  • 11. Data: 2010-07-27 23:11:57
    Temat: Re: Astra II - spalanie - ciekawostka trasa ok 600km
    Od: to <t...@a...xyz>

    Amir wrote:

    >> I chcesz ?eby Ci zrobiae zdjecie?
    >
    > drozej jezdzisz i pewnie Cie to boli :)

    Dokładnie tak. Czy mogę dotknąć Twojej stopy?

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-07-27 23:52:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    amir pisze:
    > trasa 586km
    > Spalanie w jedną strone 2 osoby + bagaze
    > GAZu - 8,2l
    >
    > w drugą stronę
    > 4 osoby
    > 8,3l
    >
    > jazda do 140 max
    >
    > silnik 2.0l 16v
    > 2000r
    >
    > wynik chyba calkiem dobry?

    Żadna rewelacja.
    U mnie Vectra 3.2V6 Częstochowa-Gdynia 7.1l/100km, średnia 78km/h.

  • 13. Data: 2010-07-28 00:26:24
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    W sumie to az mi głupio - trasa 780 km srednia 105km/h średnie zużycie
    ON w/g komputera 4,9 l/100 km (3 osoby +bagaże + pies)

  • 14. Data: 2010-07-28 01:14:56
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    amir pisze:
    > komfort jazdy podobny jak dla mnie

    Ile razy tankowałeś?

    --
    kamil d

  • 15. Data: 2010-07-28 15:21:03
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > Dokładnie tak. Czy mogę dotknąć Twojej stopy?

    jak się umyjesz to czemu nie :)

  • 16. Data: 2010-07-28 15:24:41
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > W sumie to az mi głupio - trasa 780 km srednia 105km/h średnie zużycie
    > ON w/g komputera 4,9 l/100 km (3 osoby +bagaże + pies)

    koszt przejazdu na gazie 100km=ok 18zł
    koszst przjazdu na ON - ok 21zł

    w sumie nieduza roznica, kosztow ekspoloatacji
    nie biore pod uwagę, pewnie podobne

  • 17. Data: 2010-07-28 15:27:49
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > Ile razy tankowałeś?

    Przerwy na rozpostowanie i siusiu :) i tak są obowiązowe
    i takie tylko na stacjach paliw można zrobić

    w sumie raz w trasie
    no i kilka dni przed wyjazdem