  • 11. Data: 2019-01-16 10:13:13
    Temat: Re: Asystent Google
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 15 Jan 2019 16:59:18 +0100, w <5c3e037f$0$508$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Yyy a może mylisz OK Google z Asystentem Google?

    A nie wiem. Znalazłem jakąś stronę z opisem asystenta, wypróbowałem parę komend
    i działały.
    Mam włączoną opcję Asystenta w Ustawieniach.
    "To coś" jest w języku polsko-angielskim -- ja do niego po polsku, on rozumie,
    ale odpowiada po angielsku :)

  • 12. Data: 2019-01-16 10:49:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-16 o 10:13, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > Mam włączoną opcję Asystenta w Ustawieniach.
    > "To coś" jest w języku polsko-angielskim -- ja do niego po polsku, on rozumie,

    No to wejdź w opcje i napisz jaką masz wersję. Ostatnio obowiązywała
    8.91.5.21.arm

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 13. Data: 2019-01-16 11:36:54
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-15 o 10:27, r...@k...pl pisze:

    > Customowe. AICP można nazwać kombinowanym, Lineage raczej nie.

    Niekombinowany to tylko taki z którym kupiony był telefon. Aby go
    zmienić to już trzeba kombinować..

  • 14. Data: 2019-01-16 12:30:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Jan 2019 10:49:18 +0100, w <5c3efe52$0$475$65785112@news.neostrada.pl>,

    > No to wejdź w opcje i napisz jaką masz wersję. Ostatnio obowiązywała
    > 8.91.5.21.arm

    Taką mam, ale IMHO apka Google to nie jest apka Assistanta -- ta chyba inaczej
    się nazywa.

  • 15. Data: 2019-01-16 12:32:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Jan 2019 11:36:54 +0100, w <5c3f0885$0$490$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Niekombinowany to tylko taki z którym kupiony był telefon. Aby go
    > zmienić to już trzeba kombinować..

    Jak patrzę na stockowe romy, to nie wiem który jest kombinowany.
    Stockowy ze śmieciami producenta, dla których robi się workaroundy dla bugów,
    czy czysty customowy...

    Dla Lineage mam update co kilka dni.

  • 16. Data: 2019-01-16 17:24:33
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-16 o 12:32, r...@k...pl pisze:

    > Jak patrzę na stockowe romy, to nie wiem który jest kombinowany.
    > Stockowy ze śmieciami producenta, dla których robi się workaroundy dla bugów,
    > czy czysty customowy...
    >
    > Dla Lineage mam update co kilka dni.

    I tak bez ograniczenia czasowego? Największy problem sprawia brak
    możliwości aktualizacji Androida do,wyższej wersji już po kilku latach
    użytkowania. Mam tablet z 2010 który służy mi już tylko do rozmów
    SMSowania i słuchania audiobooków. Ten Lineage na pokładzie by coś
    zmieniał w tej kwestii?

  • 17. Data: 2019-01-16 21:30:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-16 o 12:30, r...@k...pl pisze:

    > Taką mam, ale IMHO apka Google to nie jest apka Assistanta -- ta chyba inaczej
    > się nazywa.

    Hmm a co masz napisane na pasku u góry, znaczy nazwa mnie interesuje?

  • 18. Data: 2019-01-16 23:51:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Jan 2019 21:30:57 +0100, w <5c3f9495$0$492$65785112@news.neostrada.pl>,

    Tu sprostuję -- niektóre (1 czy 2 przypadki) odpowiedzi są po angielsku, gros
    jednak po polsku.

    > Hmm a co masz napisane na pasku u góry, znaczy nazwa mnie interesuje?

    Jeżeli pytasz czy jest napisane Assistant, to nic takiego nie widziałem (chyba
    że przeoczyłem, ale sprawdzę).

  • 19. Data: 2019-01-17 00:08:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Jan 2019 17:24:33 +0100, w <5c3f59fd$0$503$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > I tak bez ograniczenia czasowego?

    A dla firmowych telefonów update'y mają jakieś ograniczenia czasowe?

    > Największy problem sprawia brak
    > możliwości aktualizacji Androida do,wyższej wersji już po kilku latach
    > użytkowania.

    Lineage 16 oparty na Pie mam dostępny od 22 września.

    > Mam tablet z 2010 który służy mi już tylko do rozmów
    > SMSowania i słuchania audiobooków. Ten Lineage na pokładzie by coś
    > zmieniał w tej kwestii?

    Sprawdź dostępność na https://lineageos.org/
    albo
    https://www.cyanogenmods.org/lineageos-16-supported-
    devices-list-and-downloads-android-pie-9-0/
    https://www.cyanogenmods.org/android-pie-download-li
    st-supported-devices-list-android-9/

    albo wcześniejszy Android 7:
    https://www.cyanogenmods.org/lineage-os-14-1-rom-upd
    ate-devices-list-downlods/

    dla Oreo też są linki -- łatwo znajdziesz.

  • 20. Data: 2019-01-17 09:31:26
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-12 o 10:01, Trybun pisze:

    > Ma to ktoś po polsku na swoim sprzęcie? Z ciekawości wypróbowałem
    > wszystkie metody uruchomienia znalezione w necie i nic z tego.

    Pytanie już nieaktualne - Asystent właśnie pojawił się w moim telefonie.