  • 71. Data: 2019-06-06 07:55:08
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DominikAłaszewski" <D...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:qd5474$p5c$1@news.vectranet.pl...

    > Cholernie trudna sztuka, skoro sam robi* wszystko, telefon razem
    > z softem. Powinniśmy naprawdę docenić fakt, że sam siebie
    > powstrzymuje przed preinstalowaniem śmieci na telefonie/tablecie.
    >
    > A z kolei Google ma raczej średni wpływ na to, co na podstawie
    > Androida wyrzeźbi sobie takie Xiaomi.

    Ale co to zmienia z punktu widzenia użytkownika?
    Dla niego nieważne jest czy zapieprzył producent softu czy sprzętu.
    Ważne jest że jak kupisz produkt Apple to nie masz tych problemów
    co masz jak kupisz produkt Xiaomi.

  • 72. Data: 2019-06-06 08:06:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> wrote in message

    > No zgadza się. Nawet o tym nie pomyślałem. Ten sam operator, taki sam
    > abonament (plan).

    Ale historia skakania po BTSach nie ta sama...
    I mogło się coś zaciąć w przekazaniu słuchawki z jednego BTSa do drugiego.
    Akurat wtedy Twój działał dobrze a jej niedobrze- innym razem będzie
    odwrotnie: twój nie będzie miał dostępu a jej będzie działał...
    Abonament ma tu niewiele wspólnego.

  • 73. Data: 2019-06-06 08:09:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czyli nie dziala bez internetu ...to jest bezsens.
    >
    > Choc obecnie potrafi dzialac bez ... ale wtedy tez duzo danych sciaga.

    Czyli masz wybór: offline, ściągasz ile chcesz - albo małe miasteczko
    albo całą Polskę, całą Europę. Albo dostęp online i pobierana mapa
    posuwa się wraz z postępem podróży. Chyba idealne rozwiązanie?

    > No dobra - mogliby lepiej mapy zorganizowac ...
    > a jak to zrobila najlepsza nawigacja na swiecie, czyli jabłkowa ? :-)

    Nie używam jabłkowej bo mnie wkurza za częstymi komunikatami
    w czasie jazdy. Używam Googlowej.

    > Nie darujemy sobie takiej okazji :-)

    > Tylko coraz wolniej chodza :-)

    Znowu: masz wybór - wolę mieć możliwość aktualizacji jak chcę niż
    nie mieć wyboru gdy producent porzuca urządzenie po wyprodukowaniu.

  • 74. Data: 2019-06-06 08:12:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Odpowiem Ci. To jest dobry program ;-)

    Znam lepsze.

    > Ma inną filozofię co nie znaczy że w sumie google pobiera mniej.

    To ile pobiera zależy od tego jak się poruszasz w nawigacji.
    Jestem pewny że w drodze ze Szczecina do Gdańska nie
    pobierze mapy Zakopanego. A Ty w swoim programie mapa
    wozisz ze sobą 300megabajtów niepotrzebnych śmieci.

    > A Ty będziesz tego debilizmu bronił ;-)

    Dlaczego miałbym bronić limitów których już nie ma, bo sama
    firma Apple najwyraźniej uznała własny błąd? Normalny jestes?

    > Bo to jest przejaw myślenia/polityki firmy i sposobu traktowania klienta.
    > Mam przeczucie graniczące z pewnością że nie ostatni.

    Ale przejawem jakiego myślenia jest USUNIĘCIE tego limitu?

    > I właśnie wykazałeś swoją małość. Bo wiedzę masz.
    > Odpowiedz na pytanie.

    Nie interesuje mnie to zagadnienie. Ciebie interesuje to sobie wygooglaj.

  • 75. Data: 2019-06-06 08:34:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-06 o 08:09, Pszemol pisze:
    > producent porzuca urządzenie po wyprodukowaniu.

    Aple nie porzuca starych urządzeń?

  • 76. Data: 2019-06-06 08:42:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-06 o 08:12, Pszemol pisze:

    > Znam lepsze.

    Przecież napisałem że to DOBRY program

    > To ile pobiera zależy od tego jak się poruszasz w nawigacji.
    > Jestem pewny że w drodze ze Szczecina do Gdańska nie
    > pobierze mapy Zakopanego. A Ty w swoim programie mapa
    > wozisz ze sobą 300megabajtów niepotrzebnych śmieci.

