  • 1. Data: 2010-07-28 14:02:36
    Temat: ile razy EGZAMIN?
    Od: "Czeslaw P." <c...@o...pl>

    Egzamin na prawo jazdy:
    1. teoretyczny/testy
    2. praktyczny

    Ile razy można zdawać część praktyczną, i po ilu nieudanych próbach (co ile
    prób) egzaminowany musi ponownie zdawać egzamin teoretyczny?

    Lub jak długo jest ważna zdana pomyślnie część teoretyczna?

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

    Dziękuję za donację.

  • 2. Data: 2010-07-28 14:59:13
    Temat: Re: ile razy EGZAMIN?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-28 14:02:36 +0200, "Czeslaw P." <c...@o...pl> said:

    > Egzamin na prawo jazdy:
    > 1. teoretyczny/testy
    > 2. praktyczny
    >
    > Ile razy można zdawać część praktyczną

    Na to pytanie gógle zna odpowiedź.

    > po ilu nieudanych próbach (co ile prób) egzaminowany musi ponownie
    > zdawać egzamin teoretyczny?

    Na to też - w tym samym miejscu, co na pierwsze.

    > Lub jak długo jest ważna zdana pomyślnie część teoretyczna?

    Użyj gógli. Pierwsza odpowiedź.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-07-28 20:09:12
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Na to pytanie gógle zna odpowiedź.

    > Na to też - w tym samym miejscu, co na pierwsze.

> [...]
    A co to gógli???
    pozdro.jack

  • 4. Data: 2010-07-28 20:42:58
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-28 20:09:12 +0200, "jack" <j...@v...pl> said:

    > A co to gógli???

    Odmienione gógle użyte wcześńiej w tej samej wiadomości.
    (napisałbym, że to deklinacja, ale nie wiem, czy to nie będzie zbyt
    wiele informacji dla tak małego rozumu)

    --
    Bydlę