  • 21. Data: 2017-06-28 00:12:07
    Temat: Re: Audi też wchodzi w elektryki
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Ciekawe o co poszlo.
    > Mniej porazen, mniej kradziezy, czy amerykanska firma i amerykanskie
    > narzedzia ... wtyczki o ile kojarze to akurat wedle europejskiej
    > normy, chyba ze Amerykanie maja podobne (w przemysle, bo nie w domu)
    > :-)

    Nie wiem chyba o porażenie i odszkodowanie. Firma jest angolska.
    Testerzy i kontrola jakości tylko, mają prawo podłączać prąd do maszyn
    o ile wcześniej zagrodzą się czerwonymi łańcuchami i błyskajacymi
    słupkami.

    Generalnie jest ogromna presja na to żeby kontraktor miał narzędzia
    akku. Bo i jest bardziej mobilny i nikt się nie potknie o przewód.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/