  • 1. Data: 2010-07-28 14:20:38
    Temat: dwa pytania prawne w sprawie auta
    Od: "misiu" <b...@o...pl>

    1. jest sobie człowiek który nie ma prawa jazdy ale jeździ samochodem,
    co mu grozi jak go policja złapie. wlepią mandat ? zapłaci.
    ale dalej będzie jeżdził i co wtedy mu zrobia jak go złapią znów ?
    znów tylko manadat ? znów zapłaci

    2. co by było gdzyby nie maiła prawa jazdy i był pod wpłaywem alkoholu

  • 2. Data: 2010-07-28 15:00:41
    Temat: Re: dwa pytania prawne w sprawie auta
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    Uprę się, by odpowiadać na pytania.

    On 2010-07-28 14:20:38 +0200, "misiu" <b...@o...pl> said:

    > wlepią mandat ?

    Tak.

    > i co wtedy mu zrobia jak go złapią znów ?

    Sąd.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-07-28 16:03:13
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Sąd.

    Niestety nie, tylko znów zapłaci :-). Sprawdzone
    empirycznie. Chyba że zależy to od widzimisię policji... Co
    innego jak spowoduje wypadek...

  • 4. Data: 2010-07-28 17:17:07
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-28 16:03:13 +0200, "Robert_J" <d...@o...pl> said:

    > Niestety nie, tylko znów zapłaci :-). Sprawdzone empirycznie.

    Tak, masz rację - poszedłem myślą za daleko.

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-07-28 17:34:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    misiu wrote:

    > 1. jest sobie człowiek który nie ma prawa jazdy ale jeździ samochodem,
    > co mu grozi jak go policja złapie.

    500 zł albo sąd.

> [...]

    500 zł albo sąd.

    > 2. co by było gdzyby nie maiła prawa jazdy i był pod wpłaywem alkoholu

    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-07-29 03:53:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robert_J" <d...@o...pl> wrote in message

    > Niestety nie, tylko znów zapłaci :-). Sprawdzone empirycznie. Chyba że
    > zależy to od widzimisię policji...
    > Co innego jak spowoduje wypadek...

    A ile? :-)

  • 7. Data: 2010-07-29 09:24:51
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A ile? :-)

    Mam takiego mądrego kolegę, zresztą czasem u mnie pracuje
    ;-). W zeszłym roku złapali go dwa razy pod rząd i zapłacił
    po 500. Żeby było śmiesznie raz nawet spowodował stłuczkę.
    Zajebiście...
    W ogóle Polska to jest bardzo dziwny kraj. Jakiś czas temu
    czytałem artykuł o nielegalnych stacjach benzynowych (bez
    koncesji). I okazuje się że jeśli np. Orlen czy inne BP
    sprzedaje paliwo, które nie spełnia jakichś norm to mogą
    dostać karę rzędu setek tysięcy, do zamknięcia stacji a
    nawet utraty koncesji włącznie. Natomiast jak pan Zenek
    otworzy nielegalną stację i sprzedaje paliwo bez koncesji
    (oczywiście płacąc podatki) to za to samo może dostać...
    kilkaset złotych mandatu :-))). I jak tu k....a być
    uczciwym??? Co kraj to obyczaj...

  • 8. Data: 2010-07-29 10:27:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-29, Robert_J <d...@o...pl> wrote:

> [...]
    > (oczywiście płacąc podatki) to za to samo może dostać...
    > kilkaset złotych mandatu :-))). I jak tu k....a być

    To akurat bardzo dobrze. Wolę kupić dobry towar bez zgody urzędnika niż
    chłam, ale opapierkowany z każdej strony.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2010-07-29 12:34:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "misiu" <b...@o...pl> napisał w
    > 1. jest sobie człowiek który nie ma prawa jazdy ale jeździ
    > samochodem,
    > co mu grozi jak go policja złapie. wlepią mandat ? zapłaci.

    Zapytaj sie co mu grozi jak bedzie uczestnicyzl w wypadku.
    Zaraz sie okaze ze jest winny, a potem bedzie musial za szkody z
    wlasnej kieszeni zaplacic.

    Nie warto.

    J.

  • 10. Data: 2010-07-29 15:38:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > To akurat bardzo dobrze. Wolę kupić dobry towar bez zgody
    > urzędnika niż chłam, ale opapierkowany z każdej strony.

    Sugerujesz że gdyby nie państwowe kontrole i regulacje
    to towary byłyby dobre a przez to że są normy i inspekcje
    to masz wszędzie chłam? :-) To trochę na opak...