  • 1. Data: 2016-10-25 09:21:14
    Temat: Autamatycxny wciskacz spray"a
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy już ktoś może wymyślił taką nakładkę na butelkę ze sprayem do
    elektrycxnego wciskania przycisku zaworu? Muszę aitomatycznie
    rozpylać co jakiś czas pewien specyfik. Impuls wykonawczy o dowolnym
    czasie, wartości napięcia/prądu mogę dostarczyć.
    Wiem, że są gotowe odświeżacze ściskające zawór spraya ale mocno
    trzebaby to przerobić bo niebardzo ich konstrukcja pasuje do
    płaskiego przycisku typowego spraya.
    Myślałem o wykorzystaniu serwa ale wpierw pytam - może jest jakiś
    gotowiec?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-10-25 10:18:16
    Temat: Re: Autamatycxny wciskacz spray"a
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-10-25 o 09:21, Marek pisze:
    > Czy już ktoś może wymyślił taką nakładkę na butelkę ze sprayem do
    > elektrycxnego wciskania przycisku zaworu?
    Wymyślił, ale chyba nie ma tego w sklepie na półce. :-)
    https://www.google.pl/search?q=Wall+Plotter&safe=act
    ive&client=opera&hs=PrJ&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ve
    d=0ahUKEwiV97GywPXPAhWkNpoKHZsZBlkQ_AUICCgB&biw=1866
    &bih=1044&dpr=0.9#safe=active&tbm=isch&q=Wall+Plotte
    r+spray&imgdii=4qmR5WxBBGcaaM%3A%3B4qmR5WxBBGcaaM%3A
    %3B8GR_DSCurl4AmM%3A&imgrc=4qmR5WxBBGcaaM%3A

    Robert

  • 3. Data: 2016-10-25 10:51:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > Czy już ktoś może wymyślił taką nakładkę na butelkę ze sprayem do
    > elektrycxnego wciskania przycisku zaworu?

    <https://www.ole.pl/dozownik-automatyczny-do-odswiez
    acza-bat-aa.html>
    <http://www.rossmann.pl/Produkt/Air-Wick-Life-Scents
    -automatyczny-odswiezacz-powietrza-komplet-Swiezosc-
    Letniego-Poranka-250-ml,104542,6266>

    i wszelkiej masci automaty do sraczy montowane w biurowcach

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-10-25 11:01:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-10-25 o 10:51, masti pisze:
    > i wszelkiej masci automaty do sraczy montowane w biurowcach
    A czytałeś wiadomość Marka? :-)

    Robert

  • 5. Data: 2016-10-25 12:11:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

> [...]
    > Wiem, że są gotowe odświeżacze ściskające zawór spraya ale mocno
    > trzebaby to przerobić bo niebardzo ich konstrukcja pasuje do

    ale w tych gotowych nie naciska się przycisku tylko samą rurkę

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-10-25 12:59:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 25 Oct 2016 10:18:16 +0200, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > Wymyślił, ale chyba nie ma tego w sklepie na półce. :-)

    Dzięki, fajne koncepcje na których można się oprzeć.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-10-25 14:08:55
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 października 2016 16:21:18 UTC+9 użytkownik Marek napisał:
    > Myślałem o wykorzystaniu serwa ale wpierw pytam - może jest jakiś
    > gotowiec?

    Idź na szrot samochodowy i wyrwij siłownik otwierający drzwi. Albo zamów gotowy z
    allegro.

  • 8. Data: 2016-10-25 16:03:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 25 Oct 2016 10:11:29 -0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > ale w tych gotowych nie naciska się przycisku tylko samą rurkę

    W takich co ja mam jak najbardziej naciska się przycisk, taki wąski.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2016-10-25 18:12:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Idź na szrot samochodowy i wyrwij siłownik otwierający drzwi. Albo
    >zamów gotowy z allegro.

    Ceny za serwa modelarskie i silowniki zamkow podobne na allegro :-)

    Silownik ma chyba wieksza sile niz tanie serwo, a sterowanie ...
    trudno powiedziec - dla jednych latwiejsze, dla innych trudniejsze :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-10-25 20:12:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-10-25 o 18:12, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Silownik ma chyba wieksza sile niz tanie serwo, a sterowanie ... trudno
    > powiedziec - dla jednych latwiejsze, dla innych trudniejsze :-)
    Siłownik od Poloneza sprawdzał się jako gilotynka do obcinania 2 mm
    obrzeża PCV (takie meblowe obrzeże).
    Robert