaczyc zasilanie ? to wyglada na masochizm :-)

    I bodajze baterii szkodzi.

    J.

  • 12. Data: 2018-05-23 17:49:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-22 o 08:23, ToMasz pisze:

    > podłącz ładowarkę, pozwól telefonowi zorientować się co się dzieje.

    Mój poprzedni telefon lumia 1020 z windowsem
    (pewnie też następny bo android to dla gimbazy jest ;-) )
    po podłączeniu ładowarki chwilę
    (w zależności od mocy ładowarki)
    się ładuje a potem normalnie sam się uruchamia.

    Chciałbym aby tak samo zachowywał się tablet w samochodzie robiący za
    nawigację.
    I co? I g...
    Ładować się ładuje ale żeby go uruchomić trzeba nacisnąć przycisk.
    Zgłębiałem trochę temat i wyczytałem że w Androidzie tak musi być ze
    względów bezpieczeństwa. I nie da się tego przestawić/naprawić chyba w
    alternatywnym sofcie.

    Gdzie jest ta elastyczność i przyjazność dla użytkownika? GDZIE?

  • 13. Data: 2018-05-23 17:55:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-22 o 09:31, p...@g...com pisze:
    > no i pytanie czemu czekac do ostatniego momentu i dopiero wtedy podlaczyc zasilanie
    ? to wyglada na masochizm :-)

    Jeśli to jest urządzenie pierwszej potrzeby (telefon) to się dba o jego
    stan.
    Ale jest już teraz tyle tego dookoła... Nawigacja, tablety...
    Szkoda życia żeby tego wszystkiego pilnować. A baterie jak wiadomo z
    założenia małe i się starzeją.

    Pytanie dlaczego wspaniały system Android nie potrafi się sam uruchomić
    kiedy dostanie prąd i służyć dzielnie dalej użytkownikowi ;-)

  • 14. Data: 2018-05-24 09:01:38
    Od: p...@g...com

    --Szkoda życia żeby tego wszystkiego pilnować.

    mozna sobie ustawic powiadomienie o niskim stanie energii jesli ktos cierpi na zaniki
    pamieci ale jesli uzytkownik je swiadomie zignoruje to juz jego problem

    --Pytanie dlaczego wspaniały system Android nie potrafi się sam uruchomić
    kiedy dostanie prąd i służyć dzielnie dalej użytkownikowi ;-)

    wyobraz sobie zamiast telefonu np odkurzacz :-)

  • 15. Data: 2018-05-24 09:53:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >Pytanie dlaczego wspaniały system Android nie potrafi się sam
    >uruchomić kiedy dostanie prąd i służyć dzielnie dalej użytkownikowi

    Ale po co, skoro to jakis nieuzywany tablet ?
    Podlaczasz, naladuje sie, bedzie potrzeba, to wlaczysz.
    Albo podlaczasz, czekasz chwile i wlaczasz.

    Bo z urzadzeniem pierwszej potrzeby, to podlaczasz przy kazdej okazji
    i jeszcze dwa powerbanki nosisz :-(

    J.

  • 16. Data: 2018-05-24 13:40:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-24 o 09:01, p...@g...com pisze:
    > wyobraz sobie zamiast telefonu np odkurzacz :-)

    Nie brnij w ten przykład :-)
    Przecież wiesz że jak faza zginie i wróci to odkurzacz zacznie ssać
    Podobnie jak wiele innych _NORMALNYCH_ urządzeń :-)

    Podałem przykład mojego telefonu z windowsem. Podobno ajfony też
    potrafią. A android NIE.

  • 17. Data: 2018-05-24 13:51:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-24 o 09:53, J.F. pisze:
    > Ale po co, skoro to jakis nieuzywany tablet ?
    > Podlaczasz, naladuje sie, bedzie potrzeba, to wlaczysz.

    Napiszę jeszcze raz że w samochodzie mam nawigację na tablecie samsunga.
    Chciałbym żeby się automatycznie włączała z uruchomieniem samochodu.
    Gdybym miał sprzęt apple albo z windowsem to by się uruchomił SAM.
    A tak muszę po jakimś czasie w zależności od stanu
    baterii/ładowarki/temperatury otoczenia (mrozy) nacisnąć przycisk.
    Nie wcześniej.
    Tak jestem LENIWY :-)

  • 18. Data: 2018-05-24 13:59:08
    Od: p...@g...com

    --Podałem przykład mojego telefonu z windowsem.

    to jeszcze cos takiego istnieje ? schowaj gleboko za jakis czas opchniesz do muzeum
    :-)

    --Podobno ajfony też potrafią. A android NIE.

    kup ajfona skoro masz windowsa to gorzej juz nie bedzie :-)

  • 19. Data: 2018-05-24 14:04:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-24 o 13:59, p...@g...com pisze:
    > to jeszcze cos takiego istnieje ? schowaj gleboko za jakis czas opchniesz do muzeum
    :-)

    Lumia 1020 Dzieciaku :-)

  • 20. Data: 2018-05-24 14:23:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >A tak muszę po jakimś czasie w zależności od stanu
    >baterii/ładowarki/temperatury otoczenia (mrozy) nacisnąć przycisk.

    Jak bedziesz mniej leniwy i wylaczysz po zakonczeniu jazdy, to nie
    trzeba bedzie czekac :-)

    J.