  • 11. Data: 2010-06-28 19:38:47
    Temat: Re: Astra G - pasek rozrządu
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:i0am1r$p04$2@news.onet.pl...

    > z robocizną? jeśli tak to mało :) oczywiście mówię o komplecie rozrządu -
    > wszystkier rolki, pompa wody, termostat, paski...

    markowy pasek, rolki, pompa wody, optymalnie jakies 400zł
    robocizna - 2-3 godzinki lajtu przy piwku
    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

  • 12. Data: 2010-06-28 19:46:22
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Olek"

    > z robocizną? jeśli tak to mało :) oczywiście mówię o komplecie
    > rozrządu - wszystkier rolki, pompa wody, termostat, paski...

    Zaraz, zaraz - pompa wody? termostat? paski? - no chyba, że w tym
    silniku, którego notabene nie znam trzeba to wymieniać - bo normalnie to
    napinacz, dwie rolki i pasek - raptem 250 zł + 100 za robociznę -
    przynajmniej w X16XEL

  • 13. Data: 2010-06-28 20:18:18
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-28 19:46, Przemysław Czaja wrote:

> [...]
    > silniku, którego notabene nie znam trzeba to wymieniać - bo normalnie to
    > napinacz, dwie rolki i pasek - raptem 250 zł + 100 za robociznę -

    a przy okazji nie zmieniasz pompy wody i termostatu? Ja to robię zawsze,
    bo nie masz gwarancji czy pompa Ci nie padnie np. za 20kkm i wtedy
    kolejna rozbiórka... To samo z termostatem. Lepiej już wydać te sto
    paredziesiąt zł więcej i mieć święty spokój...

  • 14. Data: 2010-06-28 22:37:00
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > rozbiórka... To samo z termostatem. Lepiej już wydać te sto paredziesiąt

    co do pompy się zgadzam, napędzana paskiem rozrządu zawsze warto wymienić,
    jednak termostatu nie ma pod rozrządem w silnikach X16XEL, X20XEV (który ma
    autor wątku - no chyba że ma X20XER -150KM)
    w każdym razie komplet rozrządu (bez pompy) w ASO do X20XEV kosztuje 335zł,

    brat

  • 15. Data: 2010-06-28 22:42:39
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > jednak termostatu nie ma pod rozrządem w silnikach X16XEL, X20XEV (który
    > ma
    > autor wątku - no chyba że ma X20XER -150KM)

    powyższe dziwnie zabrzmiało ze względu na skrót myślowy, w X20XER też nie ma
    termostatu pod rozrządem, w powyższych jest na wierzchu, z przodu silnika,

    brat

  • 16. Data: 2010-06-28 22:56:32
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-28 22:42, bratPit wrote:

    > powyższe dziwnie zabrzmiało ze względu na skrót myślowy, w X20XER też
    > nie ma termostatu pod rozrządem, w powyższych jest na wierzchu, z przodu
    > silnika,
    >
    > brat

    a to spoko - większość aut ma niestety termostat gdzieś w okolicach
    rozrządu...

  • 17. Data: 2010-06-29 16:48:39
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Olek pisze:
    > a to spoko - większość aut ma niestety termostat gdzieś w okolicach
    > rozrządu...

    hmm ja mam po przeciwnej stronie, ale może to dlatego, że to wyjątkowo
    dobrze dopracowany silnik JTD :)

    --
    krzysiek82