  • 1. Data: 2010-07-28 14:04:12
    Temat: [KAT] PILNE - czy ktoś wie w jakiej hurtowni kupuje części warsztat Lambda na ceglanej?
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    Policzyli mi po 110zł (!!!) za sworznie wahaczy do fiata Albea!
    W necie widzę, że te sworznie są po 25-40zł.
    Samochodu jeszcze nie odebrałem. Zastanawiam się co zrobić w tej sytuacji.
    Zadzwoniłbym do hurtowni, może poznałbym ich cenę.
    Ależ byłem głupi, że z góry nie ustaliłem ceny :(

  • 2. Data: 2010-07-28 14:23:38
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    dobrov wrote:
> [...]
    > Zadzwoniłbym do hurtowni, może poznałbym ich cenę.
    > Ależ byłem głupi, że z góry nie ustaliłem ceny :(

    Moze wlozyli Ci "oryginaly", ktore wytrzymuja 5x tyle co te zamienniki
    po 25-40 zl ?

  • 3. Data: 2010-07-28 14:33:21
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2010-07-28 14:23, omega_fan pisze:
    > Moze wlozyli Ci "oryginaly", ktore wytrzymuja 5x tyle co te zamienniki
    > po 25-40 zl ?

    Tego nie wiem. Faktycznie za oryginały w necie wołają znacznie więcej,
    chociaż tlyko jednego dostawcę znalazłem - 89zł.

    Ale z tym 5x więcej to nieźle przegiąłeś.
    Oryginały nie są z tytanu.

  • 4. Data: 2010-07-28 15:06:33
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 14:33:21 +0200, dobrov napisał(a):

    > Ale z tym 5x więcej to nieźle przegiąłeś.
    > Oryginały nie są z tytanu.

    Zwykle wystarczy, że nie są z gówniwa jak zamienniki.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 5. Data: 2010-07-28 15:22:47
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2010-07-28 15:06, Przemysław Bernat pisze:

    > Zwykle wystarczy, że nie są z gówniwa jak zamienniki.

    Cholera, zapytałem na hurtowni, powiedział mi nazwę firmy ale strugałem takiego
    fachowca, że nie mogłem kazać sobie przeliterować :(
    Coś jakby na main... - cholera, nic nie potrafię wygooglać.
    No na pewno nie "fiat".
    Zna ktoś takiego producenta?
    W hurtowni mi zaśpiewali po 128zł - pewnie w detalu jako dla obcego.

  • 6. Data: 2010-07-28 15:32:16
    Od: "news" <o...@o...vrew>

> [...]
    > No na pewno nie "fiat".
    > Zna ktoś takiego producenta?
    > W hurtowni mi zaśpiewali po 128zł - pewnie w detalu jako dla obcego.

    moze magneti-marelli ? ale widze ze te sa po 3 stowy za sztuke...

  • 7. Data: 2010-07-28 15:35:38
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    dobrov wrote:

    > Tego nie wiem. Faktycznie za oryginały w necie wołają znacznie więcej,
    > chociaż tlyko jednego dostawcę znalazłem - 89zł.
    >
    > Ale z tym 5x więcej to nieźle przegiąłeś.
    > Oryginały nie są z tytanu.

    No dobra, niech bedzie 2x :)
    I tak sie oplaca je wlozyc w takim przypadku, moim zdaniem...

  • 8. Data: 2010-07-28 15:52:16
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2010-07-28 15:32, news pisze:

    > moze magneti-marelli ? ale widze ze te sa po 3 stowy za sztuke...

    coś jakby main-power :)
    Prawie na pewno 3 sylaby.

  • 9. Data: 2010-07-28 15:55:57
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2010-07-28 15:35, omega_fan pisze:

    > No dobra, niech bedzie 2x :)
    > I tak sie oplaca je wlozyc w takim przypadku, moim zdaniem...

    Dobra, olewam - zakładam, że mi włożyli super jakieś wypaśne. Zobaczymy
    jak się będą sprawować - będę o nich pamiętał :)

  • 10. Data: 2010-07-28 15:59:34
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-28 14:04, dobrov wrote:
> [...]
    > Zadzwoniłbym do hurtowni, może poznałbym ich cenę.
    > Ależ byłem głupi, że z góry nie ustaliłem ceny :(

    Bo policzyli Ci (RACZEJ) oryginały i tylko takie montuj, bo wytrzymają o
    wiele dłużej niż te podróbki za 25 zł, a oszczędzanie kilkudziesięciu
    złotych na części jest bzdurą tj. zemści się w najbliższej przyszłości ;)...