  • 1. Data: 2010-07-28 14:24:28
    Temat: Audi A6 w cenie A4 .... wiedzieliście ?
    Od: "Justin" <t...@g...com>

    szok, przymierzam się do nowego A4 a tu w salonie dowiaduje się, że dopłacę
    śmieszne 10.000 zł
    i wyjeżdzam nowiutką A6 ;) zacząłem przglądać cenniki i rzeczywiście A6 i A4
    nowe sa prawie w tej samej cenie.
    to po co ludzie kupują te małe A4 wielkości Fabii ? Jak dopłacą parę złotych
    i mają A6

  • 2. Data: 2010-07-28 14:29:10
    Temat: Re: Audi A6 w cenie A4 .... wiedzieliście ?
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Justin wrote:
> [...]
    > i A4 nowe sa prawie w tej samej cenie.
    > to po co ludzie kupują te małe A4 wielkości Fabii ? Jak dopłacą parę

    Moze dlatego, ze A6 ma juz pare latek i juz za chwileczke bedzie nowy
    model ?

  • 3. Data: 2010-07-28 14:30:57
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-07-28 14:24, Justin pisze:
    > Jak dopłacą parę złotych i mają A6

    W cenie dwóch porządnych samochodów segmentu D.
    P.

  • 4. Data: 2010-07-28 14:31:54
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Dla żony, do wygodniejszego jeżdżenia/parkowania po mieście. Bo im się
    bardziej podoba od A6. Itp. itd., powodów jest bez liku...

  • 5. Data: 2010-07-28 14:33:01
    Od: "Justin" <t...@g...com>

    > W cenie dwóch porządnych samochodów segmentu D.
    > P.

    jeździsz Fabią ? ;)

  • 6. Data: 2010-07-28 14:36:38
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-28 14:24, Justin wrote:
> [...]
    > i A4 nowe sa prawie w tej samej cenie.
    > to po co ludzie kupują te małe A4 wielkości Fabii ? Jak dopłacą parę

    takie same silniki i wyposażenie?

  • 7. Data: 2010-07-28 14:57:35
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Justin" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    > to po co ludzie kupują te małe A4 wielkości Fabii ? Jak dopłacą parę
    > złotych i mają A6

    Jedni wybierają koreańskie, rumuńskie, czeskie,... auta
    Inni kupują "maluchy" markowe za większe pieniądze
    Jeszcze inni wolą co najmniej 5 latki.
    Idź na całość.Po co Ci A6 ? Za mniejsza kasę kupisz koreańską limuzynę.
    Po co Ci nowe? Za te pieniądze kupisz kilka starych A8.
    Gusta nie podlegają dyskusji

  • 8. Data: 2010-07-28 15:02:59
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 28 Lip, 14:24, "Justin" <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > nowe sa prawie w tej samej cenie.
    > to po co ludzie kupują te małe A4 wielkości Fabii ? Jak dopłacą parę złotych

    Wez pod uwage jeszcze koszty ubezpieczenia, utrzymania, koszty
    przegladow, koszt opon itd.
    Cena zakupu to nie wszystko.

    No i oczywiscie w tym przypadku wyposazenie. Zawsze masz tak, ze
    modele nizsze "zachodza" cena na wyzsze jak odpowiednio dobierzesz
    wyposazenie.

    GG

  • 9. Data: 2010-07-28 15:10:24
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > to po co ludzie kupują te małe A4 wielkości Fabii ? Jak dopłacą parę
    > złotych i mają A6

    Bo na przykład mają garaż, w którym się na styk A4 mieści. Albo nie
    potrzebują takiego wielkiego auta. A Ty czemu nie kupisz VW Transportera?
    Kosztuje tyle co Audi A6.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 10. Data: 2010-07-28 16:35:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > rzeczywiście A6 i A4 nowe sa prawie w tej samej cenie.
    > to po co ludzie kupują te małe A4 wielkości Fabii ? Jak dopłacą

    Po pierwsze - nie zawsze jest taka okazja, producenci dobrze wiedza
    jak robic interesy - trzeba sciagnac klienta do salonu niska cena
    za model podstawy, a potem podsumowac wysoko wymarzony wozek :-)
    Choc akurat Audi nie musi to dotyczyc.

    Blacha na karoserie jest tania, metal do wiekszego silnika tez
    grosze kosztuje. Kosztuja troche dodatkowe cylindry, i kosztuja
    bajery w wyposazeniu.
    Wiec sie nie ma co dziwic ze A6 moze byc niewiele drozsze niz
    podobnie wypasionej A4 - roznica po stronie producenta jest
    zapewnie znacznie nizsza niz owe 10 tys. Ale nie ma sie tez co
    dziwic gdy sie okaze ze cena w salonie znacznie wyzsza - tak
    ustalili i beda sie tego trzymac do najblizszej promocji :-)

    Po drugie .. no wlasnie - jakie wyposazenie wybrales ? Byc moze
    jest tez znacznie tanszy model A4 dostepny. Chociaz tanie A4 to w
    salonie skody, tu sprzedajemy audi i nie zalujemy klientom :-)

    Po trzecie .. klient ktory przychodzi po Audi to ma juz jedno A8,
    bo go stac, a teraz kupuje auto dla zony, i ma sie latwo parkowac
    :-)

    Po czwarte - jak juz w Polsce zyjemy to patrz na pojemnosc silnika
    i zwiazana z nim akcyze na cale auto.
    A6 z silnikiem 2.2 bedzie sporo drozsze niz A4 z silnikiem 1.8.
    Ale jesli w obu modelach zazyczysz sobie silnika >2 l, albo <2l -
    to juz takiej roznicy cen nie bedzie.

    J.