  • 1. Data: 2010-06-28 15:30:28
    Temat: Rejestracja w klubie cytrynki
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    Czy ktos z Was jest moze uzytkownikiem, lub ma kontakt z administracja
    klubu cytrynki? Niestety nie moge utworzyc tam konta, od kilku dni wywala
    blad 'Nie można zarejestrować nowego użytkownika.' Nie mam komu tego
    zglosic, bo wiekszosc podstron wymaga zalogowania, aby je ogladac.

    Gdyby ktos z Was zechcial zwrocic uwage administracji na ten problem to
    bylbym wdzieczny.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 2. Data: 2010-06-28 15:58:57
    Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
    Od: vitesse <p...@g...com>

    On 28 Cze, 15:30, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
> [...]
    > zglosic, bo wiekszosc podstron wymaga zalogowania, aby je ogladac.
    >
    > Gdyby ktos z Was zechcial zwrocic uwage administracji na ten problem to

    Napisz w tym wątku: http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/
    viewtopic.php?topic_id=52469&forum=46
    podaj swój login, którego użyłeś przy próbie rejestracji i opisz
    problem, administrator reaguje dość sprawnie na takie problemy i
    podaje, co należy zrobić dalej, aby sie zarejestrować.

  • 3. Data: 2010-06-28 15:59:02
    Od: Neevor <p...@g...com>

    On Jun 28, 9:30 am, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Czy ktos z Was jest moze uzytkownikiem, lub ma kontakt z administracja
    > klubu cytrynki?
    Jestem tam adminem. Pisz do mnie na
    n...@o...mail.ru
    Wcześniej wywal odspamiacze.

  • 4. Data: 2010-06-28 20:00:31
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    vitesse pisze:
> [...]
    czy ten silik ma fap-a i chłodnice powietrza doładowanego?

  • 5. Data: 2010-06-28 22:55:19
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-06-28 20:00, ToMasz pisze:

    > czy ten silik ma fap-a i chłodnice powietrza doładowanego?
    Intercooler (chłodnicę powietrza) ma "z definicji".
    FAP-a może mieć lub nie - to zależy od wersji wyposażenia i
    przeznaczenia na konkretny rynek.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 6. Data: 2010-06-29 00:18:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 28 Jun 2010 20:00:31 +0200) ktos podajacy sie za ToMasz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > czy ten silik ma fap-a i chłodnice powietrza doładowanego?

    Intercooler jest, FAPa cale szczescie nie posiada. Ale sa tez wersje z FAPem.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 7. Data: 2010-06-29 00:37:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 22:55:19 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

    > Intercooler (chłodnicę powietrza) ma "z definicji".

    a właśnie, że nie, bo DW10 TD występował w C5, a on nie ma intercoolera.
    (wersja nie tylko dla orłów - 90-konny. 110-konny zawsze miał intercooler)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-06-29 20:04:06
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-06-29 00:37, Waldek Godel pisze:

    > a właśnie, że nie, bo DW10 TD występował w C5, a on nie ma intercoolera.
    > (wersja nie tylko dla orłów - 90-konny. 110-konny zawsze miał intercooler)
    OOOps - zgadza się RHY on board... - to toczy się pod górkę, czy trzeba
    pchać?
    Poza tym znalazłem zwyczajnego 110-konnego RHZ i jakieś cudo opisane RHS
    - 107 koni - co to?

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 9. Data: 2010-06-29 20:19:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 20:04:06 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

    > Poza tym znalazłem zwyczajnego 110-konnego RHZ i jakieś cudo opisane RHS
    > - 107 koni - co to?

    Nie mam zielonego pojęcia.
    Oficjalnie DW10 ATED ma 107 PS albo 106 KM

    Później już był DW10 BTED4 który miał 136 PS albo inaczej 134 KM

    aaa.. chyba mam.
    RHZ to normalny DW10 ATED
    RHS to jest DW10 ATED4 czyli to co powyżej + FAP

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-06-29 22:53:17
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-06-29 20:19, Waldek Godel pisze:

> [...]
    >
    > aaa.. chyba mam.
    > RHZ to normalny DW10 ATED
    > RHS to jest DW10 ATED4 czyli to co powyżej + FAP
    DW10AETD4 - to silnik RHW - czyli klasyczna DW10 z 4 wentylami w
    cylindrze (110KM) i występowała wyłącznie w Eurovanie oraz OIDP Grand
    Vitarze.
    wg. moich materiałów RHZ '02 ma 110KM.

    Francuskie zamiłowanie do lekkiego bałaganu się kłania ...

    --
    Wojciech Smagowicz