  • 81. Data: 2019-06-06 13:24:50
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:qdaama$1o5$...@d...me...

    >Czyli masz wybór: offline, ściągasz ile chcesz - albo małe miasteczko
    >albo całą Polskę, całą Europę. Albo dostęp online i pobierana mapa
    >posuwa się wraz z postępem podróży. Chyba idealne rozwiązanie?

    Ogolnie dobre, ale:
    -sciaga sie prostokatami, jak jade z Olsztyna do Hiszpanii, to 3/4
    Europy wchodzi, niepotrzebnie
    -potem trzeba o to dbac, co miesiac sciagac na nowo ...

    >Nie używam jabłkowej bo mnie wkurza za częstymi komunikatami
    >w czasie jazdy. Używam Googlowej.

    No wstyd :-P

    I po co przeplacac ? Tez moge uzywac goglowej :-)

    >Znowu: masz wybór - wolę mieć możliwość aktualizacji jak chcę niż
    >nie mieć wyboru gdy producent porzuca urządzenie po wyprodukowaniu.

    Ale po co aktualizowac, jesli stary system nie ma durnych ograniczen ?
    :-P

    J.

  • 82. Data: 2019-06-06 18:53:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Debowski" tp7JE.327858$%G...@f...ams1

    > Android to chaos, bez cienia bezpieczeństwa. Musiałbym być w totalnej
    > desperacji aby na tym uruchomić jakąś aplikacje bankową. Co chwila

    Miliony ludzi używają? IMO na całym świecie co najmniej dziesiątki milionów...

    > wyskakują jakieś gówna, reklamy,

    Mnie nie wyskakują -- chyba, że w apkach z reklamami.
    (nie musisz używać takich apek)
    [najgorsze/najbardziej_przeszkadzające reklamy są w pornolach z jutuby]

    -=-

    LTE/3G zużywa więcej energii niż WiFi -- być może stąd limitacja.

    -=-

    https://www.youtube.com/watch?v=jWwmExuFKTA&feature=
    youtu.be&t=647
    nóżka za 4 kpln do jabłkowego monitora za 19 kpln

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 83. Data: 2019-06-06 19:08:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5cf67cac$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > No ale jak ktos ma w banku glownie debet do splacenia, to duzo nie straci :-)

    Wręcz przeciwnie -- mając limit do 100 kpln i saldo w okolicy
    zera, można stracić sporo. ;) Łatwo zapomnieć o zwiększeniu
    zabezpieczeń debetówki po uzyskaniu limitu debetowego, gdyż
    zwykle na RORacch (do których zwykle są doklejane te debetówki)
    nie ma zbyt wiele szmalu, przez co te karty nie są tak mocno
    chronione jak kredytówki, na których zwykle jest mniej niż zero.

    Takoż z RORami.

    Szczęśliwi, którzy mając debet, karmią się przekleństwami
    typu -- 'obyś nic nie miał na koncie!'.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 84. Data: 2019-06-06 19:11:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" qd7duf$ete$...@d...me

    > Nie ma to jak dobrze wytresowany, wierny klient...

    Lepsza jest cała armia dobrze wytresowanych klientów -- choćby jabłkowych.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 85. Data: 2019-06-06 19:15:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5cf64285$0$17351$6...@n...neostrada.pl

    > Ale jak Ci bank przysyla te kody ? SMS ?
    > To zobacz ile aplikacji ma prawo do czytania SMS.

    Tyle ma prawo, ilu nadasz?

    > Czesc to chyba nawet do kasowania, wiec sie nawet nie
    > dowiesz, ze bank przyslal Ci sms do autoryzowania duzego przelewu :-)

    Dowiesz, choć być może nie z SMS. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 86. Data: 2019-06-06 19:16:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" qd5ds8$9u6$...@n...icm.edu.pl

    > W moim telefonie raczej nic nie wyskakuje. Dobry jest
    > jak robię przelewy w komputerze. Leży sobie przede mną
    > i Bank przysyła kody do autoryzacji.

    Kody są słane aplikacjami czy jako SMS? (do SMS nie potrzeba aż smartfonów)

    > Niczego nie muszę szukać. Kody mam pod nosem.
    > A z konta ani aplikacji bankowej nie korzystam,
    > bo nie chcę i nie mam takiej potrzeby.

    Aplikacje smartfonowe niekoniecznie ;) opierają się o SMS.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 87. Data: 2019-06-07 13:54:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Za to nagrodą jest stado innych problemów i niekompatybilność z resztą
    > świata o której to użytkownik dowiaduje się w zasadzie po zakupie.

    A to już zależy od "reszty świata" - bo przecież nie komunikujesz się
    z 7 miliardami ludzi tylko interesuje Cię kompatybilność z małym
    wyciętym podzbiorem populacji. W moim przypadku na ten przykład,
    produkty Apple są jak najbardziej kompatybilne z resztą świata.

    > W ogóle dyskusja z Tobą jest dyskusją z fanatykiem. Ile razy wytknie się
    > błąd Apple, to przekuwasz go na zaletę, pomimo że Apple bije się w pierś i
    > przeprasza za błąd, przyparty do muru. U Ciebie to zabieg rodem z kościoła
    > scjentologów a jak wiadomo z fanatykiem się nie rozmawia, to czas
    > stracony.

    Pomyśl może inaczej: nie fanatykiem tylko człowiekiem który
    dostrzega aspekty których Ty nie dostrzegasz i przez to ma
    inną opinię od Twojej. Apple promuje swój ekosystem, więc
    dla kogoś kto ma oprócz iPhone inne produkty Apple, takie
    jak Macbook, iWatch doświadczenie z iPhone będzie inne
    od kogoś kto ma i miał w życiu tylko produkty Samsunga.
    Kumasz czaczę?

  • 88. Data: 2019-06-07 14:04:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Aple nie porzuca starych urządzeń?

    Owszem, niedawno porzucił prehistoryczne iPhone 4S...
    Wielu innych producentów porzuca zaraz po wypuszczeniu
    i nie dostają żadnego upgrade - zero.

  • 89. Data: 2019-06-07 14:07:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Uznali to za błąd?

    Jaką widzisz inną przyczynę usunięcia limitu?

  • 90. Data: 2019-06-07 17:01:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" qd7duf$ete$...@d...me

    > O tak? No popatrz. A aplikacje w iOS osobno się pytają
    > o dostęp do fotografii, dostęp do mikrofonu, dostęp do aparatu foto...
    > I nic nie musisz włączać - apka się zainstaluje bez dostępu do
    > mikrofonu czy do Twojej aktualnej lokalizacji GPS i ta funkcja
    > tylko nie będzie działać tak jak mogłaby działać gdybyś zezwolił.

    W Androidzie poszczególne prawa możesz i nadać, i odebrać, i sprawdzić nadanie...

    --