  • 1. Data: 2010-08-18 12:06:47
    Temat: Tania klima do Peugeot 307
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    1. Ile może (orientacyjnie) kosztować zamontowanie jakiejś prostej klimy do
    Peugeot 307?

    2. Byłbym wdzięczny za polecenie jakichś konkretnych warsztatów, gdzie by to
    zrobili tanio i solidnie.

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2010-08-18 12:19:38
    Temat: Re: Tania klima do Peugeot 307
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    latet pisze:
    > Witam,
    >
    > 1. Ile może (orientacyjnie) kosztować zamontowanie jakiejś prostej klimy
    > do Peugeot 307?

    nie ma czegoś takiego jak prosta klima.

    > 2. Byłbym wdzięczny za polecenie jakichś konkretnych warsztatów, gdzie
    > by to zrobili tanio i solidnie.

    Nie da się tego zrobić tanio i solidnie, chyba że samemu. W polsce nikt
    Ci nie zrobi tego solidnie. Od dzisiaj żyjesz w tym kraju? :)

    Reasumując sprzedaj to auto i kup coś z klimą. Wyjdzie taniej i mniej
    problemów. Pisze Ci to osoba która już montowała klimę w trzech autach i
    powiem tak. Szkoda życia na takie duperele.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-08-18 14:35:35
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-08-18 12:06, latet pisze:
> [...]
    > do Peugeot 307?
    >
    > 2. Byłbym wdzięczny za polecenie jakichś konkretnych warsztatów, gdzie

    Graty + instalacja to bedzie pewnie z 4000.- a i tak nigdy nie bedzie
    dzialac tak jak fabryczna.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 4. Data: 2010-08-18 15:16:08
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    krzyss pisze:
    > Graty + instalacja to bedzie pewnie z 4000.- a i tak nigdy nie bedzie
    > dzialac tak jak fabryczna.

    może nie aż tyle, ale nie da się tego wszystkiego kupić tak żeby przy
    montażu nie wyszło, że czegoś brakuje. Niestety zawsze coś wyskoczy :/
    Dlatego gra nie jest warta świeczki bo żeby to zrobić dobrze to musi
    trwać i kosztować.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-08-18 16:42:56
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-08-18 15:16, krzysiek82 pisze:

> [...]
    > montażu nie wyszło, że czegoś brakuje. Niestety zawsze coś wyskoczy :/
    > Dlatego gra nie jest warta świeczki bo żeby to zrobić dobrze to musi

    Prawde mowiac w Warszawie nie udalo mi sie znalezc nikogo kto zechcial
    by sie w tym babrac.
    A i tak liczylem ze np sprezarka to bedzie regenerowana a nie nowa.

    Dodatkowo tak jak piszesz, zawsze sie okazuje ze jeszcze brakuje takiego
    wezyka, a to takiej uszczelki, obejmy itp. itd.

    Mysle ze jak by sie czlowiek w Wawie zareklamowal i zajal instalowaniem
    klim w autach bez, to mozna by pare groszy zarobic...

    U mnie ostatnio w audi padla sprezarka i zasyfila caly uklad, bylem w 3
    warsztatach i nie dosc ze terminy maja na za 3 tygodnie, to jeszcze cena
    ok 2500-3500zl za robote.

    Finalnie:

    - 850 kompresor
    - 200 skraplacz czy tam osuszacz :)
    - 400 nowa chlodnica klimy bo tamta byla zasyfiona w srodku
    - cos czego nie pamietam

    i z robota wzieli 2000.- :( licze tylko na to ze przez nastepne pare lat
    bedzie dzialac bez problemow.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 6. Data: 2010-08-18 18:59:49
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    > Mysle ze jak by sie czlowiek w Wawie zareklamowal i zajal instalowaniem klim w
    > autach bez, to mozna by pare groszy zarobic...

    Czyli te liczne afisze i szyldy reklamowe "Klima" to raczej tylko naprawy,
    czyszczenia, a nie montaż? Pełno tego widzę na mieście.

    latet

  • 7. Data: 2010-08-18 19:54:35
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-08-18 18:59, latet pisze:

    > Czyli te liczne afisze i szyldy reklamowe "Klima" to raczej tylko
    > naprawy, czyszczenia, a nie montaż? Pełno tego widzę na mieście.

    Nawet nie naprawy - tylko napełnianie, czyszczenie i szczątkowa diagnoza
    "chłodzi/nie chłodzi"

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 8. Data: 2010-08-19 04:07:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin latet

    > 1. Ile może (orientacyjnie) kosztować zamontowanie jakiejś prostej klimy
    > do Peugeot 307?

    Jedyna sensowna finansowo opcja dołożenia klimy jest taka:

    - Idziesz na forum Peugeota i dowiadujesz się, jakie dokładnie elementy
    dzielą Twoją wersję i wersję z klimą
    - Znajdujesz je na szrocie
    - Montujesz to wszystko sam lub pomaga Ci kolega za zgrzewkę browara
    - Jedziesz do warsztatu gdzie Ci sprawdzą szczelność i napełnią

    Wtedy może zmieścisz się w ok. 1000 i ma to sens. Jeśli któryś z punktów
    Cię przeraża to sobie odpuść.

    > 2. Byłbym wdzięczny za polecenie jakichś konkretnych warsztatów, gdzie
    > by to zrobili tanio i solidnie.

    Nie ma takich. Jak chcesz odstawić auto bez klimy do warsztatu i odebrać
    z klimą to przygotuj się na koszt ok. 4000 zł. Nie ma to sensu. Taniej
    wyjdzie sprzedać co masz i kupić z klimą. Póki jeszcze ktoś w ogóle
    kupuje auta bez klimy.

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-08-19 15:55:07
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    > Reasumując sprzedaj to auto i kup coś z klimą. Wyjdzie taniej i mniej
    > problemów. Pisze Ci to osoba która już montowała klimę w trzech autach i
    > powiem tak. Szkoda życia na takie duperele.

    pobieram, tez montowałem

    szkoda czasu i życia

    w koncu i tak sprzedałem i kupiłem z klimą
    a koszt huhuhu :) spory
    taniej dolozyc do uzywki takiego samego auta
    nawet jeszcze zostawiajac w zapasie 2k na
    wymiany eksploatacyjnych czesci w zakupionym aucie