-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ent22.internet
dsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Antena samochodowa - łączówka
Date: Fri, 2 Aug 2019 13:05:11 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <qi15d6$nu7$1$Adam@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 2 Aug 2019 11:05:11 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
posting-host="ent22.internetdsl.tpnet.pl:83.15.205.22";
logging-data="24519";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.8.0
X-Mozilla-News-Host: news://news.chmurka.net:119
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:744491
[ ukryj nagłówki ]Witajcie.
Jako, że w samochodach kable są na styk, mam bardzo mało miejsca na manewry.
Pacjent: Pajero II po liftingu, antena elektryczna w błotniku za
przednim prawym kołem. Aby się dostać, trzeba skręcić koło i zdjąć nadkole.
Już kilka razy się wkurzałem wymieniając bat, smarując mechanizm,
czyszcząc komutator czy wymieniając szczotki.
Problem: przewód antenowy jest przymocowany na stałe.
Chcę go obciąć w celu założenia nowego. Nie widzę możliwości wyjęcia
starego - wchodzi gdzieś w blachy, a ma ich kilka po drodze. W blachach
wciśnięte przelotki, prawdopodobnie wulkanizowane na kablu. Dlatego nowy
kabel puszczę inną drogą.
Kabel to chyba 50? - ale nie to jest problemem.
Jaką łączówkę zastosować?
Założenia:
- możliwość rozłączenia
- całkowita hermetyczność - czyli chyba zewnętrzna otwieralna mufka
- praca w szczególnie trudnych warunkach i skrajnych temperaturach
Swego czasu w studzienkach telekomunikacyjnych stosowało się mufy
zalewane jakimś żelem. Żel zalewał wszystko, łącznie z łączówkami. Ale
co innego sygnał telefoniczny i 60V, a co innego miliwolty i WCz.
Czy złączki f zaciskane będą OK?
Tam jest cienki kabelek - pewnie oe5 lub 6.
Może jakieś inne złączki ktoś zna?
Są bardzo dobre hermetyczne samochodowe do kabli prądowych. Nie
spotkałem analogicznych koncentrycznych.
Jakieś wskazówki?
--
Pozdrawiam.
Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- twardy dysk stuka
- Oclenie alkalicznych akumulatorów
- Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy
- Lustra w maszynie ASML
- DC blocker i buczące toroidy
- Problemy TSMC cd
- Detektor
- Może tutaj się uda: [NTG] Elewacja / dziurawa Churka
- Falownik jednofazowy a żarówka
- Agregat i "legalność" instalacji
- Uziom
- (Ponownie) odkryto, że ładowanie pulsacyjne robi dobrze
- driver led ?
- Długość wtyku zasilającego ?5.5mm
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-04 Marki => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-05-03 Warszawa => Sprzedawca usług rekrutacyjnych <=
- 2024-05-03 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-03 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-03 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-03 Rzeszów => UX/UI Designer <=
- 2024-05-03 Giertych przetarł szlak: byli członkowie zarządu Orlenu śledztwa prokuratorskie obserwują z zagranicy
- 2024-05-03 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-03 Kraków => UX/UI Designer <=
- 2024-05-03 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-02 Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- 2024-05-02 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=