    To jest normalna mapa Polski a nie śmieci.
    Nie wykłócaj się jak szczeniak.
    Przyjmij do wiadomości inną filozofię aplikacji której zalety
    dostrzeżesz np. natrafisz na dziurę w zasięgu.

    > Dlaczego miałbym bronić limitów których już nie ma,

    Jeszcze kilka dni temu gotów byłeś za to umierać.
    Ale Ty miałki jesteś ;-)

    > Ale przejawem jakiego myślenia jest USUNIĘCIE tego limitu?

    W XXI wieku nawet w Polsce? Należałoby nabluzgać ale pobłażliwie napiszę
    że z podkurczonym ogonem przyznanie się do DEBILNEGO błędu.
    Nie pierwszy i nie ostatni raz.

    Ciekawe czy skutkiem likwidacji limitu nie będzie jakieś spowolnienie...
    Może transferu danych? Cholera wie co te spaprane mózgi wymyślą ;-)
    Tak jadę grubo bo się jednak NALEŻY.

    > Nie interesuje mnie to zagadnienie. Ciebie interesuje to sobie wygooglaj.

    Ale telefon zmieniłeś na SE. Psipadek ;-)

  • 77. Data: 2019-06-06 08:46:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-06 o 07:55, Pszemol pisze:
    Apple to nie masz tych problemów
    > co masz jak kupisz produkt Xiaomi.

    W mordę... Problemy Xiaomi.
    Chyba tylko taki że po dwóch latach trudno się zdecydować czy sprzedać
    czy podarować bo nadal działa a do koszta szkoda.
    Mało kosztował przy kupnie i mało będzie przy sprzedaży.

    I tu powinno mi się włączyć ekomyślenie ale mam to w dupie.
    Ważne że działa, nie zwalnia i nie laguje.

  • 78. Data: 2019-06-06 08:57:03
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]

    > Dla niego nieważne jest czy zapieprzył producent softu czy sprzętu.
    > Ważne jest że jak kupisz produkt Apple to nie masz tych problemów

    Za to nagrodą jest stado innych problemów i niekompatybilność z resztą
    świata o której to użytkownik dowiaduje się w zasadzie po zakupie.

    W ogóle dyskusja z Tobą jest dyskusją z fanatykiem. Ile razy wytknie się
    błąd Apple, to przekuwasz go na zaletę, pomimo że Apple bije się w pierś
    i przeprasza za błąd, przyparty do muru. U Ciebie to zabieg rodem z
    kościoła scjentologów a jak wiadomo z fanatykiem się nie rozmawia, to
    czas stracony.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 79. Data: 2019-06-06 10:31:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-06-06 o 08:12, Pszemol pisze:
    > Dlaczego miałbym bronić limitów których już nie ma, bo sama
    > firma Apple najwyraźniej uznała własny błąd? Normalny jestes?

    Uznali to za błąd?

    --
    Liwiusz

  • 80. Data: 2019-06-06 13:06:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    >Znam lepsze.

    >To ile pobiera zależy od tego jak się poruszasz w nawigacji.
    >Jestem pewny że w drodze ze Szczecina do Gdańska nie
    >pobierze mapy Zakopanego.

    W normalnym trybie uzywania ?
    Pewnie nie.

    Ale z pobraniem mapy offline ... ze Szczecina do Zakopanego, to moze
    Gdansk pobrac, bo pobiera sie prostokatami :-)

    >A Ty w swoim programie mapa
    >wozisz ze sobą 300megabajtów niepotrzebnych śmieci.

    Ja ci wiecej powiem - woze 3GB, bo uwazam za potrzebne.

    I dlatego dopytuje sie o karte pamieci :-)

    >Dlaczego miałbym bronić limitów których już nie ma, bo sama
    >firma Apple najwyraźniej uznała własny błąd? Normalny jestes?

    >Ale przejawem jakiego myślenia jest USUNIĘCIE tego limitu?

    Dobrym przejawem.
    Ale ze mamy rok 2019, to jest tez przejewam olewania klienta przez ...
    5 lat ?

    No i to nowy IOS .. a co ze starymi ?

    J.