  • 11. Data: 2009-01-07 18:07:52
    Temat: Re: Aparat z nagrywaniem Video rozdzielczości HD
    Od: kame_pl <l...@g...com>

    On 7 Sty, 15:44, armar <a...@p...fm> wrote:

    > To ja mam magnetowid HD.
    > Co prawda to magnetowid VHS, ale mogę go opisać
    > jako HDready...
    > czyli gotowy do wymiany na sprzęt (full) HD. :)
    >
    > --
    > Pozdrawia Marek

    Tylko że zwykły VHS ma porównywalną z 320x240 :P

  • 12. Data: 2009-01-07 18:59:13
    Od: kame_pl <l...@g...com>

    On 7 Sty, 19:00, Mateusz Szczyrzyca <m...@a...net> wrote:

    > Najwyżej zaszedł Nikon D90 - lustrzanka z możliwością kręcenia filmów.
    > Oczywiście najwyżej, jeśli chodzi o jakość obrazu, ale i tak kamera to
    > to nie jest i do filmów lepsza będzie kamera za 1500 zł, aniżeli nawet
    > dobry aparat.
    >
    > --
    > <http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>

    Moze zeczywiscie warto dolozyc i kupic takiego Samsunga HMX20C :/

  • 13. Data: 2009-01-09 16:48:59
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    kame_pl wrote:
    > [..]Pod względem jasności i w porównaniu do rodzimych modeli obiektyw
    > wypada słabo, gdyż maksymalna światłosiła wynosi F3.5 na szerokim
    > kącie oraz F5.4 na najdłuższej ogniskowej.[..]

    Tylko jaki związek ma jasność obiektywu z jasnością zdjęć?:)

    > A w opiniach padały stwierdzenia, że ciężko zrobić dobre zdjęcie w
    > pomieszczeniach i sztucznym świetle...

    W opiniach nt. każdego aparatu przeczytasz takie stwierdzenia. Jeśli ktoś
    nie bardzo zna się na fotografii, to zawsze będzie narzekać, że przy
    czasie 1/15 s. i przy kilku źródłach sztucznego światła (żarówka,
    świetlówka... może co gorsza diody?) ten model robi "złe zdjęcia w
    pomieszczeniach". W tym przypadku cudów nie ma i nawet lustro nie pomoże.

    > Tylko chodzi o szum w obrazie...
    > http://www.digitalcamerareview.com/shared/picture.as
    p?f=21410

    Come on, zdjęcie zrobione kompaktem przy ISO1600, a Ty się czepiasz szumu?
    Raczysz żartować. :) Zresztą ten model bardzo dobrze sobie z tym radzi -
    na tym zdjęciu NIE MA szumu, są zato artefakty (nie tak silne jak na tak
    duże ISO) spowodowane odszumianiem.

    k,