  • 1. Data: 2010-06-28 17:09:04
    Temat: [WRC] Halfords - przyznać się, kto go pogrążył?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Hej,
    dzisiaj podjechałem ja sobie do naszego ulubionego sklepu/serwisu (swego
    czasu kilka osób opisało na grupie ich popisy podczas prostych napraw
    auta), ażeby kupić kilka specyfików Auto Glym`a - a tu niespodzianka,
    ponieważ ów sklep/serwis ogłosił plajtę :)
    Także jakby co, to jeżeli ktoś od nas jest zainteresowany, to można
    kupić wyposażenie sklepu trochę taniej (w sensie lady, stojaki i takie
    tam) ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 2. Data: 2010-06-28 23:15:51
    Temat: Re: [WRC] Halfords - przyznać się, kto go pogrążył?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-28 17:09, Seba pisze:
> [...]
    > auta), ażeby kupić kilka specyfików Auto Glym`a - a tu niespodzianka,
    > ponieważ ów sklep/serwis ogłosił plajtę :)

    ZTCS nie tyle plajtę, co brak oczekiwanych zysków. I to podobno nie
    tylko u nas, ale w całej Europie Wschodniej. Więc postanowili się
    wycofać. I w sumie słusznie, bo imho nie byli w stanie przebić Norauto w
    samochodach i Decathlona w rowerach.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-06-29 21:57:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2010 23:15:51 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
> [...]
    >tylko u nas, ale w całej Europie Wschodniej. Więc postanowili się
    >wycofać. I w sumie słusznie, bo imho nie byli w stanie przebić Norauto w

    A gdzies za tym nie stalo ze koszta przewyzszaja zyski [ups, jakie to
    nieekonomiczne]. Bo jesli wychodzili choc troche na plus, to mozna
    bylo trzymac, chocby dla prestizu.

    J.

  • 4. Data: 2010-06-29 22:59:47
    Temat: Re: [WRC] Halfords - przyznać się, kto go pogršżył?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-29 21:57, J.F. pisze:

    > A gdzies za tym nie stalo ze koszta przewyzszaja zyski [ups, jakie to
    > nieekonomiczne].

    Podobno właśnie tak było. Oczekiwali tłumów klientów, z których każdy
    miał zostawić jakąś gotówkę. A tymczasem wielu było, ale zwiedzających.
    A koszty stałe dość duże.

    > Bo jesli wychodzili choc troche na plus, to mozna
    > bylo trzymac, chocby dla prestizu.

    Jak widać, nie wychodzili.

  • 5. Data: 2010-06-30 12:50:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp>
    > [...]
    >
    > Jak widać, nie wychodzili.

    I wlasnie o ta drobna roznice mi chodzi - czy zysk byl znacznie
    nizszy od oczekiwanego, czy to strata byla a nie zysk.
    A jak jest strata duza, to sie to nazywa plajta :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-06-30 14:05:32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > A gdzies za tym nie stalo ze koszta przewyzszaja zyski [ups, jakie to
    > nieekonomiczne]. Bo jesli wychodzili choc troche na plus, to mozna
    > bylo trzymac, chocby dla prestizu.

    Prestizu czego? Marketu motoryzacyjnego dla plebsu?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-07-01 16:36:45
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 13:05:32 +0100, kamil napisał(a):

    > Marketu motoryzacyjnego dla plebsu?

    Wiesz, ja tam w d..e mam prestiż - ale mi wskażesz miejsce, gdzie w np.
    w WRC, albo w pozostałej części naszego kraju, w analogowym sklepie, dam
    radę kupić choć kilka specyfików zymola`a lub Autoglyma?
    U nich po prostu mogłem to zrobić - pomijam jakiekolwiek inne kwestie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2010-07-01 16:56:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał
> [...]
    > radę kupić choć kilka specyfików zymola`a lub Autoglyma?
    > U nich po prostu mogłem to zrobić - pomijam jakiekolwiek inne

    Odkryles pomysl na biznes na Allegro ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-07-01 23:04:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-01 16:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał
    >
    > Odkryles pomysl na biznes na Allegro ? :-)

    Jarek, doczytaj - chodziło o "analogowy" sklep, czyli coś takiego jak
    Miejska Macalnia.

  • 10. Data: 2010-07-02 01:13:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 01 Jul 2010 23:04:50 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    >Jarek, doczytaj - chodziło o "analogowy" sklep, czyli coś takiego jak
    >Miejska Macalnia.

    Ale kto nie moze Pomacac i Kupic, to moze zajrzy na alledrogo ? :-)

    J.