  • 1. Data: 2010-08-18 08:23:56
    Temat: [PZDR] Renault Master DC
    Od: "Maciek" <f...@N...gazeta.pl>

    Pozdrawiam kolegę z Mastera w kolorze "orange", spotkałem Cię w Dolince
    Służewieckiej pod Puławską ,trąbnąłem, ale obtrójkątować nie dało rady gdyż
    nie nastąpił kontakt wzrokowy :-). Jechałem srebrną Laguną II.

  • 2. Data: 2010-08-18 20:54:07
    Temat: Re: [PZDR] Renault Master DC
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 06:23:56 +0000 (UTC), "Maciek"
    <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Pozdrawiam kolegę z Mastera w kolorze "orange", spotkałem Cię w Dolince
    >Służewieckiej pod Puławską ,trąbnąłem, ale obtrójkątować nie dało rady gdyż
    >nie nastąpił kontakt wzrokowy :-). Jechałem srebrną Laguną II.

    To ja, przyznaję się :)) To rano było? To może zaspany jeszcze byłem
    ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2010-08-18 23:58:13
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-18 20:54, jerzu pisze:

    > To ja, przyznaję się :))

    Jerzu - znasz innego oklejonego dostawczaka na grupie ? :)

    6008

  • 4. Data: 2010-08-19 00:17:55
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > Jerzu - znasz innego oklejonego dostawczaka na grupie ? :)

    ...do tego pomarańczowego. Ja go na trasie katowickiej rozpoznaję nawet gdy
    na plaży w Łebie siedzi :)

  • 5. Data: 2010-08-19 00:19:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-19 00:17, Przemek V pisze:

    > ...do tego pomarańczowego. Ja go na trasie katowickiej rozpoznaję nawet gdy
    > na plaży w Łebie siedzi :)

    Ciiii ...

    Hu wie kto jest szefem i co czyta ;)

    6008

  • 6. Data: 2010-08-19 08:42:17
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Przemek V napisał:
    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

    > ...do tego pomarańczowego. Ja go na trasie katowickiej rozpoznaję nawet gdy
    > na plaży w Łebie siedzi :)
    Hehe. Na ostatnim zlocie Jerzu jechal prawie zawsze jako ostatni w kolumnie by
    wszyscy uczestnicy
    widzieli w lusterku wstecznym wielka pomaranczowa krope(Renie), ktora oznaczala ze
    wszyscy przeszli
    skrzyzowanie itp. :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde