  • 141. Data: 2019-06-12 15:54:41
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-12 o 15:26, J.F. pisze:

    > Ok, sobie przypomnialem ... ja bym chcial odwrotnie - z komputera
    > obslugiwac, bo wygodniej.

    Postaw FTP a z kompa Filezillą dopychaj. Łatwiej bo jest resume jak
    zerwie łączność.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 142. Data: 2019-06-12 15:58:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Postaw FTP a z kompa Filezillą dopychaj.

    Ogolnie tak sobie radze, ale to nie jest wygodnie ... a potem jeszcze
    Android ograniczyl dostep do karty pamieci ...

    > Łatwiej bo jest resume jak zerwie łączność.

    Po wifi ma zrywac ?

    J.

  • 143. Data: 2019-06-12 15:58:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-12 o 15:54, LordBluzg(R) pisze:

    > Postaw FTP a z kompa Filezillą dopychaj. Łatwiej bo jest resume jak
    > zerwie łączność.

    Masz też MyPhonexplorer
    https://www.fjsoft.at/en/
    ...i przy okazji synchro&backup.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 144. Data: 2019-06-12 22:42:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-12 o 15:58, J.F. pisze:
    :

    > Ogolnie tak sobie radze, ale to nie jest wygodnie ... a potem jeszcze
    > Android ograniczyl dostep do karty pamieci ...

    > Po wifi ma zrywac ?

    No jak zupełnie przez przypadek nadepniesz plik 1GB i nagle musisz wyjść
    z domu. Przecież codziennie coś do telefonu kopiujesz, całe GOT albo
    Czernobyl :D

    Tak nawiasem, przez chmurę chyba najwygodniej. Co innego jak masz foty w
    telefonie, które nie powinny krążyć po sieci :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 145. Data: 2019-06-13 02:37:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Debowski" RHXLE.135$k...@f...ams1

    > Odniesli w którym momencie duży sukces z tymi swoimi i-cośtam
    > i trudno im to utrzymać. Pewnie trochę jeszcze spadną i osiągną
    > jakies plateau lub powolny wzrost.

    Rośnie świadomość społeczna, zatem IMO Apple ma przechlapane...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 146. Data: 2019-06-13 02:38:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d01057b$0$501$6...@n...neostrada.pl

    > Android ograniczyl dostep do karty pamieci ...

    Mój nie ogranicza -- raczej ciągnę z SD to, co chcę.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 147. Data: 2019-06-13 14:00:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    "J.F." 5d01057b$0$501$6...@n...neostrada.pl
    >Mój nie ogranicza -- raczej ciągnę z SD to, co chcę.

    A zapiszesz ?
    Za pomoca dodatkowego programu - serwera FTP czy SMB ...

    Muzyczke chcialem na telefon wrzucic.

    J.

  • 148. Data: 2019-06-13 14:56:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d023b54$0$501$6...@n...neostrada.pl

    > A zapiszesz ?

    I zapiszę, i skasuję.

    > Za pomoca dodatkowego programu - serwera FTP czy SMB ...

    Za pomocą programu 'Shuttle FTP' -- serwera FTP.

    > Muzyczke chcialem na telefon wrzucic.

    Miałem sterowanie z obu stron -- ale z komputera
    jest wygodniej z uwagi na większy monitor.

    Odpalam (dwa kliknięcia) serwer FTP na telefonie
    i odpalam klienta FTP z Totalnego...

    -=-

    Tych serwerów FTP miałem masę, w tym jeden tak maluteńki, że go prawie nie było. ;)
    (ale z jakiegoś powodu nie polubiłem go) Na co dzień używam 'Shuttle FTP', którego
    teraz nie widzę w sklepie.

    Wiele programów (przeglądarek PDF, menadżerów plików itp.) ma w sobie serwery FTP.

    -=-

    Łączność z telefonem mam tylko bezprzewodową -- nawet nie wiem, czy po USB by poszło
    cokolwiek.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 149. Data: 2019-06-15 05:22:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-12, LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > brak rozwoju (oświecenia) oraz często zatajania faktów modlitwy i
    > objawienia też jakoś indywidualne i bez zapisu audio/video. Jedni,
    > ortodoksyjni [żelazny elektorat (czytaj niskie IQ)] będą wierni a inni
    > odłączą się od społeczności uwolnieni z ograniczeń. Potem może nastąpić
    > opieka nad uboższymi umysłowo...oczywiście niedoceniona bo nie można
    > spodziewać się grantów czy aplauzu od niższych poziomem. To posłannictwo
    > raczej i opieka nad wyginięciem gatunku :) Mam nadzieję że będą się sami
    > finansować...bo ostatnio podstawka pod monitor kosztuje u nich ~4kzł :D

    Nawet jeślibym się zgodził, że Apple używają głąby (z czym jak wiesz,
    się nie zgadzam), to mocno przeceniasz suwerena, w tym i tego obcego.
    Trochę zazdroszczę Ci optymizmu, ale, ponownie, jeszcze długo oj długo
    będzie w okół nas taka większość, która będzie za tymi Applami drapać.

    --
    Marcin

  • 150. Data: 2019-06-15 05:23:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-13, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "Marcin Debowski" RHXLE.135$k...@f...ams1

    > Rośnie świadomość społeczna, zatem IMO Apple ma przechlapane...

    Zdecydowanie nie z tego powodu (jeśli ma).

    --
    Marcin