  • 1. Data: 2010-06-28 15:59:45
    Temat: Astra G - pasek rozrządu
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    kupiona z przebiegiem 142tys, wymiana byla po zakupie
    teraz mam 205tys czy juz czas na wymianę?

    pozdrawiam
    Amir

  • 2. Data: 2010-06-28 16:21:03
    Temat: Re: Astra G - pasek rozrządu
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Amir pisze:
    > kupiona z przebiegiem 142tys, wymiana byla po zakupie
    > teraz mam 205tys czy juz czas na wymianę?

    a w instrukcji co piszą:)?

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-06-28 16:26:49
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > a w instrukcji co piszą:)?

    a to trzeba ją jeszcze mieć, wbrew mysli na internecie nie ma tak łatwo
    dostępnej instrukcji, na rapidshare poskanowana jest tylko link nie dziala,

  • 4. Data: 2010-06-28 16:28:05
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-28 15:59, Amir wrote:
    > kupiona z przebiegiem 142tys, wymiana byla po zakupie
    > teraz mam 205tys czy juz czas na wymianę?

    jaki silnik , rok prod?

  • 5. Data: 2010-06-28 16:30:09
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Amir pisze:
    > kupiona z przebiegiem 142tys, wymiana byla po zakupie
    > teraz mam 205tys czy juz czas na wymianę?
    >
    > pozdrawiam
    > Amir

    O ile się nie mylę w Astrze wymiana jest co 60 tys. km.
    Wypadało by wymienić.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 6. Data: 2010-06-28 16:30:13
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > jaki silnik , rok prod?

    2000
    2.0l benzyna 16v

  • 7. Data: 2010-06-28 16:33:36
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-28 16:30, Amir wrote:

    > 2000
    > 2.0l benzyna 16v

    co 60 tys.

  • 8. Data: 2010-06-28 17:42:01
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-06-28 16:30, G.K. pisze:

    > O ile się nie mylę w Astrze wymiana jest co 60 tys. km.
    > Wypadało by wymienić.
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz

    z tego co pamiętam to w 16v jest co 60 tyś. km. , a w 8v jest co 120
    tyś. , ale zalecają co 90 tyś.
    Jednym słowem czas na wymianę.

  • 9. Data: 2010-06-28 17:52:36
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > tyś. , ale zalecają co 90 tyś.
    > Jednym słowem czas na wymianę.

    dziękuję wszystkim za informację
    dziekawe jakie koszta
    cos wydaje mi sie ze 2 lata temu placilem 600zł

  • 10. Data: 2010-06-28 19:27:26
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-06-28 17:52, Amir pisze:

    > dziękuję wszystkim za informację
    > dziekawe jakie koszta
    > cos wydaje mi sie ze 2 lata temu placilem 600zł

    z robocizną? jeśli tak to mało :) oczywiście mówię o komplecie rozrządu
    - wszystkier rolki, pompa wody, termostat, paski...