  • 11. Data: 2017-06-27 18:26:59
    Temat: Re: Audi też wchodzi w elektryki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:oiu0hv$5ai$...@d...me...
    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >Tak myślałem... No to co w tym dziwnego?
    >I co Cie powstrzymuje aby tą wiertarkę wynieść, skoro w domu też masz
    >110V
    >i te same "nietypowe" gniazdka?

    W Anglii w domu zapewne ma 240/230V, i calkiem inne nietypowe gniazda.

    Za to byc moze o wtyczki w sklepach latwiej, bo pamietam, ze potrafili
    tam sprzedawac sprzet bez wtyczki :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-06-27 18:47:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Tak myślałem... No to co w tym dziwnego?
    > I co Cie powstrzymuje aby tą wiertarkę wynieść, skoro w domu też
    > masz 110V i te same "nietypowe" gniazdka?

    W domu jest 230v i angielskie gniazdka.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 13. Data: 2017-06-27 18:58:17
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > W Anglii w domu zapewne ma 240/230V, i calkiem inne nietypowe gniazda.
    >
    > Za to byc moze o wtyczki w sklepach latwiej, bo pamietam, ze potrafili
    > tam sprzedawac sprzet bez wtyczki :-)

    A to rzeczywiscie dziwne ze inne napiecie w domu a inne (niższe) w firmie.

  • 14. Data: 2017-06-27 19:01:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-06-27 o 18:47, PiteR pisze:

    > W domu jest 230v i angielskie gniazdka.

    Wynieś dwie. :-) W szereg i można mieszać.

    Robert

  • 15. Data: 2017-06-27 19:14:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > W Anglii w domu zapewne ma 240/230V, i calkiem inne nietypowe
    > gniazda.
    >
    > Za to byc moze o wtyczki w sklepach latwiej, bo pamietam, ze
    > potrafili tam sprzedawac sprzet bez wtyczki :-)

    W pracy są jakieś takieś okrągłe wtyczki przy
    elektronarzędziach tylko że żółte. Podobne do tych.

    http://images.sklepy24.pl/32288742/34655/medium/wtyc
    zka-przenosna-32a-230v-2p-z-ip44-twist-023-6-pce.jpg

    Nigdzie na hali nie ma dostepnego 230v. Najbliższe gniazdka

    http://unmakingthings.rca.ac.uk/2015/files/2015/02/U
    k_13a_double_socket.jpg

    w kantynie koło czajnika. Komórki nie zostawisz bo zachlapią wodą.

  • 16. Data: 2017-06-27 19:15:20
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    PiteR w

    > W domu jest 230v i angielskie gniazdka.

    https://www.tim.pl/transformator-1-fazowy-tmm-160va-
    230110v-16245-9986

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2017-06-27 19:24:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** 007 pisze tak:

    > PiteR w

    > https://www.tim.pl/transformator-1-fazowy-tmm-160va-
    230110v-16245-9
    > 986

    160VA? :)

  • 18. Data: 2017-06-27 19:31:50
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    PiteR w

    230110v-16245-9

    > 160VA? :)

    Możesz mieszać w garnuszku półlitrowym ;)

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2017-06-27 19:45:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..

    >W pracy są jakieś takieś okrągłe wtyczki przy
    >elektronarzędziach tylko że żółte. Podobne do tych.
    >http://images.sklepy24.pl/32288742/34655/medium/wty
    czka-przenosna-32a-230v-2p-z-ip44-twist-023-6-pce.jp

    Na duze prady ... ale moze te 110V wymaga duzych :-)

    >Nigdzie na hali nie ma dostepnego 230v. Najbliższe gniazdka

    Ciekawe o co poszlo.
    Mniej porazen, mniej kradziezy, czy amerykanska firma i amerykanskie
    narzedzia ... wtyczki o ile kojarze to akurat wedle europejskiej
    normy, chyba ze Amerykanie maja podobne (w przemysle, bo nie w domu)
    :-)

    J.

  • 20. Data: 2017-06-28 00:01:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** 007 pisze tak:

    > Możesz mieszać w garnuszku półlitrowym ;)

    no tak ;)

    Mój znajomy kiedyś spawał przez trafo bezpieczeństwa. 20A pobierał.

    Obudowa pożółkła :)