  • 1. Data: 2010-08-18 12:25:25
    Temat: Polerka szyby - warto?
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    W trakcie deszczu, szczególnie nocą bardzo uciążliwa staje się jazda ze
    względu (chyba) na porysowaną szybę. Gdy pracują wycieraczki pozostają na
    szybie plamy woda, efekt jakby szyba była tłusta. Szyba oczywiście nie jest
    tłusta. Myślę też że to nie jest wina zużytych wycieraczek. Chyba, że tak

  • 2. Data: 2010-08-18 12:36:21
    Temat: Re: Polerka szyby - warto?
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 18 Sie, 12:25, "gucio" <d...@o...pl> wrote:
> [...]
    > tłusta. Myślę też że to nie jest wina zużytych wycieraczek. Chyba, że tak

    To nie wina rys, mam u siebie 11letnia, oryginalna szybe po bog wie
    ilu przejechanych kilometrach (na liczniku 200k) i takiego problemu w
    nocy nie ma. Rysy i odpryski sa, a woda ladnie schodzi.

    Umyj szybe, najpierw detergentem, pozniej przemyj denaturatem. Wymien
    wycieraczki.

    Jesli efekt nie zniknie, prawdopodobnie masz wyrobione sprezyny ramion
    wycieraczek - wtedy mozesz albo wymienic ramiona na nowe, albo
    probowac dobrac jakies sprezyny, ktore docisna ramiona mocniej.

    pozdr
    Adam

  • 3. Data: 2010-08-18 12:43:26
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-18 12:25, gucio wrote:
> [...]
    > tłusta. Myślę też że to nie jest wina zużytych wycieraczek. Chyba, że tak

    zmień wycieraczki, umyj szybę od środka

  • 4. Data: 2010-08-18 13:40:21
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-18 12:25, gucio pisze:
> [...]
    > tłusta. Myślę też że to nie jest wina zużytych wycieraczek. Chyba, że tak

    Miałem kiedyś badziewny płyn, w połączeniu z kiepskimi już wycieraczkami
    (choć na oko niby zbierającymi) dawał taki właśnie efekt "tłustej" szyby.
    Zwłaszcza na początku deszczu.

    Nowe pióra + dobry płyn + solidne odtłuszczenie szyby powinno pomóc.

  • 5. Data: 2010-08-18 14:37:16
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 18.08.2010 12:25, gucio pisze:
    > Gdy pracują wycieraczki pozostają na szybie plamy woda, efekt jakby szyba była
    tłusta.

    Dolej do płynu do spryskiwaczy flaszkę denaturatu. Serio. :)

    S.

  • 6. Data: 2010-08-18 21:50:21
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "gucio" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >tłusta. Myślę też że to nie jest wina zużytych wycieraczek. Chyba, że tak

    Bardzo często tak się dzieje z szybą, kiedy korzysta się z automyjni oraz
    programów woskowania samochodu. Co prawda są dostępne specjalne ściereczki
    nasączone jakimś preparatem do usuwania tego wosku z szyb, ale trzeba by
    było zużyć kilka paczek, aby usunąć wosk z szyby, który po takim woskowaniu
    samochodu potrafi się utrzymywać na szybie przez długi okres czasu. Ten wosk
    także posostaje na gumach wycieraczek. Zatem, żeby się tego pozbyć trzeba
    wyczyścić szyby oraz wymienić wycieraczki.

  • 7. Data: 2010-08-19 18:39:51
    Od: Wreith <w...@w...pl>

    Stefan Szczygielski pisze:

    > Dolej do płynu do spryskiwaczy flaszkę denaturatu. Serio. :)
    >
    > S.

    Lepiej wlać przyzwoity płyn do spryskiwaczy. Smród dynksu po
    każdorazowym spłukaniu szyby skutecznie zniechęca do czyszczenia szyby.
    No chyba, że chcesz go zmusić do zaakceptowania tego co ma :-)
    Pozdrawiam.W

  • 8. Data: 2010-08-26 01:03:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 21:50:21 +0200, Plumpi napisał(a):

    > samochodu potrafi się utrzymywać na szybie przez długi okres czasu. Ten wosk
    > także posostaje na gumach wycieraczek. Zatem, żeby się tego pozbyć trzeba
    > wyczyścić szyby oraz wymienić wycieraczki.

    Albo też uzyć mózgu, czyli organu nieobecnego w czaszce jacusia i przetrzeć
    pióra benzyną. Szyby też.

    --

  • 9. Data: 2010-08-30 22:09:47
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:c1.01.3MR3wJ$IpD@mike.oldfield.org.pl...

    > Albo też uzyć mózgu, czyli organu nieobecnego w czaszce jacusia i
    > przetrzeć
    > pióra benzyną. Szyby też.

    Widzę, że znów musisz się udać do psychiatry po nowe, mocniejsze leki.
    Adasiu nie lekceważ swojej choroby umysłowej, bo ona się pogłębia.