  • 21. Data: 2018-05-24 14:35:35
    Temat: Re: Android - ładowanie
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-24 o 14:23, J.F. pisze:
    > Jak bedziesz mniej leniwy i wylaczysz po zakonczeniu jazdy, to nie
    > trzeba bedzie czekac :-)

    Nie ma szans żeby przez tydzień przebywania w samochodzie (również w
    mrozy) bateria się nie rozładowała do rana.

  • 22. Data: 2018-05-24 15:21:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Nie ma szans żeby przez tydzień przebywania w samochodzie (również w
    >mrozy) bateria się nie rozładowała do rana.

    W stanie "wylaczony" ? IMO - powinna trzymac.

    A poza tym co to za samochod, ze uzywany raz na tydzien ... no dobra,
    jak sie ma metro pod nosem, to pewnie tak trzeba.

    J.

  • 23. Data: 2018-05-24 17:09:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-24 o 15:21, J.F. pisze:
    > W stanie "wylaczony" ? IMO - powinna trzymac.
    >
    > A poza tym co to za samochod, ze uzywany raz na tydzien ... no dobra,
    > jak sie ma metro pod nosem, to pewnie tak trzeba.

    Za dużo kombinujesz :-)
    Samochód używany codziennie ale na krótkich odcinkach. Ładowarka dobra i
    ma nadmiar mocy (im dłużej jeżdżę tym tablet bardziej naładowany)
    Ale po nocnym postoju te 10% naładowania idzie w diabły zwłaszcza w mrozy.
    Dużo krótkich odcinków i dużo włączania tabletu za każdym razem.
    Po co? żeby wiedzieć co się dzieje na mieście i gdzie stoją z suszarką ;-)
    Nie używam CB. To nie mój styl :-)

    Czy mam sobie kupić jakiegoś używanego tableta z IOSem żeby to się samo
    włączało?

  • 24. Data: 2018-05-25 07:42:43
    Od: p...@g...com

    --Ale po nocnym postoju te 10% naładowania idzie w diabły zwłaszcza w mrozy.

    jesli ladowarka tak super laduje to czemu masz tylko 10% przed postojem ? jesli w
    trybie oszczedzania energii (offline) znika 10% to bateria do wymiany

    --Dużo krótkich odcinków i dużo włączania tabletu za każdym razem.

    po co ? sa apki ktore tylko usypiaja andka a podpiecie powerbanka przed ladowarka
    samochodowa rozwiaze problem energii

    --Czy mam sobie kupić jakiegoś używanego tableta z IOSem żeby to się samo
    włączało?

    badz konsekwentny i kup tablet z windowsem :-)

  • 25. Data: 2018-05-25 10:27:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-25 o 07:42, p...@g...com pisze:
> [...]
    trybie oszczedzania energii (offline) znika 10% to bateria do wymiany

    Fakt to nie jest nowy sprzęt. Galaxy Tab3 bodajże.

    > po co ? sa apki ktore tylko usypiaja andka a podpiecie powerbanka przed ladowarka
    samochodowa rozwiaze problem energii

    Uważam że to przerost formy nad treścią i niepotrzebne podwyższanie
    wartości pojazdu ;-)
    Ale przemyślę propozycję taniego powerbanku pracującego w szeregu.

    Tylko że... nadal trzeba go będzie włączać (wybudzać z uśpienia) ;-)

  • 26. Data: 2018-05-25 15:45:37
    Od: p...@g...com

    Tylko że... nadal trzeba go będzie włączać (wybudzać z uśpienia)

    Mam taki bez włącznika sam rozpoznaje obciążenie i ładuje

  • 27. Data: 2018-05-25 16:00:43
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-25 o 15:45, p...@g...com pisze:
    > Tylko że... nadal trzeba go będzie włączać (wybudzać z uśpienia)
    >
    > Mam taki bez włącznika sam rozpoznaje obciążenie i ładuje

    A tablet nadal trzeba będzie włączyć :-)

  • 28. Data: 2018-05-25 16:13:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >jesli ladowarka tak super laduje to czemu masz tylko 10% przed
    >postojem ? jesli w trybie oszczedzania energii (offline) znika 10% to

    Oszczedzania czy tzw wylaczenia ?
    Bo w tym oszczednym trybie to duzo rzeczy moze sie dziac.

    J.

  • 29. Data: 2018-05-25 19:29:23
    Od: p...@g...com

    Tablet tylko usypiasz (oszczędzanie energii plus offline) w tym trybie nawet przy
    zdychającej baterii ciągnąc z powerbanka przetrwa noc a później doładowanie i tak w
    kółko. Na upartego przy sprawnej baterii powinno zagrać nawet bez powerbanka na
    YouTube są demonstracje apek. Aha jeśli ręczne wybudzenie tabletu jest nieakceptowane
    ustaw sterowanie głosowe albo czasowe :-)

  • 30. Data: 2018-05-26 11:16:19

    W dniu 2018-05-25 o 19:29, p...@g...com pisze:
> [...]
    YouTube są demonstracje apek. Aha jeśli ręczne wybudzenie tabletu jest nieakceptowane
    ustaw sterowanie głosowe albo czasowe :-)

    Dzięki za dobre chęci.
    XXI wiek ku... mać a gimbaza programistyczna rządzi :-)

    Może jednak jakiś niszowy chińczyk potrafi wystartować po podłączeniu
    prądu? Wszystkie Androidy tak mają?