  • 11. Data: 2009-07-24 13:11:51
    Temat: Re: Android pobił Windows Mobile .....
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Nex@pl pisze:
    > No i co ty na to?
    >
    > SkyFire:
    > Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.1.20)
    > Gecko/20080829 Firefox/2.0.0.20
    >
    > Internet Explorer:
    > Mozilla/4.0(compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 7.11)
    >
    > Ja używam skyfire, czyli w żadnym badaniu nigdy nie wyjdzie, że siedzę
    > na WM? :)

    Wygląda na to że nie.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 12. Data: 2009-07-24 13:48:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Z tego wynika że:
    >
    > A. 40% (2 z 5) przeglądarek z WM oszukało Twoich testerów.
    > B. w tym 20% (1 z 5) przedsawia się tak przeróżnie, że każda strona może
    > rozpoznać ją jako wiele różnych przeglądarek i testy stają się jeszcze
    > bardziej bezcelowe.
    >
    > Dalsze wywody na ten temat stają się dla mnie bezsensowne.

    No ale dlaczego mu psujesz zabawe? On jest jak dziecko / a może jest
    dzieckiem/ które dzień zaczyna od udowodnienia sobie że jest zajebiste.

  • 13. Data: 2009-07-24 19:11:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Hahaha,
    >
    > No to przedstawione przez Ciebie testy rzeczywiście są super:
    >
    > Iris: można się zalogować na stronę banku i identyfikuje się jako:

    Cieszymy sie ze umiesz oszukiwac, zapewne wszyscy WMiarze nic innego nie
    robia tylko udaja 1280x1024 ekrany

  • 14. Data: 2009-07-24 19:12:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > No ale dlaczego mu psujesz zabawe? On jest jak dziecko / a może jest
    > dzieckiem/ które dzień zaczyna od udowodnienia sobie że jest zajebiste.

    Ty bez watpienia jestem nabjbardziej trolowatym windowsiarzem
    Zwykli uzytkownicy nic innego nie robia tylko falszuja przegladarki i
    systemy wpisujac z dupy "idetyfikacje" i na tej podstawie stawiasz
    bzdurne tezy, poprostu WM nie nadaje sie do przegladania stron i tyle

  • 15. Data: 2009-07-24 19:12:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Nex@pl pisze:
> [...]
    > Mozilla/4.0(compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 7.11)
    >
    > Ja używam skyfire, czyli w żadnym badaniu nigdy nie wyjdzie, że siedzę

    Jak to nie widac ... Ja widze, Gemius widzi a wy slepce ?

  • 16. Data: 2009-07-24 19:13:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Wygląda na to że nie.

    Nie kompromituj sie Windows CE i IEMobile jest az nadto widoczne

  • 17. Data: 2009-07-24 21:46:50
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Jak to nie widac ... Ja widze, Gemius widzi a wy slepce ?

    ale co widać? Internet Explorer zgadzam się - widać, ale w skyfire to
    raczej nie za bardzo, co? Windows NT 5.1 - czyli XP, o ile mi wiadomo
    nie jest to WM.

  • 18. Data: 2009-07-25 06:07:16
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Cieszymy sie ze umiesz oszukiwac, zapewne wszyscy WMiarze nic innego
    > nie robia tylko udaja 1280x1024 ekrany

    Jesteś durny jak but. Przecież ty nie potrafisz zrobić zwykłego wykresu, a
    bierzesz się za coś, co całkowicie przekracza twoje możliwości
    intelektualne.

    Wykazano ci tutaj, że są źle identyfikowane przeglądarki i systemy, dlatego
    w ogóle nie przeprowadzono badania. Ci, którzy opublikowali swoje "wyniki"
    wykazali jedynie, że są całkowitymi ignorantami, podobnie jak ty.

    Więc przestań bić pianę, wróć do podstawówki, potem do gimnazjum, tam cię
    być może zdołają nauczyć czytania wykresów oraz ich sporządzania.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 19. Data: 2009-07-25 07:26:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 25 Jul 2009 08:07:16 +0200, jazdzig napisał(a):

    > Więc przestań bić pianę, wróć do podstawówki, potem do gimnazjum, tam
    > cię być może zdołają nauczyć czytania wykresów oraz ich sporządzania.

    Ale po co wy wszyscy karmicie trolla???!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 20. Data: 2009-07-25 07:50:18
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    >>> A. 40% (2 z 5) przeglądarek z WM oszukało Twoich testerów.

    > Ty bez watpienia jestem nabjbardziej trolowatym windowsiarzem

    Piszesz to po ipchonowym prowarze czy cygarze?

    > Zwykli uzytkownicy nic innego nie robia tylko falszuja przegladarki i
    > systemy wpisujac z dupy "idetyfikacje" i na tej podstawie stawiasz bzdurne
    > tezy, poprostu WM nie nadaje sie do przegladania stron i tyle

    Piana Ci zalała oczy bo ja żadnych tez na temat WM nie pisałem.